ZATVARAM JEDNO POGLAVLJE

6/18/2017
summer, quote, and great image
Pozdrav svima!

14. lipanj ove godine za mnoge osmaše u Hrvatskoj značio je zadnji dan nastave, odnosno zadnji dan u osnovnoj školi. I ja sam bila jedna od njih. Prije samo tjedan dana sam bila osmašica koja je jedva čekala da završi ''prokleta'' škola, kako sam je nazivala. Ali sada 4 dana poslije zaista mi se
mišljenje promjenilo i zaista bih htjela da sam barem još jedan dan provela u tom razredu. 

Slikovni rezultat za tumblr chemistry

Krajem osmog razreda zatvorila sam i jedno preljepo poglavlje svog života, osnovnu školu. Znate onaj osjećaj kada mrzite ići u školu, ali ipak i volite, e tako je i meni. Sada par dana nakon završetka osnovne škole, zaista mi fale sve osobe koje su išle samnom u razred. Uz mene u razredu je bilo još 23 učenika, i svi smo bili potpuno drugačiji. Svatko je bio drugačiji na svoj način, i iako se nismo slagali bili smo odličan razred. Bilo mi je zaista predivno provesti 4 godine viših razreda sa tom ekipom. 

high school, survive, and bucket list image

Ali sada se stranica okreće i krećemo u novo poglavlje knjige. Upisi za srednju samo što nisu počeli, iskreno, strah me, ali i podjednako se veselim jer znam da ono što ću upisati to stvarno želim. Kod nas u Hrvatskoj je prije mnogo godina ukinuta mala matura tako da nam je i lakše kod upisa nego nama okolnim zemljama iako nemam stvarno nikakvog iskustva sa maturama. 
Slikovni rezultat za tumblr high school

Želim vam svima sretno na upisima u srednju školu ili na fakultet ako upisujete, a ako ne, potrudite se za sljedeću godinu dati sve od sebe. Ovim postom zatvaram poglavlje "Osnovna škola" u knjizi "Petrin život". Vidimo se :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM @petrabajss
MAIL blogg.petraa@gmail.com

32 komentara:

  1. Još uvek sam 6. razred i stalno ponavljam kako bih volela da se škola završi, ali opet to ne bih htela. Meni je mrsko u školi ići samo zbog ustajanja rano, učenje mi ne predstavlja problem. Meni se u školi ide i zbog druženja, i mogla bih ići u školu zauvek ali da ne ustajem toliko rano.

    Blog tips #5 - Kako pronaći inspiraciju | laAdda

    OdgovoriIzbriši
  2. Želim ti svu sreću u srednjoj i nadam se da ćeš uživati isto kao i u osnovnoj, a po mojem mišljenju srednja je puno bolja. Provedi lijepo ljeto i nemoj se ništa brinuti oko srednje jer su svi u istoj situaciji kao ti i svima će vam biti prvi dan. ☺♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je opet,14.6 značio kraj prvog razreda srednje škole. I mogu ti reći, da nisam bila kampanjac (kao što jesam) 1. razred zdravstvene gimnazije prošao bi mi bez imalo stresa. Srednja škola nije onakva kavom se prikazuje u američkim filmovima. Nećete baš sad nagurati u ormarić ili gurnuti pod tuš u svlačionici dvorane za tjelesni :) , hejtovanja i potajnih 'ogovaranja' uvijek će biti baš kao i u osnovnoj, tako da se nemoj uopće brinuti. I vjeruj mi svi misle kako su u srednjoj svi biti ozbiljniji (itd. ,itd...) vjeruj mi, nisu, još su neozbiljniji :D ! Svu sreću ti želim oko upisa i u srednjoj školi <3



    http://elenadoesitall.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, hvala na super savjetima :*

      Izbriši
  4. Sretno u srednjoj školi, nadam se da češ se super provesti. Meni je preostala još jedna godina i jedva čekam ići u srednju školu. :) ♥♥♥


    Laylva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, za sada uživaj u osnovnoj :D

      Izbriši
  5. Draga Petra osnovna i srednja škola su jedno divno iskustvo, uživaj koliko god možeš na raspustu i želim ti svu sreću na prijemnom ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja stalno govorim kako mrzim školu,ali je opet volim zbog prijatelja.Ne mogu ni zamisliti taj 9 razred ( iz Republike Srpske sam,ovde ima 9 razreda ) kada će nažalost završiti moja osnova škola.Imam još 3 godine osnovne škole što jeste mnogo ali i te 3 godine stvarno jako brzo "prolete".Sećam se kada sam krenula u 5 razred.Jedva sam čekala kraj školske godine i stalno sam govorila "Jao,kad će više raspust?".Ne znam zašto,ali sada u 6 razredu se to uopšte nisam stigla zapuitati.Ja jedva čekam da se upišem srednju školu ( gimnaziju koju baš želim upisati ).Tebi želim sreću u srednoj školi i da ti bude 1OO puta bolje od osnovne. :) <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <--------------- novi post // mali update

