SPRING TAG - AFTER ONE YEAR..?


Pozdrav svima!

Pošto je proljeće i dugo nisam radila neki dobar tag, tako da mislim da je vrijeme za jedan, a ovaj puta to je spring tag, ali na malo drugačiji način. Prije točno godinu dana sam napisala post na ovu temu tj. ovakav tag, a danas ću ga "obnoviti", odnosno odgovoriti na njega drugačijim odgovorima i sa odgovorima koje sam napisala prije godinu dana. To je tako sramotan post...


1. OMILJENI PROLJETNI LAK ZA NOKTE?

PRIJE GODINU DANA:
SADA: Trenutno ne volim neke pastelne nijanse lakova za nokte, ali obožavam Colorama u nijansi 031 .


2. MUST-HAVE BOJA ZA PROLJEĆE?

PRIJE GOD. DANA: Boja breskve ili baby roza.
SADA: Dobro, složit ću se i sa mišljenjem prije godinu dana, baby roza je ipak nešto bolja za proljeće, ali i breskva je fenomenalna.


3. OMILJENA PROLJETNA MAJICA?

PRIJE GOD. DANA: Imam ih puno...
SADA: Da, imam ih i sada puno, ali izdvojila bih definitivno majice s kratkim rukavima.


4. OMILJENI CVIJET?

PRIJE GOD. DANA: Ne mogu se odlučiti :D
SADA: Što se tiče cvjeća, volim cvjeće, ali nisam sada neki fan da znam ono sve vrste, ali izdvojit ću tratinčice kao omiljeno proljetno cvjeće.


5. OMILJENI PROLJETNI MODNI DODATAK?

PRIJE GOD. DANA: Torbice svijetlih boja.
SADA: Da, volim torbice svijetlih boja, ali sada više volim satove.


6. NAJBOLJI PARFEM OVOG PROLJEĆA?

PRIJE GOD. DANA: Obožavam parfeme i imam ih jako puno, a najdraži mi je Yoppy Rocking Glam u crvenoj boji.
SADA: I dalje mi je Yoppy super, ali bolji mi je Difference by sOliver.


7. JESI LI PROLJETNI TIP?

PRIJE GOD. DANA: Da ... obožavam proljeće i kada je lijepo vrijeme kao što je zadnjih tjedan dana (barem kod mene) jer ja ne mogu funkcionirati kada je hladno vrijeme.
SADA: Da, naravno, proljeće kao i ljeto su mi omiljena godišnja doba, ali nekako više preferiram ljeto. 


8. KOJI SU TI PLANOVI ZA OVO PROLJEĆE?

PRIJE GOD. DANA: Potruditi se oko škole.
SADA: Da, naravno, kao i prije godinu dana, potruditi se oko škole i upisati željenu srednju školu, a ostalo će se sve srediti.


9. DALI SI ALERGIČNA U PROLJETNO VRIJEME?

PRIJE GOD. DANA: Ne, ali poznajem dosta ljudi koji su alergični.
SADA: Nisam, iako sam dosta prehlađena što već sigurno i sami znate jer skoro svakih 2 tjedna to pišem u postovima.


10. RAZLOG ZBOG KOJEG VOLIŠ PROLJEĆE?

PRIJE GOD. DANA: Kao što sam rekla u 7. pitanju , obožavam proljeće (pročitaj odgovor , neda mi se pisat) xD 
SADA: Hahaha, nije mi se dalo pisati. Proljeće volim zbog lijepog i toplog vremena, kratkih rukava, sladoleda, približava se kraj školske godine...



Ovo je bilo, uf, blam. Hahah, dobro, nije bilo toliko grozno, ali nije niti savršeno. Primjetila sam da mi se mišljenja i nisu baš puno promjenila, ali sada definitivno svijet gledam drugačijim očima, nego što sam ga gledala prije godinu dana. Možda ću uskoro i o tome pisati u nekom novom postu, a ovakav post prije godinu dana možete pročitati ovdje. Vidimo se, bye♥

xoxo, Petra


INSTAGRAM: @petra_0106
MAIL: blogg.petraa@gmail.com

24 komentara:

  1. Petra draga, sjajan post! Nije se mnogo toga promenilo ali je tvoj izbor ipak jako simpatican!
    Uzivala sam u postu, iako ne volim tagove, ovaj mi se jako dopada.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post , mnogo interesantna ideja za post, odlično <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post, kao i izgled bloga ❤❤! Bas mi se dopada tag koji su odradila lepo je videti napredak u odnosu na prošlu godinu ❤❤!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Genijalna ideja za post. Lijepo se sjetiti šta smo voljeli baš prije godinu dana i koliko se to naše mišljenje promjenilo odnosno nije promjenilo.

    Moram napomenuti da mi se izgled tvog bloga jakoo dopada <3 Odličan je :)

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična tema za post, ovo još nikada nisam vidjela, tj. čitala ovakav post. Baš mi se sviđa novi izgled bloga, super si. Samo tako nastavi :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična tema za post, ovo još nikada nisam vidjela, tj. čitala ovakav post. Baš mi se sviđa novi izgled bloga, super si. Samo tako nastavi :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična tema za post, ovo još nikada nisam vidjela, tj. čitala ovakav post. Baš mi se sviđa novi izgled bloga, super si. Samo tako nastavi :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Super tema draga
    Super post. <3
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš mi se sviđa ova retrospektiva, nekad i sada, čini se da se nije mnogo toga promijenilo :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  10. Hej! Super post, i sviđa mi se tvoj blog :)
    Zaprati me ako hoćeš, i ja sam tebe!

    djevojkaodmode.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan post.. ^_^ Predobra ideja posta ^_^

    Nova sam, pratim te, ako si slobodna pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne zaprati ^_^ <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Petra, iako nisam ljubitelj tag-a ovaj tvoj me oduševio. Pored originalnosti zadivila me i ideja za tvoje odgovore. Mnogo mi se dopalo to što si upoređivala prethodni tag. Stvarno sam oduševljena posto.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.