INSPIRATION INSTAGRAM PROFILES

četvrtak, travnja 13, 2017

Pozdrav svima...
Ovih dana sam nešto više aktivnija na instagramu nego što sam inače za vrijeme škole, i otkrila sam dosta accounta sa predivnim feedom i fotografijama, i ovim putem ću te profile podjeliti s vama.

...


 ...


...


...


...


...


...


...

Niti sama se ne mogu odlučiti koji mi je profil najljepši, a vama, koji vam je profil najljepši?
Usput, u ovom postu moram napomenuti da se uskoro bližimo 100-tom postu, pa pišite mi prijedloge u komentare kakav bi to post trebao biti (koja tema), i ako hoćete možete i mene zapratiti na instagramu ovdje. Vidimo se :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM; @petra_0106
MAIL: blogg.petraa@gmail.com




31 komentar:

  1. These profiles are stunning!
    http://angolodellamisantropia.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan post draga moja,sve mi se svidja od slika do samo kraja.Izvrsno.
    Pratim te vec duze vrijeme ,i super ti je blog.ako zelis mozes pogledati novi post na mome blogu.
    Brzo,cekam te...Bella

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam znala za ove profile do ovog posta, sigurno ću kada m bude dosadno malo škicnuti neke. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Wooow. Super odabir ali mi je peti profil definitivno favorit. Prosto ne mogu oci da odvojim odprelepih slika.

    OdgovoriIzbriši
  5. Neke od ovih profila pratim i jako mi se sviđaju. Odlican i vrlo zanimljiv post.

    Q&A na mom blogu, posjeti ga: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Znam za par profila i obožavam ih, a sada ću da zapratim i ostatak koji si preporučila i hvala ti na tome. Zaista vrlo kreativan post. Divan je♥

    http://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na prekrasnom komentaru <3

      Izbriši
  7. Nijedan od ovih profila nije mi poznat, ali vidim da imaju jako lijepe teme i odlične fotografije. Odličan post, Petra <33

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvi profil mi je najlepsi <3 Zapraticu ih sve,svi su divni :) Zapratila sam te <3 Pogledaj moj blog i uclani se ako ti se dopada,novi post je objavljen : http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Woow, svi su sjajni! Mislim da mi se najviše dopada ovaj 'nemogu' jer je nekako veoma kreativan i tambler! Što se stotog posta tiče, zaista sad nemam neke kul ideje, možda bi mogla da pišeš o nečemu što je zaista posebno za tebe ili nešto tako. Razmisli. :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne pratim toliko instagram profila, ali se vidi da imaju predivne fotografije, ja lično volim Marijin, Janin i Davorov profil, jer imaju stvarno savršene fotke. Btw zapratila sam te na instagramu :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  11. Nice sellection. I'm instagram addicted and I need to follow this profiles :D

    Love your blog and I'm following you via GFC. Hope you can follow me back <3

    NEW GET THE LOOK POST | What To Wear on EASTER DAY?!
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Zanimljiv post :)

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ ❤
    www.infashionchains.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvini, sad sam videla da te vec pratim :)

      Izbriši

Pokreće Blogger.