A DAY IN MY LIFE: PARIS

srijeda, lipnja 28, 2017

Pozdrav svima!
Na početku mjeseca, dan poslije mog rođendana, 2. lipnja, krenula sam na turneju s mažoretkinjama u Francusku. Kako vam ne bih sve dodatno objašnjavala gdje smo sve bili, radili, jeli, odlučila sam samo da s vama podjelim neke slike iz Pariza gdje smo došli u subotu 3. lipnja, dakle 21 i više sati provedenih u autobusu o.o Uživajte u fotkama!

(ove dvije zadnje fotke nisu iz Pariza, nego iz nekog drugog grada)
...

Nadam se da su vam se fotke svidjele, naime, nisam imala nekih ideja za postove, a i upisi su mi u srednju tako da mi je koncentracija na nuli, ali ne brinite se, uskoro izlaze novi postovi. Vidimo se :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM @petrabajss
MAIL blogg.petraa@gmail.com

Broj komentara: 30:

  1. Prelijepe fotke! Ja bih zaista željela posjetiti Pariz :)


    moonstears

    OdgovoriIzbriši
  2. i lived in paris for two years. it's the most beautiful city in the world :D

    TheNotSoGirlyGirl // Instagram // Facebook

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepe slike.Volela bih posetiti Paris.Bice prilike :)

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaa blago tebi! Sad mi je Pariz još ljepši grad kada vidim ove fotografije! Zaista imaju fantastične građevine! *-* Inače, jel to bilo povezano sa Europskim natjecanjem, jer znam da su i naše mažoretkinje trebale ići u Pariz? :)

    Laylva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :) Ne, mi smo išle na turneju, Europsko je na početku 9. mjeseca.

      Izbriši
  5. Vau slike su prelepe, nikada nisam bila u Parizu, velika mi je želja da ga posetim sa mojim dragim :) ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepe slike! Volela bih da jednog dana odem u Pariz :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Oduvijek sam željela da posjetim Pariz! Očarana sam ovim predivnim fotkicama, sigurna sam da si se sjajno provela! ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Da, bilo je predivno ^^

      Izbriši
  8. Joj, blago tebi! Ja sam zaljubljena u Pariz! <3

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post, draga. Drago mi je da si se lepo provela, blago tebi, oduvek sam htela ići u Pariz.

    Rosegal Beauty Wishlist | laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Nadam se da i hoćeš :)

      Izbriši
  10. Prelep post!Jako dobre fotografije!Jedna od najj balkanskih blogerka:)
    Ako zelite posetite moj blog https://prettylittlethingses.blogspot.rs uclanite se,uzvracam ;D

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličaaaaan post!! ♥♥

    teen-scorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Zavidim ti! Išla si u Pariz! Fotografije su predivne, sigurna sam da si se lijepo zabavila. Imaš sreće što možeš sa kolegicama ići negdje i raditi ono što voliš. U mom karate klubu najdalje natjecanje idemo u Zagreb jer trener misli da nismo spremni putovati više od 3 sata, i još se boriti. Ostali klubovi, odu dan prije pa prespavaju, samo mi imamo takvih problema, haha. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, pa pokušajte kao tim razgovarati s trenerom da ste spremni za to, da ćete se na putu dobro odmoriti i biti spremni za borbe :)

      Izbriši
  13. Predivne slike! Pariz mi nikad nije nesto bio privlacan i nije mi bio nesto posebno, ovim slikama si me razuvjerila. 😊


    http://beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kod mene je bilo uvijek baš suprotno :) Hvala ti!

      Izbriši
  14. Divne su ti fotke draga. Životna želja mi je otići u Pariz i slikati se kod Ajfelovog tornja *O*

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Nadam se da ćeš jednom i ostvariti!

      Izbriši
  15. Savršene fotografije *_* Najbolja drugarica mi živi u Parizu i grad mi je prelep tako da bih svakako voleo da ga posetim. Nadam se da si se lepo provela!

    Novi post: thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.