MOJE MISLI NA SATU MATEMATIKE

nedjelja, siječnja 22, 2017



Zvrrrrr!
Tipično zvono, svaki dan u isto vrijeme. Hmm... nešto je čudno u ovoj učionici. Jesu to neki novi plakati? Wow svaka čast, svaka čast. Da,da. Petra, što lažeš. Još 44 minuta nastave. Još 43... svaka minuta sve sporija. Molim?? Test? Danas? Mislim da sam bila bolesna taj dan kada ste rekli da pišemo danas test. Okej, takva je sudbina. Ne! Nemam špice (mine), a vjerojatno nitko nema, a i onaj tko ima čuva ih kao zlato (istina). Suđena mi je olovka. Ajde, daj više te testove, nemamo cijeli dan! 


30 bodova? To je previše? Jel dobivamo bodove za ime i prezime? Ne. A za datum, pa to su brojevi, trebali bi dobiti. Ni to ne? Uf... ajmo lagani tempo. Prvo, gdje mi je gumica. Nema je u pernici, niti u torbi... ah evo je. Tamo je na podu, malo dalje od klupe u drugom redu. E ne mogu do nje. Idem bolje rješavati zadatke koji za sada nisu uopće teški. Iii... 10. zadatak riješen. Nije bilo teško. Baš čudno, inače nam daje više zadataka. Možda joj je savijest malo prljava pa ju hoće pročistiti našim super ocjenama. Šta me gledaš? Jel mi na čelu pišu rješenja? 


Još 10 minuta do kraja sata. Šta da radim?? 9 minuta, 8 minuta... 5 minuta. Nikad lakši test, e pa Petra, svaka ti čast, bravo. 2 minute do kraja sata. Čekaj malo! Zašto svi okreću testove na drugu stranu. Ajme ne! Nemojte nastavnice još pokupljati testove, ostalo mi je još cijela druga stranica. Nee! Zašto ste mi ga uzeli? Zato je i meni bilo čudno što ima toliko puno bodova i malo zadataka... Jao Petraaa, aplauz za glupaču... Očekuje me popravni... 


...

Nisam napravila uvod u post, jer htjela sam vas malo nasmijati i nadam se da sam u tome uspjela. Inače, ovako nešto mi se nikada nije dogodilo na testu iz matematike, a i nadam se da se neće dogoditi. Vidimo se u sljedećem postu i ako hoćete još ovakvih postova napišite mi u komentare!

xoxo
PETRA

YOU CAN CONTACT ME:
INSTAGRAM: @petra_0106
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com

You Might Also Like

42 komentari

  1. I ja sam bila u sličnim situacijama,pogotovo kada je matematika u pitanju.Zaista si nam lepo i na duhovit način prikazala ovaj post.Veoma zanimljivo i originalno.Super napisano,odličan post!

    Ako želiš poseti moj blog:
    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako originalno i kreativno, svaka cast!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma lepo. Zaprati me ako hoćeš.

    adafashioncorner1.blogspot.com

    Videćeš jako zanimljivih postova

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahha post je preoriginalan i jako mi se sviđa!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš kreativan post.Imala sam slične misli na jednom testu iz matematike.Jedva čekam sutra ( prvi dan škole ) i taj čas matematike. xd :) <3

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Uspijela si me nasmijati. Jako kreativan post i nadam se da ce biti jos takvih. 😊💙 Kod mene profesorica zna staviti teze zadatke na testu nego sto radimo na satu pa zna biti situacija koju si napisala.

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahahh Petra ovo je odlično i ja sam ista kada sam na matematici, nikad nemam pojma, a ako postoji lak zadatak to znači da mi nije tačan xd, sve u svemu predivan i jako originalan post :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  8. Ulepsala si mi ostatak dana koliko si komicno napisala danasnji post i veruj mi kada imamo test iz matisa toliko panicim da uradim jedva prvu stranu

    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahahaah predobar post, stvarno mi se sviđa poenta svega ovoga, svaka čast. ♥♥

    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahaha, baš zanimljiv post. Baš prekosutra imamo test iz matematike. Nikad ne zaboravljam kad imamo test. Sigurna sam da je i kod tebe tako. Baš si me zabavila ovim postom. Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  11. Zaista si uspela u tome da nas celokupno sve nasmeješ. Osim što je jako zanimljiv, meni je ovaj post zaista predivan, stvarno se previše pronalazim u njemu, i kod mene je ista situacija haha. Zaista sam uzivala citajuci.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako zanimljiv post. Stvarno sam se nasmijala. Imaš jako puno talenta za pisanje. Svaka čast! Nadam se da ćeš raditi jos vise ovakvih postova. Bilo bi mi drago❤
    https://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  13. Hahahah ovo je predobro! Svaka čast,baš sam se nasmijala :'D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Hahahhahahah, baš sam se nasmejala. Divan post, draga♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  15. Hahahaha,odlican post jako me je nasmejao.Obozavam tvoj blog!!!Predivno pises♥
    http://creativedmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  16. Hahahha, m oram da priznam da sam se zaista nasmijala. Stvarno si ubjedljiva i originalna da sam uživala u čitanju svake riječi, no moram da priznam da sam bila sumnjičava do kraja teksta. Neko kao ti da doživi tako nešto nisam mogla povjerovati i hvala ti što si me razuvjerila :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha ovo mi se nije dogodilo,samo sam vas htjela nasmijati♥

      Izbriši
  17. Ovo me toliko nasmijalo.Opisuje mene kroz evo 12 godina školovanja,hahaha.Jedan sat izdržim nekako,ali blok sat je smrt.

    http://minnahslife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  18. Sijecam se svojih sati matematike, izgledali su nekako tako kao i tvoji:)
    Zanimljiv post :)

    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
  19. Jako lepo,kao da se procitala sebe haha.
    Nova sam pa ako ti nije tesko pogledaj moj blog ; http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  20. HHahahahahahhahah trebam i ja nesto na ovu foru napisat xD.
    Ma pisi toga jos :D

    https://andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Sjajan je post, mene si jako zabavila moram priznatii :D Jedva cekam jos neki humoriaticki! :D Mizda da odaberes jos neki cas?
    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši