QUOTES CORNER: Coco Chanel

utorak, siječnja 17, 2017

Pozdrav svima!

Danas vas želim počastiti jednim laganim postom, pošto sam se ja tek počela odmarati od škole, a kad ono jučer je već započela, i to drugo polugodište. Želim vam svima sretan povratak u školske klupe i da ovo polugodište bude najbolje do sada.
Za danas sam odlučila kao što sam već napisala jedan lagani post, a radi se o citatima i raznim motivacijskim fotografijama sa tekstovima. Naletjela sam na mnogo citata tokom ovih praznika, ali Coco Chanel me oduševila, tako da sam vam danas pripremila neke njene citate kako bih se osjećali više samopouzdanije i imali to neko svoje JA!

...

Nadam se da vam se sviđaju citati i da ćete barem malo ostati inspirirani :) Ne zaboravite ovaj zadnji citat nikada "Ako želiš biti original, budi spreman biti kopiran.". Ja sam u zadnje dane pala u neku blogersku krizu, pa zato postovi nisu išli ranije van, ali eto me sada, nadam se da će ostali biti super! Koji citat vam se najviše sviđa?

xoxo
PETRA


YOU CAN CONTACT ME:
INSTAGRAM: petra_0106
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com

You Might Also Like

20 komentari

  1. Citati su jakoi lepi, a Koko Šanel je jedna od mojih omiljen modnih kreatorki. Ona ima jako lepe citati, i jako ih volim, a neke i koristim i u sastavima.

    LifeInMyStyle

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!❤

    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaoo obožavam postove na ovu temu, baš mi je bilo potrebno da pročitam nešto ovako lepo! Divan post zaista! <33

    dearmissmodern.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Petra divan post, sa još divnijim citatima. Moram reći da Coco Chanel uvijek ima dobre citate za ans djevojke :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je post 😁
    I citati također, nekad stvarno dobro dođe pročitati takvih citata ❤

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. I sama lično obožavam Koko i našal sam ovde par mojih omiljenih citata od nje *--*
    Bilo bi super ako bi bilo još sličnih postova u ksorije vreme samo od drugih osoba <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  7. Obozavam Coco i gledala sam razne dokumentarce o njoj i znam mnogo toga o njenom zivotu,pa mogu reci da mi je prijalo videti njene citate pa sam ih sve downloadovala.Sjajan post,kao i svi tvoji.http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post draga <333
    Obozavam citati razne citate i mislim da Coco Chanel ima zbilja divne i vrlo motivirajuce citate. Sada ih imam jos za svoju kolekciji, haha xD

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Postovi na ovu temu su mi jedni od najdraži. Jako ih volim. Najdraži citat mi je 'Ako želiš biti original, budi spreman da budeš kopija'. Barem sam ja tako preve. Koko Šanel ima jako motivirajuće citate i to mi se jako svidja. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  10. Lep post.Citati su divni,najviše mi se sviđa zadnji citat.Motivišu prosto.

    Poseti moj blog i molim te ostavi komentar:

    https://ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši