CROCHET SWIMWEAR ZAFUL


Pozdrav svima!
Iako nam ljeto službeno počinje za mjesec dana, već ga svi s nestrpljenjem očekujemo. Prvenstveno zbog odmora, a i zbog završetka škole. Zato sam vam za danas odlučila pokazati neke kupaće kostime sa Zaful sajta :)


U ponudi imaju stvarno predivne kupaće kostime, a ja bih za vas izdvojila pod kolekcijom Bikini High Neck i Black Bikini Set.


Prvo sam vam odlučila pokazati kupaće iz Black Bikini Set. Crna je ne već samo klasična boja nego je i vrlo popularna, i sama volim nositi crnu boju, ali za kupaće mi i nije baš prigodna boja pogotovo zato što jako crna boja privlači sunce. Ipak, prvi kupaći je malo drugačiji od ostalih dvoje. Ima kao crno-bijele trokutiće na sebi i skroz je sladak, možete ga pogledati ovdje. Drugi kupaći je cijeli crni i sviđa mi se pogotovo zato što ima ove kao špagice na gornjem djelu topa, možete ga pogledati i naručiti ovdje, cijena je sasvim pristupačna. I zadnji i jedan sasvim normalan kupaći, ima samo ove resice na krajevima kupaćeg i baš je normalan i prigodan za kupanje pošto plaža nije modna pista. Pogledajte ga ovdje.


I tu iznad ovog teksta se nalaze sasvim drugačiji kupaći od prethodnih. Ovakva vrsta Bikini High Neck su prošle godine bili jako popularni, a vjerujem da će biti i ove. Svi troje su istog tipa samo drugačijeg uzorka. Prvi je obični bijeli sa zelenim palmama, drugi je u tonovima plave boje sa raznim uzorcima palmama i cvjeća, a treći je jedan classy pinky kupaći. Prvi pogledajte ovdje, drugi ovdje i treći ovdje, cijene su im sasvim pristojne i mislim da su zaista kvalitetni kao što i piše.




I za kraj još jedan preljepi kupaći kostim, ovaj je u bijeloj boji, i stvarno je predivan. Pogledajte ga ovdje → http://www.zaful.com/cami-bralette-string-bikini-set-p_273905.html?lkid=59896





...

Nadam se da su vam se Zaful kupaći svidjeli kao i meni, naravno, ne zaboravite pogledati cijelu Black Bikini Set kolekciju i Bikini High Neck kolekciju, ima stvarno preljepih kupaćih kostima i vjerujem da svatko može pronaći nešto za sebe. Vidimo se u novom postu :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM: @petra_0106
MAIL: blogg.petraa@gmail.com

Broj komentara: 26:

  1. Ajme Zaful ima definitivno najbolje kupaće!!

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivni su ovi kostimi, jako su se nosili prošle sezone, a vidjela sam da će vjerovatno biti aktuelni i ovog ljeta :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj prvi crni kupaći sa trakicama mi je vrh! 🔝

    anasbloggerlife.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi ovi kupaći su predivini baš mi se sviđaju. Svi su slični samo se malo po nekim šarama razlikuju. Po meni je najbolji onaj crni pod brojem 2. Ako želiš možeš posetiti moj blog, jer sam početnica:

    mayasadventures0606.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru :) Posjetit ću ti blog!

      Izbriši
  5. Kupaci su divni, i sajt je dosta hvaljen. :)
    Pratim te, pogledaj moj blog ako zelis :)

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam zaljubljena u kupaće jer jako volim ljeto i plivanje, a ovi mi se jako dopadaju. :)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow! All bikini sets is so cute and beautiful~
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. I loooove all of them, but the one with the palmprint is my fay <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan ti je blog, kupaći su stvarno divni, na zafulu se baš može naći odličnih po super cijenama. ♥♥

    My Beauty Empire

    OdgovoriIzbriši
  11. Presuper su mi kupaći, Zafulovi su inace odlicni imaju puno izbora :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.