5 O MENI

4/27/2017

Pozdrav svima!
I konačno je došao red na 100-ti post na ovom blogu. To je stvarno puno kroz ovih godinu dana na blogu, iako trenutno neće biti toliko postova, možda jednom tjedno zbog škole, a i u zadnje vrijeme nemam baš neke inspiracije, ali obećajem da ću na ljeto to sve nadoknaditi :)
Odlučila sam podjeliti neke stvari o meni sa vama. Prije možda nekih 2-3 tjedna sam na nečijem blogu vidjela ovakav post i iskreno uopće se ne mogu sjetiti na kojem sam to blogu vidjela, ali super je (stavit ću link bloga dolje ako se sjetim).


KNJIGE
Knjige nisu nešto što obožavam, iskreno, mislim da nikada nisam uzela neku poštenu knjigu od 200 stranica koju sam kupila i pročitala ju. Tako da, haha, nisam ljubiteljica, ali one koje me stvarno zanimaju mogu pročitati. Već dosta dugo planiram kupiti knjigu od Zoe Sugg, nadam se da ću je uskoro kupiti, hahah, jer ja sve te kupnje uvijek odlažem, i to... Inače, čitam lektire.

HRANA
Što se tiče hrane, nisam neka gurmanica. Više volim otići u neki fast food na pomfrit ili hot dog ili u McDonalds na nuggetse. nego u neki restoran. Inače, od mesa volim najviše piletinu i to je meso koje zapravo i jedino volim. Povrće volim, salatu, rajčicu, krastavce, luk, poriluk... Voće volim većinom i sada jedva čekam sezonu onih pravih jagoda, također obožavam breskve (my life) i marelice.


SATOVI I MIRISI
Satovi daaa... U posljednjih godinu-dvije dosta nosim satove i zapravo u školi sam izgubljena u vremenu ako nemam sat, naravno imam mobitel, ali svejedno, sat je sat, naravno i modni dodatak. Što se tiče mirisa, volim fine mirise, parfeme i one mirisne vodice, volim općenito ljude koji fino miriše. Da ne izostavim da smo ja i moja prijateljica jedan dan u školi zaključile da većinom muški parfemi su mnogo bolji od ženskih.

ŽIVOTINJE
Imam dvije mačke i volim životinje. Prije sam puno više vremena provodila čitajući razne knjige o životinjama i općenito sam ih sve puno puno voljela, a i danas, ali više nemam vremena čitati razne knjige, istraživati i jednostavno se baviti životinjama. Inače, volim životinje i protiv ubijanja sam zbog krzna (proud).

SPORT
U jednom postu sam napisala da idem na mažoretkinje, tako da je to jedna vrsta sporta na kojima provedem oko 6 sati tjedno. Također treniram u školi, na TZK-u (fizičko) i prije sam trenirala badmenton, ali sada više ne. Trudim se da sam što više u pokretu i da mi mišići ne zahrđaju :)


To je bilo to od ovog posta, nadam se da ste saznali ponešto o meni što niste znali. Pišite mi vi u komentare nešto o vama, biti će mi drago čitati. Vidimo se u novom postu :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM: @petra_0106
MAIL: blogg.petraa@gmail.com

*sve slike su moje, ne kopiraj



Broj komentara: 13:

  1. Dosta smo slicne. Ja takoder nisam neki gurman i najvise volim jesti piletinu :)
    Usput, cestitam ti na stotom postu :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam na stotom postu, jako divno napisane i zanimljive stvari, uživala sam čitajući. Slike su divne *-*

    Chanceuse

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam zivotinjee! Imam mesanca haskija i totalno je slatka :D Ima je na mom instagram profilu @jfashionlover97 :D Dominira tamo :D
    Super post <3
    Fashion Lover

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post!Imamo dosta toga zajedničkog.Čestitam na 100-tom postu :)

    https://xdreaannx.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam na 100 postova, nadam se da će ih biti još i više :D I da odlična tema za 100.- ti post ;) kao i sličice

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama. Bilo bi mi veoma drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, ja tebe već pratim :D

      Izbriši
  7. Predivan post. I ja obožavam životinje i imam 5 mačaka i dva psa.
    Što se tiče hot doga, mmmm, možemo skupa :D.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.