Q&A

by - utorak, kolovoza 01, 2017



Pozdrav svima!
Danas je po mom rasporedu red na odgovore na pitanja koja ste mi vi, moji čitatelji bloga postavili na najavi za Q&A, i hvala vam svima na postavljenim pitanjima. Neka pitanja su kreativna i odlična dok su neka sasvim obična i depresivna, ali svejedno sam odlučila odgovoriti na sva osim na ona malo privatnija :)

...



1. Koja ti je omiljena knjiga?
"Cura na netu" od Zoe Sugg, da napokon sam je pročitala.

2. Voliš li putovati?
Obožavam :)

3. Gdje bi voljela živjeti?
Najradije bih ostala živjeti tu gdje jesam.

4. Omiljeni lak?
Essence ljubičasto sive boje.

5. Omiljena životinja?
Mačka.

6. Voliš li gledati filmove?
Isto kao i putovanja, obožavam.

7. Treniraš li nešto?
Mažoretkinje.

8. Žališ li zbog nečega u prošlosti?
Da, zbog puno toga.

9. Što si u horoskopu i vjeruješ li u njega?
U horoskopu sam blizanac, i prvenstveno mi služi samo za zabavu.

10. Najdraži post na tvome blogu?
Svi su mi jednako dragi, ali nekako bih izdvojila onaj "3 načina kako da započnete svoje jutro odlično". Taj post mi je baš prirastao k srcu isto kao i ovaj zadnji sa fotkama iz Zagreba.

11. Omiljena serija?
Gossip Girl.

12. Omiljeno mjesto koje si posjetila?
Paris.

13. Što za tebe znači biti bloger na Balkanu?
Ne znam kako bih to uopće opisala, jako sam ponosna što je balkanska blogerska zajednica sve veća i veća.

14. Imaš li kućnog ljubimca?
Imam.

15. Ispunjenje jedne (nerealne) želje ili ostatak života proveden s voljenom osobom?
Ostatak života proveden s voljenom osobom, nekako mi je draži taj izbor, jer uvijek je bitnija ljubav #širimoljubav xD

16. Starke VS Vans?
Starke, uvijek i zauvijek.

17. Psihologija ili pedagogija?
Hahah, dobro pitanje. Znam koja je razlika između te dvije "znanosti"(?) i radije biram pedagogiju. Psihologija me ne zanima toliko koliko pedagogija, ali svejedno zvuči zanimljivo.

18. Ariana Grande VS Selena Gomez?
Sel.

19. Da li bi radije podrignula ili prdnula na javnom mjestu?
Radije bih prdnula, ali onako tiho.

20. Da li više voliš izlaziti danju ili noću?
Više volim dan, iako volim i noć.

21. Da li bi radije bila youtuberica ili blogerica kao do sada?
Radije bih bila i ostala blogerica kao i do sada.

22. Mama VS tata?
Zar niste još naučili da se ne može birati između toga?

23. Da li bi prije ubila čovjeka ili životinju?
Životinju, ali samo komarce, muhe i te insekte koji me nerviraju.

24. Napiši iskreno mišljenje o mom blogu: leylaslifee.blogspot.com
Sviđa mi se tvoj blog, iskreno, imaš lijep banner i onaj post sa idejama za doručak je odličan. Sve u svemu, lijep je blog, samo nastavi tako :)

25. Voliš li više ići u shopping ili naručivati stvari online?
Sada u posljednjih mjesec dana sam naručivala 4-5 puta online i svaki puta mi je došla ili kriva veličina ili nešto sasvim drugo što sam očekivala tako da više volim ići u shopping.

26. Da li bi prije iznevjerila svoju BFF ili brata/sestru?
Ufff... ovo je jako teško pitanje na koje ne mogu odgovoriti. Najradije bih iznevjerila samu sebe, jer znam kako je to kada te netko iznevjeri, tako da ne bih to ni BFF ni bratu i sestri napravila.

27. Domaći ili strani filmovi?
S obzirom da ovdje na Balkanu, primjerice u Hrvatskoj, hrvatski film izađe svakih 5-10 godina, biram strane filmove. Jako bih voljela da se pokrene ta filmska scena ovdje i da ima više filmova i glumaca.

