SUMMER TAG

srijeda, lipnja 21, 2017

Pozdrav svima!
Danas je prvi dan ljeta, jeej :) I ove godine ga na mom blogu nećemo obilježiti We♥It postom, nego Summer Tagom. Baš sam listala po blogu i vidjela da dugo nisam radila neki tag, mislim da od Pet Taga... nisam sigurna, ali da. Tako da, danas je na redu Summer Tag sa malo drugačijim pitanjima.


1. NAJBOLJE OD LJETA...
Hmm... toplo vrijeme, sladoled, kupanje, more, kupaći kostimi, kratke hlače, sunčanje, limunada, vožnja biciklima, pedalina, šetnje do kasno u noć uz rivu, koncerti, zabava...

2. OMILJENA LJETNA PIĆA I HRANA?
Omiljeno ljetno piće mi je definitivno limunada, a hrana neka lagana kao što su npr. riblji štapići ili tako nešto lagano.

3. OMILJENI LJETNI ODJEVNI PREDMETI?
Kratke hlače i majice kratkih rukava.

4. OMILJENA LJETNA OBUĆA?
Japanke ili forever starke za svako godišnje doba (osim zime).

5. SAMOTAMNJENJE ILI IZLEŽAVANJE NA SUNCU?
Ja sam inače tamnije puti tako da ne koristim kreme za samotamnjenje i ne odlazim u solarije, nego čim izađem van na sunce potamnim.

6. KOJA LJETNA DESTINACIJA JE IDEALNA?
Bilo koja samo da je na moru.


7. OMILJENI LJETNI FILM?
Teen Beach Movie, prvi i drugi dio i 500 days of summer.

8. CITAT KOJI TE MOTIVIRA OVO LJETO?
I need vitamin SEA.

9. BAZEN ILI PLAŽA?
Plaža. U slučaju da ne mogu na plažu, onda na bazen ;)

10. OMILJENI OKUS SLADOLEDA?
Ima ih toliko puno, pogotovo na moru, odabrat ću kinder pingvi i kokos.

11. OMILJENO SEZONSKO VOĆE?
U ljeto jako volim jesti breskve i marelice, a i grožđe pošto počinje sezona.


I došli smo do kraja posta Summer Taga. Nadam se da su vam se pitanja svidjela i da ste saznali nešto o mom ljetu i što to volim u ljeto. Vidimo se i uživajte u današnjem danu :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM @petrabajss
MAIL blogg.petraa@gmail.com


Broj komentara: 35:

  1. Divan post mila, slike su prelepe, ah to leto, volela bih da mogu biti na raspustu a ne u kancelariji pod klimom ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv tag draga, fotke su preedivne, ja danas kad sam shvatila da je pocelo leto, poskakivala sam od srece! <33

    Dear Miss Modern

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan tag! Jako zanimljivi odgovori :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv post, a fotografije su predivne! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan post, draga. Nedavno sam i ja radila Summer Tag, međutim pitanja su bila različita, ali uglavnom slična ovim.

    Moviemania: The Notebook | laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Da, svi su slični tagovi :)

      Izbriši
  6. Jako su mi dragi ovakvi postovi, vezani za ljeto. Suuper! BTW I ja volim kinder pingvi! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  7. Good post !! I agree that !! especially the sea , it is great, right ?

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post i blog draga, jako mi se sviđa ovaj ljetni izgled!! Predivne fotografije su ono što me uvijek privuče u postovima

    Ana's Life

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Slično bi odgovorila :) Pitanja su super!

    5 problema koje će samo ljubitelji serija razumjeti na:moonstears

    OdgovoriIzbriši
  10. Post ti je predivan kao i slike iz Dalmacije. Meni je ljeto od 5. mj. jer se praktički od tada kupam. Jedva sam ga dočekala i praznike i odmor i sve haha. Uživaj i zabavi se ovo ljeto! :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, blago tebi, hvala ti i ti isto :*

      Izbriši
  11. Pitanja su skroz zanimljiva, moraću i ja nešto slično da smislim! Slike su predivne, goals :)
    messy hair and hot coffee

    OdgovoriIzbriši
  12. Planirala sam napisati i ja summer tag sa sličnim pitanjima, ali pošto si ti napravila ne želim i ja da ne ispadne da kopiram... Hahaha.. Btw... Odličan post, sviđaju mi se odgovori i sa većinom se slažem.. :)♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim vjerojatno hoću pošto mi mozak u zadnje vrijeme baš i ne funcionira dobro... hahahah :)

      VALERIJA

      Izbriši
    2. Hvala ti, ma napiši, tko te može optužiti da tag kopiraš ;)

      Izbriši
  13. Zanimjiv post <3 bas mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Eh, tebi je lako kad živiš na moru...
    Super ti je post. Mnogo volim da čitam ovakve postove. Stvarno je i previše zanimljiv. :)
    Inače, zar postoji Kinder Pingvin sladoled? Kakav je? Zvuči ukusno. :)

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, ne živim na moru nego su to slike od prošle godine! Hvala ti :) Da, postoji, ima ga na moru.

      Izbriši
  15. Sve sto si navela je i meni omiljeno.Super post draga ♥


    https://andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Zanimljiv tag, dopadaju mi se tvoji odgovori draga♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  17. Fotografije su super, a pitanja zanimljiva. :)

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  18. Jako zanimljiv tag. Inače nisam ljubitelj ljeta i pošto živim na moru, nisam toliko ni oduševljena plažama. Valjda sam se nekako naviknula na sve to, ipak ih gledam svaki dan. Slažemo se, limunada je najbolji izbor za ovo doba godine :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.