SCHOOL TIPS: NAPRAVI SUPER BILJEŠKE ZA TEST

ponedjeljak, travnja 17, 2017
Pozdrav svima!
Prije svega, želim vam čestitati Uskrs od srca. Nadam se da ste ga proveli u obiteljskom stilu.
Za današnji post sam vam odlučila podijeliti neke savjete kako da napravite super bilješke za test, mislim da ih većina koristi, baš kao i ja, jer realno, kome se da učiti cijeli tekst iz knjige..?


•PREPIŠI
Moj mozak zapamti već 50% onoga što sam prepisala iz bilježnice na papir, tako da ovo je odličan način učenja, a i za pravljenje super bilješki. Kad smo kod super učenja, moj primjer je taj da ako učim npr. učite padeže ili zamjenice, ispisujte ih na papir, i tako ih dugo ispisujte dok ih ne budete znali napamet.

•PODCRTAJ
Podcrtajte si ono što ne možete zapamtiti ili samo ono što vam je najbitnije u nekoj rečenici, npr. ja si u rečenici podcrtavam godine ili neke važne osobe.

•BILJEŽNICA SA KOCKICAMA ILI CRTICAMA
Puno bolje je pisati u bilježnici sa crticama i kockicama, ali ako baš moram birati, više vam preporučujem bilježnicu sa kockicama. Prije ih baš nisam preferirala, ali već više od godinu dana ih obožavam iako me podsjećaju na matematiku. Sa bilježnicom sa kockicama nikada ne možete pogriješiti, možete u nju pisati, a i računati.


•PLAVA KEMIJSKA
Već sam u nekom postu napisala da je i dokazano da ljudi bolje pamte stvari napisane kemijskom plave boje nego crne ili neke druge.

•NACRTAJ
Ako imate dobro fotografsko pamćenje, nacrtajte si nešto pokraj nekog pojma, godine ili osobe nešto što vas asocira na nju. Npr. ja sam sada 8. razred i prije već jedno mjesec dana učili smo o 2. Svj. ratu i na povijesti nam je asocijacija na napad Japana na SAD bio "kabum", jedan učenik iz razreda je pokazivao to mjesto na karti i rekao je "I onda se dogodilo kabum" i svi smo to tako zapamtili i sada da pitate nekoga iz mog razreda što to znači sigurno bi vam znao reći. Isto tako možete nešto nacrtati i napraviti priču o tome.

•NATUKNICE
Meni osobno je puno bolje pisati natuknice nego rečenice, jednostavnije su i kraće. Rečenice morate slagati tako da vam pašu riječi jedna uz drugu, a u natuknicama možete samo ispisati jednu ili više riječi.


I to je bilo to od posta, nadam se da ćete si i vi od sada napraviti super bilješke za test, jer ja ih obožavam raditi, pogotovo ukrašavati. Još jednom, želim vam sretan Uskrs sa zakašnjenjem i uživajte ovaj tjedan na praznicima koje ću ja iskoristiti za učenje i više posvećivanje blogu :) Vidimo se!

xoxo, Petra

INSTAGRAM: @petra_0106
MAIL: blogg.petraa@gmail.com

42 komentara:

  1. Predivan post, baš sad idem da učim, pa cemi bas pomoći ❤❤! Divni saveti draga moja super si ❤❤!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan je post i sigurna sam da će mnogima pomoći. Uglavnom radimo iste stvari kod učenja, a i ja sama imam fotografsko pamćenje pa većinom radim sve kao i što si ti rekla. Apsolutno se slažem sa tobom kada si rekla da većinu stvari zapamtimo dok prepisujemo. Nažalost nemam toliko vremena da prepišem svaku lekciju, ali najviše volim tako da učim jer kasnije pročitam tu lekciju 2 puta i odmah je znam❤❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post ^_^ <3

    Novi post na mom blogu ^_^ <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post! Ja imam problem sa ucenjem, mislim ucim ja i sve to ali nikako da nadjem nacin za ucenje koji mi odgovara. Mislim da si mi puno pomogla ovim postom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post! Ja inače obožavam razne kemijske i bilježnice svakavih oblika i veličina, a u njih inače pišem neke zabilješke ili za odgovaranje ili za test, tako da su mi ove činjenice puno pomogle!

    Neobičan blog s svakvim postova, od testiranja DIY projekata, do nekih sketch postova: Marina's place :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrlo koristan post! Sigurno će nekome tko ne zna pomoći. Srećom ja sam naučila to raditi jer nema drugačijeg načina u mojoj školi za učenje povijesti, geografije i engleskog. Mi smo Florence Nightingale zapamtili zbog vrlo prostog primjera! Učiteljica je rekla da je ona bila "dama sa svjetiljkom", a jedan dečko je kada ga je pitao rekao "joj, to je ona NOČNA DAMA" ne?" Nije niti znao što to znači, a mi smo se trgali po razredu. Na kraju sam ja samo dodala "prilično sam sigurna da im nije pomagala na TAJ način". to su svi zapamtili i tako su je naučili. :) PS. Loš primjer

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhaha, nije, fakat super :DD I ja bih se trgala ^^

      Izbriši
  7. Pa Petra zašto se obradujem svakom tvom postu, ovo već postaje zabrinjavajuće, iskreno tvoj blog mi je među najnajnajužim favoritima, uvek napišeš sve na svoj način i konkretno * - * Ovaj post, kao i svaki do sad je odličan i slažem se sa svim i naravno koristim ih pogotovo ovo za hemijske i podvlačenjee <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post. Jako motivirajući moram priznati. Jos uvijek sam na praznicima ali moram početi učiti jer imam puno testova. Hvala na ovim savjetima jako su mi pomogli.

    Posjeti moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisam vidjela nikad ništa slično, ali je ovo jako kreativno i zanimljivo

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  10. Vrlo koristan post, definitivno se slažem s tobom. Mislim da je i objavljeno u pravo vrijeme pošto se bliži kraj godine i za završne testove može odlično pomoći. Svaka čast!

    P.S. novi post na blogu. Ako želiš, možeš pogledati :)
    http://clicktomylife.blogspot.hr/2017/04/svijet-u-kojem-zivimo.html

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo su baš super trikovi, nisam u školi, ali i na faksu ce posluziti :)
    Hvala sto si podjelila.
    Pusa,
    Dunja

    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Vrlo je poucan i koristan post. Pogledaj moj blog ako zelis i uzvrati mi pracenje ako ti se blog svidi. :*

    svetlepotebyandjela.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja uvijek pravim papire s natuknicama ako je u pitanju predmet s obilnim gradivom. Super post! :D

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan post! I ja sam ista, najlakše učim tako što ću sve teze prepisati, makar 10 puta *_*

    mydiary328.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  15. http://karlastoriesdiary.blogspot.com follow her she will follow back

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlican post :) bas mi se svidja. :) zapratila sam te. ako hoces zaprati i ti mene <3
    Ako ti nije tesko pogledaj moj novi post i klikni na linkove ispod slika :D hvala puno <3
    http://lepojkicaimama.blogspot.rs/2017/05/moja-romwe-wish-lista.html

    OdgovoriIzbriši
  17. Odličan post! Puno si mi pomogla. Najverovatnije ću iskoristiti nešto iz ovog posta :)
    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  18. super post i čestike na 3OO sljedbenika :D <3
    Pratim te <3<3

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.