IDEAS FOR BIRTHDAY PARTY

nedjelja, ožujka 26, 2017

Pozdrav svima!
Vjerujem da svi obožavate rođendane, ja osobno da. Iako u zadnje vrijeme ne idem tako često na rođendane od mojih prijatelja (većinom više nitko ne slavi) volim gledati razne ideje za partye koje bih nekada mogla i sama upotrijebiti, a neke ideje sam pripremila i za vas :)


POZIVNICE

Prije svih ostalih stvari, prije nego što ste isplanirali rođendan morate goste nečime i pozvati. Danas je u trendu da ti prijatelji samo pošalju poruku sa mjestom i vremenom održavanja rođendana, ali zapravo meni se to uopće ne sviđa. Napravite neke originalne rođendanske pozivnice, kakve nitko drugi nema i pošaljite ih poštom ili ih osobno uručite. Na pinterestu imate raznih ideja za pozivnice, pa pogledajte kad imate vremena.


BALONI

Mislim tko danas slavi rođendan bez balona? Zapravo, meni je baš fora vidjeti na rođendanima puno balona, na jednom rođendanu kod moje frendice smo se čak i igrale gađanja balonima u dvije grupe, nešto kao graničar, ali sa balonima, tako da je to baš fora. A i možete ih napuniti sa helijem da odlete u nebo ili da isprobate udahnuti helij pa da vam glas bude piskutav, isprobala sam i stvarno djeluje.


DRUŠTVENE IGRE

Mrzim rođendane na kojima je dosadno i na kojem većina provodi na mobitelu, zato je važno imati pripremljene društvene igre. Igra twister je baš super, a i možete sami napraviti pravu igru "Čovječe ne ljuti se" u kojem umijesto pijuna igrate vi, ljudi, ali naravno treba imati prostora i vremena za složiti polja. Uz to, boca istine je također super iako nije neka igra, proći će vam vrijeme uz razne istine i izazove.


NATPIS

Baš volim ove natpise na kojima piše "Happy Birthday"... Natpis možete kupiti u boljoj trgovini, a možete i sami izraditi kao što sam ja izradila svoj (nije ovaj na slici, moj je puno bolji xD). Potrebno vam je samo vremena, volje i kreativnosti.


PINJATA

Još jedna super ideja za rođendan je pinjata. Ako ne znate što je to, onda ste s marsa, hah, šalim se..Pinjata je zapravo kao velika kugla ili kocka, zapravo može biti u različitim oblicima i unutra se nalaze slatkiši ili baloni ili nešto treće. Slavljenih rođendana većinom razbija pinjate, dok se ostali slade slatkišima. Također pinjatu možete napraviti sami. Ja sam za svoj rođendan sa prijateljicama napravila pinjatu, na njihovu ideju i ispala je i više nego super. Treba vam balon, novine i ljepilo, i dosta strpljenja. Napuhnete balon i na njega sa pomogućnosti domaćim ljepilom zaljepite komadiće novina na malo deblji sloj i tako balon ostavite da se osuši. Prije nego što se skroz osuši, balon probušite i onda će vam ostati kao velika kugla u koju možete staviti slatkiše i naravno ne zaboravite skroz do kraja zaljepiti.


REKVIZITI ZA SLIKANJE

Rekvizite za slikanje najčešće možete vidjeti u Photo Boothu iliti aparatu za slikanje, vjerujem da većina zna na što mislim, Uglavnom, ako želite predivne fotkice sa rođendana, kupite rekvizite za slikanje ili ih kao i prethodne stvari možete sami napraviti.


UKRAŠENE ČAŠE

Na mojim rođendanima se znalo događati da netko uzme krivu čašu i sve čaše se zamijene i onda nitko ne zna čije su i... i sami znate, trebaju nove čaše, a kako vaša mama ili perilica ne bi trebala stalno prati nove čaše, jednostavno na čaše možete napisati ime onoga tko pije iz nje.


SVJEĆICE I PRSKALICE

I šećer na kraju, odnosno prskalice i svjećice na torti. Mislim da je baš lijepo ugasiti svijetlo i upaliti prskalice na torti i naravno kada vam svi pjevaju onu popularnu "...stavi prst u struju, struja će te stresti, a ti tortu nećeš jesti..." (naravno, nemojte to isprobavati, mislim na stavljanje prsta u struju).

...

To bi bilo to od današnjeg posta, nadam se da sam vam dala neke korisne ideje za vaš rođendan. I zapravo nisu bitne dekoracije i razne neke ideje za što ljepši rođendan, bitno je da se zabavite i proslavite rođendan u veselju. Ljudi, samo da vas obavijestim da je u subotu prvi rođendan bloga, jeej! Vidimo se u novom postu :)

xoxo, Petra

INSTAGRAM: @petra_0106
MAIL: blogg.petraa@gmail.com


24 komentara:

  1. I ja takoder volim. Natpise super su ,i takoder baloni pogotovo sa brojem godina koje punis.
    Super post odlicne ideje draga Petra,stvarno mi se svidja
    Ako zelis svrati i procitaj moj novi post
    #pozdravipoljubac

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, jako kreativan, ideje su odlične!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam viđala ovakve postove i ovaj me baš oduševio, ono što mi se posebno dopada i što bih ja voljela za svoj rođendan jesu baloni u obliku broja koji predstavlja napunjene godine, odlično je za slikanje :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  4. SAVRŠEN TI JE POST!Ne mogu ti opisati koliko mi se dopada!Svaka čast!Taman moj rođendan uskoro dolazi!Hvali,hvali ti što si podelila ove čarobne savete sa nama!Predivna si!Drago mi je što sam te zapratila!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful and interesting post, Dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlične ideje, divan post draga! ❤❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista sjajne ideje, draga petra! Bas mi se dopadajU!
    oDLICAN POST!
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajne ideje, oduševljena sam! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:http://janead.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako zanimljiva tema. I ja obožavam rođendane i rado odlazim na žurke kod prijatelja. Iako je to danas postalo samo da se obilježi, ali uvijek napravimo nešto posebno, bez prethodnog planiranja :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  11. Vrlo zanimljiva i originalna tema, nisam odavno čitala nešto ovako. Zaista divni prijedlozi i divne ideje. Baš mi se dopada post, uživala sam. Sjajan je♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.