6 PRAVILA ZA SUPER SHOPPING / RYC

4/23/2017

Pozdrav svima!
Kako ste danas? Uživajte još danas na praznicima, a od sutra školaa :/
Kroz ovih par dana, proživjela sam brojna iskustva velikog shoppinga, baš velikog shoppinga i odlučila sam za vas podjeliti neka svoja pravila kako da taj shopping bude super ^^


1. ČETVRTAK
Bila sam par puta u shoppingu četvrtkom i mogu vam priznati da je uvijek bilo puno manje ljudi nego ostalim danima u tjednu. Birajte četvrtak jer nećete naići na puno gužve, osim ako je u shopping centru veliko sniženje, pa se onda i podrazumijeva da je gužva neophodna.

2. PRVO RAZGLEDAJ
Imam iskustva sa tim da sam nešto kupila u jednoj trgovini za 170 kn zato što mi se to odmah svidjelo, a u drugoj sam našla istu stvar samo za 100 kn. Da, okej, neki ljudi ne štede kada se tako dogodi, ali svejedno, za tih 70 kn možete kupiti još neku majicu ili čak dvije ako su po sniženim cjenama. Zato uvijek prvo razgledajte trgovine i ako je potrebno zapišite si u mobitel gdje ste što vidjeli po dobrim cjenama, a usput i isprobavajte.


3. SNIŽENJA
Kod prethodnog primjera sam navela da možete naći stvari na sniženjima, i zato ako neku majicu gledate već mjesecima, a nikako da je kupite, sniženja su idealna prilika za to. Uz to šparate.

4. OBRATI POZORNOST NA DETALJE
Gledajte detalje na nekom odjevnom predmetu, jer možda vam se to kod određene stvari ne sviđa. Također pogledajte na etiketi proizvoda kako se proizvod pere, 


5. IDI U SHOPPING S PRIJATELJICOM
Bolje je u društvu zar ne? Zato povedi prijateljicu onu koja je full iskrena. Bolje da ti iskreno kaže kako ti što stoji nego da se ti cjeli dan dvoumiš dali da kupiš ili ne.

6. NE IDI U SHOPPING S PETROM
Iskreno, ljepše je u društvu, ali ne s Petrom, odnosno samnom. Upozoravam vas da ne idete samnom u shopping, provest ćete 4-5 sata razgledavajući trgovine sa 0 kupljenih stvari. Jadni koji idu samnom u shopping ;)


To je bilo to od posta... Došli smo do kraja, ali vam nešto moram i otkriti na kraju. Dali vas je zanimalo zašto u naslovu piše RYC? Pa, zato što je ovo bio Roast Yourself Challenge, a ako niste znali što je to, to je zapravo izazov u kojem morate popljuvati sami sebe. Nisam dugo vidjela ovakve izazove na blogovima i već dugo na yt-u, pa zašto da ne napravim kad sam već stvarno takva u shoppingu. Vidimo se u novom postu ^^

xoxo, Petra

INSTAGRAM: @petra_0106
MAIL: blogg.petraa@gmail.com

*slike preuzete sa WeHeartIt-a

23 komentara:

  1. Super post!Ovo pod brojem 6. xD Hahaha

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post.. Slažem se da uvijek treba povesti nekoga tko je full iskren :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post :D Slazem se da treba prvo razgledati, a na kraju videti gde je najpesperktivnije kupiti neku stvar, jer uvek prvo treba dobro razmisliti koliko puta ces zapravo obuci to sto kupis ^_^ Sa mnom ko ide u shopping ne moze da se vrati praznih ruku :D

    Novi post na mom blogu https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post :D Slazem se da treba prvo razgledati, a na kraju videti gde je najpersperktivnije kupiti neku stvar, jer uvek prvo treba dobro razmisliti koliko puta ces zapravo obuci to sto kupis ^_^ Sa mnom ko ide u shopping ne moze da se vrati praznih ruku :D

    Novi post na mom blogu Super post :D Slazem se da treba prvo razgledati, a na kraju videti gde je najpesperktivnije kupiti neku stvar, jer uvek prvo treba dobro razmisliti koliko puta ces zapravo obuci to sto kupis ^_^ Sa mnom ko ide u shopping ne moze da se vrati praznih ruku :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post Petra , interesantan i koristan svima

    ako imas vremena svrati i procitaj novi post

    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Veoma interesantna tema za post! Odavno nisam citala nista na temu iste! Jako mi se dopada kako si ga napisala, slazem se da su ovo nepisana pravila za dobar soping!
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post draga i super koristan post svima!
    Giveaway na mome blogu, pogledaj!

    x Nancy's little corner x

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! Slažem se, uvek je bolje ići u shopping sa društvom ;D
    Nego, preko kog programa si napravila baner, ovaj font je predivan *_*

    mydiary328.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Pravim ga preko PicMonkey-a :D

      Izbriši
  9. Zaista odlična ideja za post. U vezi ove druge stvari što si navela ja sam pogriješila s time što sam na izletu u Hrvatskoj potrošila 200 kuna na samo 3 stvari, ali nema veze, nije mi žao jer je bio problem s vremenom. Sjajno napisano :D

    Chanceuse

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako originalan, a i nama djevojkama jako koristan post. Moram priznati da se i meni često desilo da neku stvar kupim, jer mi se dopala na prvu, a nda uđem u drugu radnju i nađem još ljepšu stvar koja je čak i jeftinija, ali eto, djevojke su često brzoplete u svemu, pa tako i kupovini :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako interesantan post sa dosta korisnih stvari. Ovo za četvrtak stvarno nisam znala. To je definitivno prava informacija za mene koja nisam ljubiteljica gužvi u toku šopinga. Nema mi ništa gore nego kada stanem da nešto pogledam neko zapne, pa onda se pomjeri tamo, pa de vrati se ovamo, kao da sam šahovska figurica. Samo skakućem :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.