IN FOR SUMMER / SHEIN WISHLIST

8/03/2017
Back to School

Pozdrav svima!
Danas ću vam pokazati neku svoju malu ljetnu wishlistu sa jednog predobrog sajta, sajt koji je u pitanju je SheIn.

SheIn sajt nudi veliki izbor odjeće za žene, cipela, nakita i ostalog accessoriesa. Cijene su zaista pristupačne za sve, ovaj sajt je jedan od najkvalitetnijih i najboljih što se tiče kvalitete i cijene. Na nekim sajtovima sam viđala istu robu kao što i na SheIn-u samo po duplo većoj cijeni. Trenutno imaju neku akciju Back To School tako da možete iskoristiti razne kodove za popuste :)
Slikovni rezultat za shein logo

1. Off Shoulder Grid Mesh Top. Sada su jako popularne bluze sa otvorenim ramenima, tako da se ova i pronašla u mojoj wishlisti. Čim sam je ugledala odmah mi se svidjela, prvenstveno jer je prava stvar za ljeto, a druga stvar je dizajn, ove pruge.

2. Allover Vintage Flower Print Backpack - white. Već dugo vremena mjerkam ovaj mali ruksak sa laptirićima, nije onaj klasični sa vezom ili cvijetnim uzorkom. Jako mi se sviđa i mislim da iako je svega 21 cm veliki da može odlično poslužiti.

3.  Top Bar Aviator Sunglasses. Neko vrijeme su i popularne naočale sa prozirnim staklima, a ove koje sam ja odabrala su kao neke rozikaste prozirne boje.

4. Floral Print Random Self Tie Neck Cami Romper. Inače nisam ljubiteljica ovakvih rompera, nego više onih traper (denim), ali ovaj mi se odmah svidio tako da se nalazi na mojoj wishlisti.

5. Silver Hollow Tree Charm Anklet. Dugo planiram kupiti narukvicu za nogu, odnosno onu koja ide na gležanj i jako mi se sviđaju, ali ova je nekako jednostavna uz to što ima neki kružić na sebi.

6. Faded Wash Slant Pocket Button Down Denim Skirt. Nedugo sam u jednoj seriji vidjela sličnu suknju sa istim krojem samo drugačije boje, svidjela mi se odmah tako da sam na ovom sajtu odlučila potražiti takve suknje i naletjela sam na baš ovu koja mi se svidjela na prvu.

...

To je to od ove wishliste, ja se nadam da vam se stvari sviđaju barem koliko i meni. Još jednom, posjetite sajt SheIn jer stvarno nećete pogriješiti što se tiče kupnje! Vidimo se :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM @petrabajss
MAIL blogg.petraa@gmail.com


22 komentara:

  1. Predivna wishlista, a vidim da je većina stvari potpuno u ljetnom fazonu. Mnogo mi se dopada ova narukvica na nozi *o*

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  2. Wishlista je preslatka. Shein ima toliko predivnih stvari :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna lista,bas mo se dopada ova majcaa!!❤❤

    DIY->vjovana2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarcice su preslatke, pogotovo prva majica i ranac.:)

    Clan sam tvog bloga, ako zelis uzvrati:
    Aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvari su prelepe :) Najviše mi se sviđa ranac :)
    http://myjournaln.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Alec je sa bloga ishadowkingdom.blogspot.com :) sviđa mi se post iako nisam baš stručnjak što se tiče mode xD Ja zapravo najviše volim oblačiti ono što mi odgovara i odjeću koju volim, posebno ljeti volim šareniju odjeću. Novi post kod mene o urbanim legendama nadam se da će ti se svidjeti pozz :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Great wishlist!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Wishlista ti je odlicna.Jesi li ikad posetila sajt GearBest?Tamo imas sve zivo.I tehnology i odeca i sta neces tamo videti po veoma niskim cenama.

    https://andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Da, znam za taj sajt, hvala na preporuci :D

      Izbriši
  9. Divna wishlista.Posebno mi se sviđa prva bluza,predivna je.

    Novi post:ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. AWWWWW,tvoj blog je predivaaaan!!Mnogo mi je drago sto sam ga pronasla!Odlican post...Pratim tee!

    Moj blog je nov,ako mozes,pogledaj ga ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.