28. Za koje ime neke životinje smatraš da je najčudnije?
Nezz, trenutno me ne zanimaju životinje, nisam baš u toku.

29. Mačke ili psi?
Mačke, ja sam cat person.

30. Kako ti se sviđa kraj PLL?
Ne gledam PLL, a s obzirom koliko sam lijena i koliko mislim da nemam vremena neću niti početi gledati, ali čitam svugdje po blogovima da je serija zaista odlična.

31. Jesi li ikada radila follow for follow?
Da, jesam. A uostalom tko nije?

32. Čime bi se voljela baviti u budućnosti?
Upisala sam hotelijersko-turističku srednju, tako da bih se voljela baviti turizmom ili hotelijerstvom, naravno imam još brojnih ideja.

33. Što misliš o f4f?
Tko voli nek' izvoli.



34. Gdje bi jako voljela otputovati?
London i Amsterdam.

35. Najljepše mjesto koje si do sada posjetila?
Paris.

36. Omiljena knjiga?
Odgovor je u 1. pitanju.

37. Beauty ili lifestyle postovi?
Lifestyle. Ne volim beauty postove, pogotovo one recenzije nekog pudera ili highlitera, takve postove zaobilazim u širokom luku.

38. Kako si došla na ideju da otvoriš blog?
Željela sam imati nešto drugačije i nešto svoje gdje ja mogu iznositi svoja mišljenja, čitati tuđa i uživati u fotografiji, tako da je odgovor na sve to bio blog, što se i ostvarilo.

39. Omiljena boja?
Crna, siva, bijela. Možda zvuči pesimistično i depresivno, ali volim te jednostavne nijanse, da, znam da to nisu boje. Uz to volim onako sivo ljubičastu i narančastu.

40. Gdje smatraš da ćeš biti za 10 godina?
Na fakultetu :)

41. Koje su tvoje tri navike bez kojih ne možeš zamisliti običan dan?
Navike?? Hmm... doručak, mobitel i dubokoumno razmišljanje (posljednjih dana i prevelika navika).

42. Kako bih reagirala da ti roditelji kažu da se za tjedan dana selite na drugi kontinent?
Jesu oni ludi? Mislim da mi ne bi tako nešto napravili, ako i bi, onda bih radije ostala ovdje nego otišla s njima, tu gdje živim je moj dom i moje djetinjstvo, sav moj život, ne bih otišla makar se posvađala s njima.

43. Imaš li san koji nikada nećeš zaboraviti?
Hahah, imam.

44. Koji ti je omiljeni jezik?
Talijanski, iako znam samo par riječi. Počela sam učiti talijanski preko one dobro poznate aplikacije Duolingo i zaista sam zaljubljena u taj jezik.

45. Omiljeni grad?
Primjetila sam da ima puno pitanja o omiljenim mjestima i gradovima, a moj omiljeni grad će i dalje ostati Paris.

46. Što najviše voliš raditi u slobodno vrijeme?
Slušati muziku, dopisivati se, družiti se s prijateljima, pisati na blogu, ljenčariti...

47. Životni moto?
Bolje da žališ za onim što si napravio, nego da žališ što to nisi napravio.

48. Koji ti je najveći životni cilj?
Biti sretna.

49. Što bi voljela biti kad odrasteš?
Ne znam niti sama.

50. Gledaš li Andriju i Anđelku?
Kako volim ovako zanimljiva pitanja, ne, haha, ne gledam. Gledala sam svega 2-3 puta i nisu me baš nešto oduševili.

51. Omiljeno doba?
Ljeto i jesen.

52. Da li bi radije napisala knjigu ili dizajnirala liniju odjeće?
Ja bi oboje i napisala knjigu i dizajnirala liniju odjeće, mislim da bi to bilo baš cool.

53. Omiljeni domaći youtuber/ica?
Davor Gerbus.

54. Omiljeni strani youtuber/ica?
Katherine Elizabeth.

55. Omiljena tema za blog?
Lifestyle i inspire.

56. Što misliš o pjesmi Dance Like Nobody's Watching od Marije Žeželj?
Pjesma je odlična, baš u nekom summer vibes stilu i zaista mi je drago da je Marija ostvarila san iz djetinjstva.

