OSOBINE KOD LJUDI KOJE NE VOLIM

petak, ožujka 17, 2017

Hello :)

Kako provodite ove predproljetne dane? Kod mene je već dugo sunce i toplo vrijeme, a i za par dana je proljeće tako da jedva čekam još puno toplije dane, uglavnom, duljim kao i inače :P

Znate da ima na milijune ljudi na ovome svijetu i svi smo drugačiji, ali zapravo svi mi imamo neke svoje osobine koje volim i ne volim, tako da ću u ovom postu navesti neke ljudske osobine koje isključivo ne volim, malo pesimističan post, ali da xD



PAMETOVANJE - Doslovno ne moram niti objašnjavati. Ne volim osobe koje se prave pametne, a zna se da nisu, a neke možda i jesu pa se zato hoće istaknuti.

LAGANJE - Mrzim kada me neko gleda u oči i laže, ali kod mene takvi rijetko kada mogu proći. Prepoznajem lažljivce samo tako, čitam ih kao knjige. Od svega laganja, mrzim kada se netko zbog puno laži uvede u neku neugodnu situaciju i laganjem zapravo možete razočarati prijatelje, zato je uvijek bolje govoriti istinu nego laž.

DVOLIČNOST - Svi smo ljudi i svi imamo u sebi dvoličnost, ali to je zapravo nešto što uopće ne volim kod ljudi. Jednima govore jedno, a drugima drugo i tako se zapravo brzo mogu otkriti dvolične osobe koje samo lažu i zapravo ne znate kod njih koja je prava istina.

LJUBOMORA - Iako sam i sama nekada ljubomorna na nekoga, ne pokazujem to, mislim da je bolje ljubomoru zadržati za sebe, nego iskreno nekome govoriti o tome. Da, shvatili ste, ne volim ljubomoru, odnosno ljubomorne ljude koji to jasno pokazuju.

NAFURANOST - Ovo malo čudno zvuči, ali vjerujem da svi znate što je to. Nafurane osobe, jednake osobe kao i kod pametovanja, samo su ove malo veće pravilice.

ŠKRTOST - Također ne volim škrte osobe, koje ne bi posudile niti olovku ako slučajno zaboravim. Mislim u redu je biti škrt, ali ne u tolikim količinama da svi ljudi to osjete.

PREUVELIČAVANJE - Definitivno ne volim također preuveličavanje i kada osoba od muhe radi slona, kako se kaže.

PRETJERANA BRIGA - Volim kada se neka osoba brine o meni, kako sam, jesam li zdrava i to, ali stvarno ne volim pretjeranu brigu.


Da, znam, malo je kraći post, ali stvarno sam se potrudila oko fotka. Ona prva gore je još sa maturalca tako da #bigtb #back #hoću_natrag :P Od sada ću biti redovnija na blogu i nadam se da vam se sviđa novi izgled. Možete me od sada pratiti i na snapu, barcod mog snapchata je sastrane na zadnjem wigetu :)  Vidimo se u novom postu!

xoxo, Petra

INSTAGRAM: @petra_0106





Broj komentara: 30:

  1. Odličan post! Imam jednu "neprijateljicu" koja misli da je najbolja i sve to. Naravno, ona ima sve ove loše osobine, a što je najgore od svega, ona misli da je netko i nešto, a zapravo je nitko i ništa. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja ne volim navedene tipove. Još mrzim osobe koje misle da mi imaju pravo na ružan način reći da radim nešto što one mrze i da zbog određenih razloga ne smijem to raditi. Kao jedna cura kad mi je rekla "Ajme, Marija, pa ti bi trebala biti pametna i znati da nogomet i karate nisu za cure, očito sam te pogrešno procijenila, uopće nisi pametna!" Da, takve ljude najviše mrzim. ;)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmeee, hahaha, užass, ja isto :)

      Izbriši
  3. Upotpunosi se slazem s tobom draga .Sve lijepo napisala hvala na komentaru

    OdgovoriIzbriši
  4. Definitivno sve stvari koje si navela ne volim ni ja, i mislim da ne voli niko, dvoličnost i laganje su kao u paketu, a nafuranost je nešto što me jako frustrira, pogotovo ako su to mlađe djevojčice koje misle da su ''pokupile'' svu pamet svijeta :/

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post. Potpuno se slazem u svemu s tobom, ovo su i osobine koje ja mrzim kod ljudi ali moram reci da ih puno ljudi ima. Uzivala sam citajući ovaj post. Voljela bih da pises vise ovakvih postova!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan post. Vjerujem da niko ne voli ove osobine kod ljudi, ali na žalost sve više i više su prisutne u današnjem okruženju. Svi sve znaju, ali samo pod uslovom da ih ništa ne pitaš :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom :) Hvala ti!

      Izbriši
  7. Mogu reći da mrzimo veoma slične tipove. Kad' god mi neko pametuje refleksno prevrćem očima i želim da uadrim dotičnu osobu XD
    Odličan post draga ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post:)I slazem se sa tobom apsolutno u svemu,samo sto bih ja dodala i kukavice i ljude bez stava.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Vidiš, zaboravila sam na njih :)

      Izbriši
  9. Odličan post! Slažem se sa tobom u potopunosti <3

    El's Notes

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post! Mnogo mi se dopada! Uclani se i javi mi da ti uzvratim! *-*
    Imam novi post o teorijama zavere, poseti moj blog ako mozes, znacilo bi mi mnogo : http://darkdiaryd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Učlanjena sam već :)

      Izbriši
  11. Osobina koju ja najviše mrzim i koju bih izdvojila jeste dvoličnost kod koje sam se najviše susretala, i stvarno ne razumijem takve zle ljude. Uživala sam u postu. ♥❤♥❤

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  12. Prelep post.Zapratila sam te.Uzivala sam citajuci ovaj post.Pogledaj moj blog ako zelis: <3
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Zapravo mnogo licimo, upotpuno se slazem sa svim. Odlican post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivan post kao i fotografije.
    Uzivala sam citajuci ovu divnocu, zaista predivno napisano! :)

    Pratim te.
    http://broken55.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  15. Ni ja ne volim osobine koje si navela. Dvolicnost mi najvise smeta, ako ti nesto smeta kod nekoga jednostavno se nemoj druziti s njim.
    Tvoj izgled bloga svaki put je sve ljepsi i ljepsi. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.