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Proći će tih 3 godine jako brzo ;)

      Izbriši
  7. Ja sam završila sedmi razred i iskreno malo mi je muka od stalnih pitanja što ću upisati i da li ću se prestati baviti sportom (što je sigurno, jer ću uvijek naći vrijeme za karate). Meni sve dobro ide, volim matematiku, fiziku, povijest, biologiju, kemiju i geografiju, još se premišljam oko izbora, ali znam da neću u gimnaziju (a svi učitelji me pokušavaju utjerati u nju). Meni je teško jer sam ja 8 godina provela sa istim osobama i ima osoba koje će mi zasigurno faliti. No, jedva čekam da završim jer opet ima osoba koje su u 8 godina pokazale svoje pravo lice i koje živciram. Posebno mi se ta želja pojačala kada mi je jedna cura rekla da sam ja užasna osoba "jer svojim uspjesima demotiviram druge ljude oko sebe". Nadam se da će se u osmom malo popraviti stvari. A tebi želim svu sreću na upisima, da upadneš u školu koju želiš i da ti to budu predivne 4 godine!!! <3333333

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom, ipak ti odaberi ono najbolje ;) Hvala tii!

      Izbriši
  8. I meni je tako bilo kada sam završavala osnovnu školu. Mislila sam da ću vječno patiti za njom, ali čim sam krenula u srednju, mišljenje se promijenilo. Ja ću sada u 4.razred srednje i mogu reći da je srednja predivno iskustvo i bit' će ti puno bolje nego u osnovnoj, to je sigurno!☺
    Želim ti svu sreću na upisima i ulazak u novo poglavlje tvog života.

    My little corner

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam ti usšješan završetak osnovnog školovanja! Poznat mi je taj osjećaj i ne popušta me već evo pune 3 godine. Doista mi nedostaje osnovna škola, ali sam ujedno i sretna u srednjoj. Ne mogu vjerovati da ću ja iduće godine biti ta koja napušta srednju školu. Želim ti puno sreće u daljnjem školovanju i nadam se da ćeš upisati ono što želiš i što voliš! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam sledeće godine ta koja završava osnovnu, ali tu je i prijemni tako da moram da se spremam što više kako bih upisala školu koju želim. Želim ti puno sreće u srednjoj školi! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja tebi sljedeće godine :D

      Izbriši
  11. Great post dear :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  12. Savršen post Petra *_* I ja sam završio 8. razred i treba da upišem srednju, nadam se da ćeš upisati školu koju želiš :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Eh, da, taj divni, a u isto vrijeme gorki osjećaj odrastanja. I danas se sjećam mog završetka osnovne škole i moram ti priznati, da i poslije 11 godina, nedostaje mi ona stara ekipa. To je bio sastav koji više nikada nisam srela. Zbog njih sam ujutru imala razloga da krenem u pkolu, jedni druge smo motivisali da učimo i budemo što bolji, što na kraju i jesmo. Bili smo najbolje odjeljenje škole i sa najvećim brojem odlikaša. Poslije toga ništa nije bilo isto. Zavist i pakost vladala je odjeljenjima. A o ponižavanju i omalovažavanju da i ne pričam. Ako nisi s njima, ne smiješ im biti u blizini. Tako su se ponašali prema svima. A profesori su samo znali reći kako smo najgori, ali ne i pomoći da se nađe rešenje za sve to. Tebi želim puno sreće u daljem školovanju, kao i na prijemnom :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek postoje takvi, hvala ti puno :*

      Izbriši
  14. E da, to je život. Kako kaže pjesma od Little mix. "You can't write a book from a single page...", i zaista ne možeš. Moraš ići dalje. Odrastati. To je nešto što ne možeš zaustaviti. Želim ti svu sreću u srednjoj!

    Prvi post na mom novom blogu (10 stvari koje će razumjeti samo ljubitelji serija): moonstears

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni je danas bio zadnji dan škole, tek xd. Baš sam jučer i danas viđala mnoge učenike koji dolaze u moju i druge škole na upis. Ne znam šta da kažem, osim sretno vam svima. I nemoj puno da brineš oko toga, srednja će ti biti bolja od osnovne, steći ćeš mnogobrojna prijateljstva, a ovi iz osnovne te neće ni ''poznavati'' u prolazu, nažalost surova realnost

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.