57. Gdje ideš ovo ljeto?
Na more xD

58. Vjeruješ li u horoskop?
I da i ne, više mi služi za zabavu.

59. Imaš li idola?
Zapravo nikada nisam imala nekoga tko bi mi mogao biti idol, tako da nemam niti sada.

60. Čime bi se htjela baviti?
Već sam odgovorila.

61. Omiljena igrica?
Na laptopu, odnosno na internetu je to Stardoll koju još i dan danas igram (PETRAlove4Nice, dodajte me), a na mobitelu volim ono aa i Hay Day.

62. Voliš li pisati bilješke u mobitel?
Da, imam ih previše. Mislim da svaki dan nešto dopisujem.

63. Koji film si zadnje pogledala?
Cimerice, bio je na tv-u prije par dana.



64. Omiljena TV serija?
Trenutno gledam Cobra11 i Inspenktor Rex, one će ostati moje omiljene TV serije.

65. Idealan posao?
Posao gdje ne moram samo sjediti za računalom i gledati u njega, možda kao voditeljica restorana ili turistički vodić ili kao organizator raznih eventova i vjenčanja.

66. Idealan automobil?
Uuuu... meni se od malena jako sviđa onaj Alfa Romeo, to je toliko savršen auto, još pogotovo ako je crveni. Mrakk!

67. Jesi li ikada probala meksičku kuhinju?
Nisam.

68. Koja strana kuhinja ti je najdraža (talijanska, kineska, meksička, japanska...)?
Najviše volim talijansku kuhinju jer u nju pripada pizza, spaghetti bolognese i druga razna jela sa tjesteninom.

69. Imaš li kućnog ljubimca?
Imam.

70. Kupuješ li internetom?
Jako često.

71. Kiša ili snijeg?
Više volim kišu, iako je i snijeg okej.

72. Kad ti je rođendan?
Bio je prije točno 2 mjeseca, dakle 1.6.

73. Imaš li braće ili sestara?
Imam mlađeg brata i mlađu sestru.

74. Kakve ljude ne voliš?
Dvolične, lažljive, manipulatore itd...

75. Što misliš o fidget spinnerima?
Nije nešto na što bih potrošila novac iako nisu toliko skupi, a i ja nemam nijedan tako da mislim da mi niti ne treba. Mislim da je to samo glupost.

76. Kako savladati hejtere?
Mislim da se nitko ne bi trebao obazirati na takve ljude, to zapravo i nisu ljudi.

77. Što bi voljela biti po zanimanju u budućnosti?
Odgovorila sam u nekom prethodnom pitanju.

78. Mjesto koje bi voljela posjetiti?
Već sam odgovorila.

79. Društvene igre VS mobilne igre?
Oboje volim.

80. Da li bi htjela imati djecu jednoga dana?
Da, ali jednog dana. Sad sam se sjetila kako smo ja i moje prijateljice još u vrtiću maštale kako ćemo se sa 20 vjenčati i roditi djecu, a sad kad razmislim, onak imam 15 godina, za 5 godina mi to ne treba. Želim prvo napraviti nešto od svog života, a tek onda imati te male balavce xD

81. Omiljeni domaći izvođač?
U zadnje vrijeme volim slušati grupu Colonia i Vigor, također volim slušati Lanu Jurčević i Ivana Zaka.

82. Jesi li zadovoljna što živiš u ovom razdoblju ili bi radije živjela u prošlosti ili budućnosti?
Mislim da je odlično živjeti u ovom razdoblju, nekako je to zlatna sredina. Zadovoljna sam.

83. Bez čega ne možeš u životu?
Obitelji, prijatelja, interneta, bloga, razmišljanja...

84. Što te uveseljava?
Male sitnice, meni je dovoljan jedan zagrljaj (ali iskreni) da zavolim neku osobu :)

85. Pitaj se nešto što te nitko nikada nije pitao, a voljela bi da je i odgovori.
Hmmm... sada se ne mogu sjetiti.

86. Jesi li nekada razmišljala o vampirima?
Da, ali znam da oni ne postoje tako da bez veze gubim vrijeme.

87. Da li bi radije voljela da ti je život kao "Twilight" ili "Vampire Diaries"?
Da li je čudno to što nisam gledala nijedno?

