IT IS SPRING

3/22/2017

Hey...

Ove godine, prvi dan proljeća smo obilježili 20. u mjesecu, a ne 21. jer why not? Treba i proljeće malo ranije doći. Ovaj tjedan je započeo sa prelijepim vremenom, kao da smo negdje u početku 8. mjeseca kada termometar pokazuje 30+ stupnjeva. Nije bilo 30, ali je bilo 20 i to dobrih 20 stupnjeva.

Nemam neki posebni razlog zašto za  na prvi dan proljeća nisam pripremila onakav tip postova sa slikama sa we♥it-a, jednostavno nemam više nekakvih potreba za raditi takve postove. Da, biti će nekada postova sa inspirativnim slikama, ali što se tiče prvih dana godišnjih doba, od sada ne.


Nekako najviše od svega me veseli to što znam da će uskoro i ljeto. Koliko samo dani lete, to nije normalno. Danas je ponedjeljak, već sutra je subota, preneseno značenje.
Veselim se svemu što ovo proljeće donosi lijepo vrijeme, jer tko se ne voli probuditi ujutro, pogledati kroz prozor i vidjeti predivno plavo nebo i sunce. Ja da. Baš volim onakva plava neba bez oblaka usred bijela dana, a navečer obožavam zalaske sunca, to je neka magija.

Također i prije prvog dana proljeća se u mom gradu otvorila jedna od najboljih slastičarnica i već od onda su pretrpani poslom svaki dan. Vjerujte mi, taj sladoled morate probati. Nije kao i svaki drugi, nego je nekako sasvim drugačiji, kakav nigdje nikada nisam probala osim ovdje. I dovoljno je za napomenuti da je slastičarnica udaljena 25 metara od moje škole.


Ovo proljeće planiram napraviti i neke outfit postove. Da, dobro ste čuli, odnosno pročitali. Negdje sredinom 4. mjeseca vas očekuje i jedan outfit post, a dosta ih planiram i za sredinu 6. mjeseca kada je napokon škola gotova. Kada smo već kod škole, ove godine se i upisujem u srednju. Imam jednu srednju koja mi se jako jako sviđa i nadam se da ću upasti, jer stvarno me zanima.

Kada je i vrijeme toplo, obožavam nositi kratke rukave i lagane jaknice. Doslovno jedva čekam pospremiti one zimske jakne i čizme u ormar.
A uz to sve, u kasno proljeće mi je i rođendan, imam natjecanje i jedno divno putovanje za koje vam jedva čekam reći. No, više će ostati tajna, tako da ću onda pripremiti i vlog ili travel postove.


Uskoro planiram napraviti i par super DIY postova, naravno ukoliko ću imati slobodnog vremena, a i danas ne idem u školu jer sam opet užasno prehlađena (nije proljetna alergija, prehlađena sam svakih 2 tjedna) tako da ću možda te DIY napraviti i danas, pa pripremiti i postove za 4. mjesec. Uglavnom, puno toga vas očekuje uskoro, kao što je i prvi rođendan bloga. Daa! Uskoro će i godina danaa♥


Uglavnom, volim proljeće, više nego sebe.
Ne, hahaha. Volim proljeće, volim toplo vrijeme, volim pozitivnost, volim kraj postova, zato jer je ovo kraj ovog današnjeg prvog proljetnog posta. Vidimo se♥

 All photos are mine.

xoxo, Petra


INSTAGRAM: @petra_0106
MAIL: blogg.petraa@gmail.com


Broj komentara: 19:

  1. I meni je baš zakon se probuditi, a znam da me vani ne čeka kiša nakon koje moja kosa izgleda kao lavlja griva. Ali, ovo vrijeme me toliko privlači van da za vrijeme nastave više gledam kroz prozor nego što slušam nastavnicu. Jedva čekam ljeto jer mi je dosta ove škole koja me ubija u pojam i jer trebam vraški odmor prije osmog razreda. Divne slike i post. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Takođe obožavam proleće i zasta volim ovo predivno vreme kada ne moram tegliti jaknetinu i vući čizme po tumrno i kišovitom vremenu. Jedva čekam vlog i travel postove draga ♥ ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedva čekam sve ovo što si navela! Baš originalan i zanimljiv post!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako originalan post, draga. SLike su predivne, a koliko ja vidim imaš novi izgled bloga koji je predivan.

    laAdda

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post Petra! <3
    Slažem se, vreme je da dočekamo proleće malo ranije, a povrh toga vreme je prelepo.
    Htedoh da te pitam, kako si namestila ovaj efekat padajućih latica? :D

    mydiary328.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Javi mi se na mail, pa ću ti objasniti :)

      Izbriši
  6. Petra draga, jako interesantan post! Bas mi se dopada!
    Ja nisam ljubitelj proleca ali mislim da mi je ovaj post pomalo promenio misljenje!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post Petrice , divne slike koje su jos vise docarale ovaj post

    ako imas vremena svrati i procitaj novi post na blogu

    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post Petra! I mene najviše raduje to što će uskoro leto i iskreno, ne mogu da dočekam :D

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post, a ovim fotografijama sve me podsjeća na tople dane, kojima se sve više veselim i da, baš kao da je 30 stepeni, i moram priznati da se ne žalim i dopada mi se ovo vrijeme :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  10. Uf, mislim da nema osobe koja uživa da se budi sa suncem koliko ja uživam. Iako mi proljeće donosi alergije ipak ga volim i ne mogu da prestanem. Obožavam svu onu pozitivu koju budi u meni kao i energiju koju mi daje.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.