NEW YEAR TAG / SPECIAL POST

nedjelja, siječnja 01, 2017

POZDRAV SVIMAA...

Prije početka posta, želim vam svima sretnu Novu godinuu! Yees! Nova godina, nove stvari, novi početak, ma sve novo... Evo nas u prvom tjednu 2017. godine s novim postom. Kako je čudno pisati 2017. zar ne? Za današnji post sam vam odlučila napisati New Year Tag, uživajte u postu :)

SRETNA NOVA GODINA!
HAPPY NEW YEAR!


ŠTO BIH ŽELJELA DOBITI ZA NOVU GODINU??
Ovako, Nova godina je danas i kod mene nemamo neki običaj poklanjati poklone za Novu godinu, ali definitivno poklon koji želim je taj da svi budemo sretni u ovoj novoj godini.

OPIŠI 2016. GODINU U 3 RIJEČI.
Najbolja godina ikad :D

KOJI CITAT OPISUJE TVOJU 2016. GODINU?
Budi pozitivan, budi sretan i ne dopusti da te negativne stvari ovog svijeta bace na dno.
Biti će teških trenutaka u tvome životu, ali zapamti - ta teška razdoblja će te na kraju samo ojačati.
Možda nemam sve što želim, ali volim sve što imam.

KADA SAT OTKUCA 00:00 KOME ĆEŠ PRVO ČESTITATI NOVU GODINU?
Ove godine sam prvo čestitala seki.

KOJA JE BILA NAJBOLJA STVAR KOJA TI SE DOGODILA U 2016. GODINI?
Sve! Svaka stvar koja se dogodila je bila najbolja i vjerujem da su sve stvari koje su se dogodile da su se dogodile s razlogom i baš zato su sve stvari najbolje.

KOJI JE BIO NAJVEĆI IZAZOV ZA TEBE U PROTEKLOJ GODINI?
Svaki dan je bio sam po sebi neki novi izazov u protekloj godini.

NA KOJI NAČIN SI SE FIZIČKI PROMJENILA?
Osim što sam se prije par dana ošišala (samo malo vrhove) imam i nekih prištića, ostalo je sve isto.


KOJI TI JE OMILJENI NOVOGODIŠNJI FILM?
Omiljeni novogodišnji film trenutno mi je New Year's Eve.

DO KOLIKO OSTAJEŠ BUDNA TE NOĆI?
Kako kad... nekada idem za pola sata spavati, a nekad sam doslovno budna do jutra, ali ove godine sam bila jako dugo budna.

DALI VOLIŠ KADA PADA SNIJEG UOČI NOVE GODINE?
Daaa... najbolje je kada pada uoči Božića i Nove godine, tad stvarno ima razlog da pada. I evo, baš je kod mene prije 4 dana padao snjeg.

NAJVAŽNIJA STVAR KOJU SI NAUČILA PROŠLE GODINE?
Stvar koju sam naučila prošle godine je da ne vjerujem ljudima.

DALI SI SE OSOBNO U MIŠLJENJU PROMJENILA OD SIJEČNJA DO PROSINCA 2016. GODINE?
Da, jako puno sam se po mišljenjima promjenila. Od kada sam počela blogati i čitati razne blogove počela sam biti sve više i više pozitivnija osoba i sve što se događa prihvaćam.

DALI SE VESELIŠ NOVOJ 2017. GODINI?
Pa da i ne... nekako jedva čekam sve što će se dogoditi u 2017. godini, ali ipak mi je nekako i žao zato jer je 2016. završila.


I za kraj ovog posta još jednom vam želim sve najbolje u novoj godini, da ostanete takvi kakvi jeste i da ostvarite sve svoje ciljeve koje želite ostvariti. Volim vas puno i vidimo se u novom postu :*


INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106

PETRA

You Might Also Like

22 komentari

  1. Ovaj tag treba definitivno da se radi svake godine, jako su mi se dopali tvoji odgovori, post je baš zanimljiv. Srećna Nova godina, sve najlepše ti želim!! :)

    bbookslover.blogspot.com Počela sam da kuckam na novom blogu, o knjigama. Ako te intresuje, pogledaj i učlani se :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan tag, već sam ga viđala i jako mi se dopada, drago mi je da ti je ova godina bila toliko dobra i najbolja, želim ti sretnu novu godinu i nadam se da će ti iduća godina biti još bolja

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Tag mi je bas zanimljiv. Blago tebi kada ti je ovo bila najbolja godina:)
    Zelim ti da ti i ova godina bude takva ! :)

    MMara moj blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♥ Nadam se da će ti onda barem ova godina biti najbolja!

      Izbriši
  4. Lep tag i mn je malo tuzno zbog 2016 ali novi postovi i novi izazovi me cekaju.

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretna nova godina! Nisam prije vidala ovaj tag, jako je zanimljiv. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvi put vidim ovaj tag i jako mi se sviđa. Želim ti sretnu i uspješnu 2017.!:)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretna Nova Godina! :D Nisam prije viđala ovaj tag, ali je jako zanimjivo. Sve pohvale za blog!

    http://beautycornerbyemina.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Svaki dan se divim tebi i ovom blogu!Tako si kreativna i talentovana blogerka!Volim da čitam tvoje postove,kao i uvek ovaj post je savršen!Želim ti sve najbolje u ovoj novoj godini!

    Molim te i dalje čitaj moje postove-ifunnywithme.blogspot.rs.
    Xoxo Ana:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post... I ja mislim da uvijek treba biti pozitivan.... Aaaa... Evo sad kad spominješ sestru, jel ti imaš i brata i sestru i jesu li stariji ili mlađi od tebe?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Da imam brata i sestru i mlađi su oboje od mene :)

      Izbriši
  10. Odlican post draga moja! Slazem se da treba uvek biti pozitivan, i nasmejan, jer se tako sreca stvara. A tebi zelim Srecnu Novu Godinu❤❤
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši