MY CURRENT PLAYLIST


Heey guys :)

Kako ste danas?
Inače, odavno sam napravila zadnju playlistu, tako da sam odlučila da ću s vama podjeliti svoju trenutnu playlistu, odnosno pjesme koje trenutno najviše slušam. Iako to ne pišem previše, ali jako obožavam glazbu i sve što radim 90% u danu je slušanje muzike preko slušalica, tako da uživajte u mojoj playlisti :)


Austin Mahone - What About Love

will.i.am - #thatPOWER ft. Justin Bieber

Nicki Minaj - Starships

Rixton - Me and My Broken Heart

Katy Perry - Roar

David Guetta - Titanium ft. Sia

Zara Larsson - Uncover

Ed Sheeran - Shape of You

P!nk - Try

Major Lazer - Light it Up

Nick Jonas - Teacher

Shawn Mendes - Treat You Better

Calvin Harris - This Is What You Came For

Zara Larsson, MNEK - Never Forget You

Ellie Goulding - Love Me Like You Do

Christina Perri - A Thousand Years
...

Uživam slušajući ove pjesme, tako da se nadam da ćete i vi poslušati koju od ovih, i nadam se da vam se sviđaju. Nemam ideje više što da napišem na kraju posta, tako da se vidimo u novom postu :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM: @petra_0106
BUSINESS MAIL: blogg.petraa@gmail.com

Broj komentara: 19:

  1. Super playlista. Posulušala sam ih sve sada, a mnoge sam ih znala od prije. :D

    its-my-world-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna lista. Vec sam sve poslusala i super su. <3
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izbor. Dosta od ovih pjesama i sama slušam poslednjih dana. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post!Novi sam blogger tako da bi mi znacilo ako mozes da se uclanis i da komentarises moj blog,naravno ako zelis :)
    http://Cutelifeboy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajme podsjetila si me na neke pjesme koje nisam 100 godina poslušala,sviđa mi se playlista 👌❤😄

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si ih se sjetila :) Hvala ti!

      Izbriši
  6. Ajme podsjetila si me na neke pjesme koje nisam 100 godina poslušala,sviđa mi se playlista 👌❤😄

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo kao ja da sam pravila.Doslovno sam poslušala svaku ovu pjesmu.Super draga Petra!:)

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična plejlista draga, baš mi se dopada tvoj izbor! I ja sam tu negdje sa žanrovima kao i ti. :D

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello dear,
    fantastic post!
    I'm following back (#275).
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne slušam toliko stranu muziku, ali u pojedinim pjesmama uživam, pogotovo volim Pink i naravno pjesmu Try :D Divna lista

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.