BLOG TIPS: KAKO PREUZETI I INSTALIRATI FONTOVE..?

ponedjeljak, ožujka 06, 2017

Pozdrav svima!
U današnjem postu ću vam pokazati kako to možete preuzeti i instalirati fontove na svoje računalo, ako još to niste znali, odnosno biti će mi drago ako će vam ovaj post biti od pomoći. Let's go :D

...


Najbolji sajt za preuzimanje fontova je dafont.com preko kojega ja i preuzimam sve fontove koje koristim na blogu. Samo na googlu ukucajte dafont ili u traku za url dafont.com.
...


Na tom sajtu odaberite neki font i stisnite download. Ako prije toga želite detaljno pogledati font i isprobati ga, i to možete, samo morate kliknuti na font ili na ime fonta. Kada stisnete download, kroz nekoliko trenutka će vam se preuzeti font u obliku datoteke sa knjigama.
...


Kako bi otvorili tu datoteku morate pritisnuti desnu tipku na ovoj maloj strelici i odabrati "Open" nakon čega će vam se datoteka i otvoriti.
...

I kada vam se otvori trebalo bi biti ovako kao na slici gore, otvoreno u WinRAR programu. I sve što trebate napraviti jest otvoriti otf ili ttf datoteku koja bi trebala izgledati kao ova mala ikonica sa nekim malim plavim slovom.
...

I kada otvorite onu datoteku pojavit će vam se prozor kao što je ovaj gore i samo trebate kliknuti Install kako bi vam se font instalirao na računalo. Poslije toga zatražit će vas lozinku od vašeg računala, tako da ako to ne znate ne možete instalirati fontove ili bilo koje druge programe.
...

I za kraj možete i isprobati font. Možete ga koristiti u wordu ili u nekom drugom programu za pisanje ili uređivanje slika sa slovima. Ja fontove koje instaliram najčešće koristim za blog, za bannere ili uređivanje naslovnih slika.
...

Nadam se da je nekima od vas ovo pomoglo da instalirate neke fontove. Ja sam i sama jako oduševljena svim fontova. Volim ih jako koristiti i stvarno su predivni. Na tom sajtu imate stvarno veliki broj fontova, od kao nekih ručnih pisanih do kao bar kodova. Vidimo se u novom postu :D

xoxo
Petra

YOU CAN CONTACT ME:
INSTAGRAM: @petra_0106
BUSINESS MAIL: blogg.petraa@gmail.com


22 komentara:

  1. Odličan post, draga. Pre neki dan sam se mučila sa skidanjem fontova tako da će mi ovo biti od velike pomoći ♥

    Die with memories,not dreams

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan tutorijal. Ja takođe skidam fontove redovno, obožavam lepe fontove! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan post,ali i izgled bloga ❤! Bas mi je koristio ovaj post,hvala ti ❤!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Petra, ovo je stvarno predobar i jako koristan post. Ja sam jedan veliki ljubitelj dobrog fonta za pisanje, ali sa trenutnom temom imam ogroman problem-ne podržava mi ni jedan drugi font od postojećeg. Koji god da izaberem postoji kada radim provjeru posta dok ga kucam, ali čim objavim post on izađe u svom "temackom obliku" :/

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj, nisam upoznata sa problemom. Mislim da za blog ne bi mogla koristiti instalirane fontove, a ako ih već i koristiš probaj ih pokrenuti kada uređuješ HTML bloga. Nadam se da je od pomoći :/

      Izbriši
  5. Interesting post :D
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post i jako koristan, mislim da će mi dobro koristiti. Nisam koristila ove fontove, niti sam ih downlodowala,ali nakon ovog posta bih definitivno trebala :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post. Hvala ti na dovnom savjetu. Sigurno ću ovo koristiti.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican i veoma koristan post! :)

    http://thomasswonderland.blogspot.ch

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post, mislim da će svakome pomoći, baš kao i meni :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Petra draga, zaista sjajan post. Bas sam se obradovala kada sam ga videla, i to ne iz razloga sto je on koristan ( a jeste), vec zato sto mi je izrazito drago da je neko tako darezljiv te je odlucio da svoje umece oko bloga podeli sa svojim kolegama.Svaka cast, zaista. Uzivala sam citajuci, verujem da ce ovaj post mnogima koristiti.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj, hvala tebi na divnom komentaru :*

      Izbriši
  11. Super koristan post, jako ce mi pomoci kod uredenja bloga. Nadam se jos nekom ovakvom postu. 😊💙

    http://beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.