STVARI KOJE MI IZMAMLJUJU OSMIJEH NA LICE

4/04/2017

Hello my loves!
Još moram izdržati dva tjedna i proljetni praznici, finally, a do onda ću se još malo načekati. Iako mi vrijeme brzo prolazi, vjerujem da će mi i praznici jako brzo proći.
Da ne duljim, za danas sam vam pripremila post o nekim stvarima koje meni izmamljuju osmjeh na lice. Jako je lijepo smijati se i imati osmjeh na licu, pa je zato ovaj post posvećen i tome :)


PRISJEĆANJE NEČEGA. Ima stvarno puno smješnih stvari koje su se dogodile i kojih se volim prisjećati, pogotovo ako su to neke stvarno urnebesne stvari koje sam napravila sa prijateljima.

STARE SLIKE. Zna se puno puta dogoditi da dok pospremam sobu naletim na neke slike i to dosta stare, lijepo se prisjetiti prošlosti pogotovo ako je bila lijepa i obilježena fotografijom.

SUNČANI DAN. Nešto što jako volim su definitivno sunčani dani, mislim da svi moramo uživati u takvim danima i iskoristiti ih najbolje.


SMJEH BEBA. Ajde vi meni napišite u komentare ako vam osmijeh nije barem jednom izmamila mala beba, jer su meni puno njih. Bebe su prekrasna mala bića i zapravo prekrasno je i preslatko vidjeti kada ti se onako malo biće smije.

SVAKI NOVI ČLAN BLOGA. Imam neku naviku da se svakom novom članu, odnosno brojikama nasmijem, puno mi značite.

PETAK. Jer tko ne voli petak kad zna da su ostala dva dana vikend. Zapravo ja se petku radujem zato što znam da je dan poslije subota, ali ne radujem se nedjelji zato što taj cijeli dan samo mislim kako je onaj sljedeći dan grozan ponedjeljak.


VEČER FILMOVA ILI SERIJE. Obožavam se zavuči u krevet, uzeti kokice ili neke grickalice i upaliti neki dobar film koji već dugo želim pogledati ili neku epizodu serije.

GLUPOSTI U RAZREDU. Kod mene u razredu ima dosta bisera, zapravo svi smo neki biseri i svatko barem jednom ako ne i više u danu napravi nešto ludo ili presmješno.

DUGO SPAVANJE. Ja sam osoba koja ne može zaspati navečer i koja se ne može probuditi ujutro, tako da, volim dugo spavati, vikendom, odnosno subotom, jer je samo subota za mene vikend.


CRTANJE. To je stvarno nešto što volim raditi i što me opušta. Crtam od malena, ali napravila sam neku pauzu i stvarno nisam dugo crtala (ne računaju se šaranja po školskim knjigama i bilježnicama), ali eto opet me to uhvatilo i to je stvarno što volim. (moj crtež↑)

PUTOVANJA. Obožavam kada mi neko kaže "Ej, idemo (tamo i tamo).", može i u Zagreb što se mene tiče, samo da je putovanje, na more, bilo gdje...

ČOKOLADA. Točka.

PLES. Nikada nisam spomenula da idem na mažoretkinje. Plešemo, treniramo, zabavljamo se. Uvijek budem sretna poslije svakog treninga jer znam da sam dala sve od sebe i zato što to volim.
Smijeh je najbolji lijek protiv svega, zato se ne zaboravite smijati, smijeh će otjerati i najgoreg neprijatelja. Ovo su samo neke od stvari koje meni izmamljuju osmijeh na lice, ali ima ih još puno. Vidimo se u sljedećem postu :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG MAIL: blogg.petraa@gmail.com


Broj komentara: 20:

  1. Super post draga ,super sto si izabrala bas ovaj post.
    Svako u svom zivotu ima nesto sto vrlo lako moze izazvati osmjeh na lice,u mom zivotu ima dosta stvari al jedna od menj najposebniji stvari jeste moja druga polovina
    Al uglavnom super
    Ako zelis,pogledaj moj novi post,al uskoto stize i nastavak ovog posta..

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista zanimljiva ideja za post. Ja sam trenirala mažoretkinje 9-10 mjeseci, ali sam kasnije odustala zbog škole. Također i mene usrećuje dosta ovih stvari koje si napomenula :D ♥♥ Odlične slike :D

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan post draga! Ja najviše volim beba i ja i moja sestra smo zaluđene njima ali doslovno na instagramu pola koje pratimo su profili sa bebama hehe ;) Eh što se tiče crtanja to jako volim da radim u zadnje vrijeme a i ostalim se stvarima radujem! Prekrasno crtaš!

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se s tobom i meni te sve stvari izmamljuju osmjeh na lice. Izdvojila bih gluposti u razredu, nekad mi to stvarno tako jako popravi dan iako je neka glupost.
    Odličan post, uzivala sam citajući i meni si izmamila osmjeh na lice tijekom citanja ovog posta.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivan post!
    http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. I mene slične stvari mame osmeh na mom licu ali ti nisam talenat za crtanje 😕 ali sam za druge stvari.
    Novi post na mom blogu nakon dugo vremena ☺
    https://andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Prije svega moram pohvaliti tvoje fotkice *O* predivne su, a poslije toga i ideju za post. Navedene stvari i mene čine sretnom i uvijek izmame istinski osmijeh

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Petra prvi put sam na tvome blogu,
    i moram ti priznati da ti je blog predobar i slike su tako profesionalne i dobre, svaka čast!

    Posjeti moj blog, ako želiš.
    x Nancy's little corner x

    OdgovoriIzbriši
  9. Zanimljiv post,i meni sve ovo izmami osmeh na lice.

    ifunnywithme.blogpspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehe, kada je osmjeh u pitanju tu mi ne treba mnogo niti što posebno. Obzirom da sam jako vesela po prirodi tako da mi osmjeha ne nedostaje. Od kako se probudim pa dok ne zaspim on je na licu. Čak kažu da se smijem i u snu, ali to ne znam pa ne mogu ni da tvrdim :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.