MY JUNE PLAYLIST FOR SUMMER

beach, blue, and ocean image

Heej...
Već opako radim playliste za ovo ljeto, tako da ovomjesečnu playlistu želim podjeliti s vama jer stvarno dugo nisam. Zarazila sam se ovim pjesmama, a sad zarazu prosljeđujem na vas. Uživajte!
...

MILEY CYRUS MALIBU

HARRY STYLES CAROLINA

KATY PERRY FT. MIGOS BON APETIT

LADY GAGA A-YO

THE WEEKEND FEAT DAFT PUNK I FEEL IT COMING

CHEAT CODES FT. DEMY LOVATO NO PROMISES

CLEAN BANDIT FT. SEAN PAUL & ANNE-MARIE ROCKABAY

ED SHEERAN SHAPE OF YOU

CALVIN HARRIS FEAT FUTURE & KHALID ROLLIN

INNA BE MY LOVER

5SOS SHE LOOKS SO PERFECT

DAVID GUETTA FT. SIA TITANIUM

ELLIE GOULDING LOVE ME LIKE YOU DO

PRIYANKA FT. PITBULL EXOTIC
...

Nadam se da vam se moja playlista svidjela, ove sve pjesme jako volim i rado ih slušam, tako da se nadam da ćete ih i vi poslušati. Koja je vaša omiljena ljetna pjesma? Bye :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM @petrabajss
MAIL blogg.petraa@gmail.com


Broj komentara: 30:

  1. Ako nesto obožavam videti na blogovima to su plejliste *-*
    Pogotovo ako se, kao i tvoja, slažu sa mojim muzičkim ukusom...
    Upravo sam odslušala ceelu plejlistu i moram priznati, pored ovih koje već znam, ni ove ' nepoznate ' nisu loše, naime muzički ukus ti je odličaaan, i bilo bi super ako bi česće pravila ovako plejliste *-* <3<3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Sve pesme znam i mnogoo ih volim :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan post mila, dobar izbor pesama ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Mislim da će mi pjesma Mama od Jonasa Bluea obilježiti ljeto. Baš ima ljetnu vibru :)

    moonstears

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako mi je drago što sam otvorila tvoju playlistu i što si stavila Priyankinu i Inninu pjesmu. Inače mi je Priyanka jedna od omiljenih glumica i predlažem ti da poslušaš njezinu pjesmu Erase sa The Chainsmokersima i od Inne More Than Friends. Sjajna playlista! :)❤︎

    plavipolumjesec.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na preporuci i na divnom komentaru, svakako ću ih poslušati :D

      Izbriši
  6. Predivan post, draga. Znam neke pesme a to su: Bon Apetit, Shape of you, Rockabay, Love me like you do. Ostale pesme ću sigurno poslušati.

    Moje mišljenje o onlajn kupovini | laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti!

      Izbriši
  7. Divan post! Ne znam sve pesme koje si napisala tako da cu otici da ih poslusam!♥

    https://goldenglowbymr.blogspot.rs/2017/06/srpskaverzija-serbian-version-zdravo.html -> moj novi post

    OdgovoriIzbriši
  8. Imamo isti ukus kad je muzika u pitanju!! Super pesme...<33
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Većinu ovih pjesama sam poslušala i jaako mi se sviđaju. Morat cu i ostale vjerujem da su odlične :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. E bas sam bila u potrazi za nekom veselom pesmicom i onda naidjem na Petrin post - ma kao poruceno :D Hvala ti na pomoci, tvoj sam veciti duznik sada XD Sve pesmice su divne, a inace do skoro sam bila previse zarazena pesmom ,,Shape of you'', mada i sad je rado slusam (i pevusim naravno, ali to samo ako nemam publiku, jer ne bih da posle padnu u depresiju sto ne pevaju tako ,,presavrseno'' poput mene XD). Nego, sala na stranu, divan post zaista <3 <3

    neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, baš mi je drago, hvala ti ^^

      Izbriši
  11. Većinu ovih pjesama znam, ali ove koje ne znam obavezno ću poslušati. Hvala na preporuci jer mi baš trebaju nove pjesme♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  12. Uh, nisam neki ljubitelj ovakve muzike, ali poslušaću zbog tvoje preporuke. :D

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  13. Super post. Ja lična, tokom ljeta slušam one ljetne hitove sa latino vibrom. Većinu ovih pjesama sa poslušala, a ostala budem nekad! :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga, izbor je fenomenalan. U poslednje vrijeme dosta ovih pjesama je i na mojoj plejlisti. Ali moram da izdvojim Katy jer me oduševila ovom pjesmom. Ni sama ne znam koliko puta dnevnoj je poslušam, a post je vrh :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Da, i meni je jedna od omiljenih :D

      Izbriši

Pokreće Blogger.