PINTEREST ARCHITECTURE AND INTERIOR INSPIRATION

subota, ožujka 11, 2017

Pozdrav svima!

Ukoliko niste znali, a očito da niste jer zapravo nikada nisam pisala o tome, a to je da sam ja jedan veliki fan što se tiče arhitekture i dizajna prostora. Velika sam zaljubljenica u arhitekturu i sve što ima veze s njom, tako da ću vas malo u ovom postu provesti kroz Pinterest i arhitekturu te dizajnom prostora. Uživajte :)

 
 
 
 
 
 
 
 

...

Došli smo do kraja ovog posta u kojem su i ovoga puta više bile fotografije nego teksta. Ukoliko vas zanima, moj pinterest možete posjetiti ovdje, a moju galeriju, odnosno mapu sa pin fotkama o arhitekturi i interijeru možete pogledati ovdje. U zadnje vrijeme dosta vremena provodim na pinterestu, tako da dobivam super ideje i za uređenje bloga i svoje sobe. Što vi mislite o arhitekturi? Kako vam se sviđaju ove fotke?

xoxo
Petra


YOU CAN CONTACT ME:
INSTAGRAM: @petra_0106
BUSINESS MAIL: blogg.petraa@gmail.com


Broj komentara: 20:

  1. Super slike ,odlicno si sve postavilaaa
    Jedva cekam neku novu recenziju na tvom blogu
    p.s pratim tvoj blog,uzvrati ?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista odličan odabir fotografija, moram priznati. Uživala sam u njima i veliki sam ljubitelj ovakvih minimalističnih detalja. Divan post draga ❤


    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  3. divne fotografije i super post, dobro bi dosle nekome ko ureduje neki novi prostor.. meni se najvise svidaju upravo minimalizam i ta bjelina, manje je vise definitivno

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista predivne fotografije! Jako zanimljiva tema, dopada mi se post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja za post.Moj posao iz snova je uvijek bio arhitektura,jer sam uvijek zadivljeno gledala građevine i mislila se ko je došao na takvu ideju.Divne fotografije!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajna inspiracija draga, fotke mi se baš dopadaju! :) Obožavam ovakve fotke.

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Fotografije su super. Ja sam lično fan prozračnosti, ali volim i predromaniku.

    Aminique

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako ja obožavam ovakve postove *-* <3
    Divne slike,ja ih obožavam gledati i onda kad god vidim nešto što mi se osobiti svidi uvijek kažem da ću to imati u svojoj kući jednoga dana hahaha
    aj em wird

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  10. Amazing post
    I follow you
    please follow me back
    My blog(Click)♥

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.