KAKO PONEDJELJAK UČINITI BOLJIM DANOM U TJEDNU..?

subota, ožujka 04, 2017
Pozdrav svima!
Ako pogledate malo moj blog vidite da sam promjenila izgled bloga, pa kako vam se sviđa? Usput, dodala sam i novu stranicu VAŠ BLOG. Ukoliko vas zanima što je na stranici pogledajte. I nastavite čitati post...

Kada dođe petak, svi se osjećaju veselije i ispunjenije jer znaju da su ispred njih dva dana vikenda. A ponedjeljak? Većina nas ponedjeljkom dajemo negativno značenje, istina je da ponedjeljak nikada neće biti isto kao i petak, ali ja imam tu neke načine kako da ponedjeljak učinite super danom u tjednu.


• ISKORISTITE VIKEND
Odmorite se preko vikenda. Dozvolite si ljenčarenje i uživanje u nekom dobrom filmu, šetnji, ili u društvu voljenih osoba ili jednostavno ostanite u pidžami cijeli dan. Radite ono što vas najviše opušta i ne mislite na posao ili školu (osim ako morate učiti), napunite baterije za novi tjedan.


• USTANITE RANO
Nekima je teško ustajati rano, pogotovo ponedjeljkom. Ali zato morate u nedjelju otići ranije spavati kako biste u ponedjeljak bili odmorni. Vidjet ćete kako ćete se bolje osjećati kada se budete dobro naspavali, a i nećete imati velike podočnjake.


• NAPRAVITE TO-DO LISTE
U ponedjeljak napravite to-do listu za cijeli tjedan ili ispunite planer. Organizirajte se.


• ŽIVITE POZITIVNO
Vježbajte pozitivne misli. Iako vam je jutro počelo loše, npr. prolili ste kavu po sebi ili ste se kasnije probudili, ne osvrćite se na te stvari. Nastavite pozitivnim stavom, neka sve u vašem životu ima pozitivnu notu.


• ISPLANIRAJTE NEŠTO ZABAVNO
Većina ih misli da je ponedjeljak dan najdalji zabavi, ali zapravo ne mora biti tako. Isplanirajte nešto super za ponedjeljak, npr. shopping sa prijateljicom ili odlazak u kino.


• DORUČKUJTE
Svi znate da je doručak najvažniji obrok u danu. Ustanite ranije i spremite si neki dobar i zdrav doručak za početak dana. Doručak će vam pomoći u koncentraciji, a i trbuh vam neće biti prazan cijelo jutro.
• BUDITE LJUBAZNI
Kao što sam i napisala pod temom živite pozitivno, budite i ljubazni. Ako vama ponedjeljak nije počeo dobro, ne znači da ćete neljubaznošću moći unišititi dan drugim ljudima. Budite ljubazni, uljepšajte nekome dan ako baš sebi ne možete.


To je bilo to od ovog posta. Nadam se da ćete ponedjeljak provoditi punim plućima i odmorni, zato je sada vikend da se stignemo odmoriti od škole i svega. Vidimo se u novom postu :)

xoxo
Petra


YOU CAN CONTACT ME:
INSTAGRAM: @petra_0106
BUSINESS MAIL: blogg.petraa@gmail.com

32 komentara:

  1. Haha, odličan post. I meni je ponedjeljak uvijek veliki izazov za probuditi se jer idem kasnospavati, ali tvoji će mi savjeti puno pomoći :D


    its-my-world-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post! Jako mi se svidja kako pises i ovi savjeti koje si dala u postu mi se mnogo svidjaju. <3

    leylaslifee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post,zaista ne volim ponedeljke. 😬
    Moj blog poseti ga ako zelis ; http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako zanimljiv post draga Petra, uzivala sam citajuci.
    Inace moram reci da sam ti neke slike i pokrala, hah, te se nadam da se neces naljutiti.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Haha, neću, preuzela sam ih sa whi-a :)

      Izbriši
  5. Na početku moram pohvaliti tvoj novi izgled bloga. Predivan je. Što se tile ovih saveta, veoma su dobri i nešto ću sigurno da iskoristim da ovaj, i ne samo ovaj već svaki ponedeljak učinim boljim danom.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Drago mi je da hoćeš :)

      Izbriši
  6. Post je super. Zaista mi je drago da je neko pisao na ovu temu.

    https://www.dorajaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post, još bolji savjeti ja to do liste pravim nedjelju i onda za cijelu slijedeću sedmicu, tipa šta trebam učit, koji post trebam objaviti i slično. Sve u svemu predivan post :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako originalan post! Svaka čast na ideji. Slažem se sa svime što si rekla. Odličan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan, kreativan i inspirativan post. Slike su prelepe, a takođe pohvaljujem i novi izgled bloga, baš mi se sviđa. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Savjeti su vrlo dobri. Izgled bloga ti je super! :D

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši
  11. Svida mi se tvoj post i tvoji savjeti. ♥

    Ako zelis uclani se na moj post, nova sam, uzvratit cu. :)

    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post, draga. Inače nisam monday-hater ali kad ustanem ujutru u 7AM počinjem da ujedam :D. Mene ponedeljak podseća na novi početak, početak novog poglavlja i pokušaja ispunjenja novih ciljeva ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  13. Post ce mi biti jako koristan jer stvarno ne volim ponedjeljak i jedva cekam petak. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.