88. Koliko selfija uslikaš u danu?
Prije kada su selfiji još bili popularni i kada sam dobila novi mobitel znala sam uslikati i do 50 selfija na dan, dok sada to sve manje radim. Volim one snapchat efekte tako da se u mom mobitelu zna pronaći dosta tih selfija.

89. Brojiš li korake dok pješačiš?
Kada mi je dosadno to uglavnom i radim.

90. Jesi li nekada bila zaljubljena?
Da... mislim, tko nije? Ja sam inače jako zaljubljive prirode tako da mi se može svidjeti i neki dečko kojeg prvi puta vidim u životu i kojeg uopće ne poznajem.

91. Što misliš o pjesmi Despacito?
Pjesma je baš u summer vibes i nakon prvog slušanja ti uđe u uši :) Bila mi je odlična pjesma sve dok nisam saznala prijevod.


...

Još jednom hvala svima na postavljenim pitanjima. Inače, odlučila sam da ću Q&A-ove raditi dva puta godišnje, a to je u 6. ili 7. mjesecu, najkasnije u 8. i u 12. mjesecu kao što sam to napravila prošle godine. Nadam se da sam odgovorila baš na tvoje pitanje. Vidimo se u idućem postu, uživajte u ljetu :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM @petrabajss
MAIL blogg.petraa@gmail.com





You May Also Like

34 komentari

  1. Tek posle ovog posta sam shvatio koliko smo zapravo slični xD Inače, i ja sam cat person :)

    Novi post: thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Recimo da smo koliko - toliko slični. Slažem se za sreću i sitnice, previše cijenim sitnice. Sjajni odgovori draga♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Odgovori su jako zanimljivi i drago mi je da si odgovorila i na moja pitanja :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na postavljenim pitanjima :)

      Izbriši
  4. Sjajan post, draga! Sada smo te svi još bolje upoznali, definitivno! :D ♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam znala da smo u toliko stvari slične. Moram se složiti da i ja volim Curu na netu. Jedna od rijektih knjiga koja mi je baš draga. Draga, odličan post!:)♥

    morskasirenaa.blogspot.hr - novi post

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne volim Q&A, tacnije ne gotivim postove ovog tipa ali sam u ovok uzivala jer mi je drago da saznam nesto novo o svoj dragoj koleginici. Jako interesantan post.

    Visit me, Gothic

    OdgovoriIzbriši
  7. Kada sam čitala post imala sam utisak kao da sam ja sve ovo pisala,imamo slične stvari. Drago mi je da sam saznala nove stvari o tebi putem ovog posta.♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/hello-august-2day.html

    OdgovoriIzbriši
  8. Citam ovaj Q&A dugo.Iskreno,mrzelo me je da ga citam ali dok sam ga citala,nasla sam i korisne odgovore ;)

    Q&A na mom blogu uskoro ;)
    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Vau,po većini odgovora vidim da smo jako slične lol.

    Uskoro novi post:
    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Vrlo lijep post ! Kao prvo,drago mi je što ideš u Zagreb u školu!Ja idem također!Hoćeš li putovati ili ćeš biti u domu? Jer HTŠ je vrlo blizu mojem domu i znam djevojke iz doma koje idu u tu školu!Uz to divne slike i još divniji blog!Uživala sam čitajući,baš si zanimljiva djevojka,ali opet vrlo jednostavna.
    Uniquisi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Putovat ću, nisam još spremna za dom i tu cijelu atmosferu :) Hvala ti puno :*

      Izbriši
    2. Aha,ma i to je super!Nije ti u domovima jako loše ;),no razumijem! :D

      Izbriši
  11. Divan post! Na ovaj način se nekako više "približiš" osobi čije postove voliš čitati. :)

    https://beautycornerbyemina.blogspot.ba/ ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Cute post :)
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako zanimljiv post. Drago mi je sto si odgovorila i na moja pitanja, te sto smo saznali jos po nesto o tebi.❤

    OdgovoriIzbriši
  14. Slike su jako lepe!
    Moje omiljeno mesto koje sam posetila je takodje Pariz! :)

    Pogledaj moj novi post ako nisi: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
  15. Odličan post draga!
    Stvarno post je predobar i puno zanimljivih stvari smo saznali o tebi.
    I da želim da pohvalim tvoj banner jer je stvari wow savršen,pod dojmom sam.. :)

    x Nancy's little corner x

    OdgovoriIzbriši