BOHO BIKINI ZAFUL

četvrtak, lipnja 15, 2017


Slikovni rezultat za tumblr girl on beach
Pozdrav svima!
Ljeto je i idealno je vrijeme za kupanje na moru ili u bazenu... stvarno je vruće vrijeme i zato je super osvježenje kupanje. U ovom postu predstavit ću vam opet Zaful bikinije jer ovo je po mom mišljenju najbolji sajt za online kupnju kupaćih kostima. Preporučujem vam Boho Bikini i Mesh Swimsuit.

Zaful


affordable Strappy African Print Bathing Suit - COLORMIX Munique High Neck Double Side Fringed Bikini - GRAY S

Prvi Boho Bikini je ovaj sa nekim raznim šarenim uzorcima, a drugi je jedan sivi sa nekim špagicama na gornjem dijelu.
...


lady Striped Mesh Panel Bikini - BLACK Mlady Mesh Plunge Palm Tree Bikini Set - WHITE Moutfits Color Block Mesh Panel Bikini Set - RED M

Mesh Swimsuit su mi puno ljepši nego Boho Bikini, pa sam zato izabrala jedan običan crni sa bijelim prugama, bijeli sa crnim uzorkom palma (?) i jedan rozi sa crnim prorezom.
...

Zaful 3rd Anniversary blog giveaway
My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store “Zaful” is now celebrating their 3rd anniversary.

I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/?lkid=59896



Who doesn’t love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my nameXXXXXXafter participating the giveaway event. Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!

Many thanks!
...

I došli smo do kraja posta. Nadam se da vam se kupaći kostimi sviđaju i svakako posjetite linkove i pogledajte. Uz to, Zaful slavi 3. rođendan i za tu prigodu su organizirali Giweavaye, tako da je to još jedan dodatan razlog zašto da posjetite Zaful sajt. Vidimo se :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM @petrabajss
MAIL blogg.petraa@gmail.com



You Might Also Like

15 komentari

  1. Great post :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga ! Slike su predivne <3

    Pogledaj moj post o MAC highlighteru : http://herecomesajla.blogspot.ba/2017/06/mac-soft-and-gentle.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lep post, draga. Drago mi je da si se vratila.

    Goodbye Spring - We Heart It #2 | laAdda​​​

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja surađujem sa Zafulom i mogu reći da stvarno imaju odlične proizvode i stvari. Prvi kupaći kostim koji si odabrala je predivan! *_*

    Ana's Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Čini mi se da ova stranica ubjedljivo ima najbolje stvari, ovaj prvi džemper, ili šta je već izgleda mnogo kvalitetno i prosto savršeno

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom :)

      Izbriši
    2. Odličan post, posebno mi se dopao prugasti top, ali su i ostale stvari predivne :)
      http://nadjaasdiary.blogspot.com/2017/06/my-summer-to-do-list.html

      Izbriši
  6. Ne sarađujem ni sa jednim sajtom, tako da mi je poprilično sve jedno koji je sajt u pitanju i stvarno sam objektivna, ali Zafulovi kupaći su mi najbolji. Inače, još jedan od tvojih ekstra postova. Baš mi se dopada jer leti volim da razgledam kupaće kostime:)

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  7. these bikinis are so cool! zaful really has some great stuff =)

    you have such a cool blog! i'm in love! would you like to follow each other? I'm already following you, please hop on my blog and follow me back ^^
    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdgovoriIzbriši