MOJ OMILJENI BLOG TAG

srijeda, siječnja 25, 2017

Pozdrav svima!

Za danas sam vam pripremila jedan tag, a u pitanju je MOB TAG ili moj omiljeni blog tag. Pitanja su jako zanimljiva i jedva sam čekala da na njih odgovorim. I da, hvala puno Dalili sa bloga Delilah's Stories što me nominirala za ovaj tag, posjetite njen blog ovdje.
...

1. Što sve jedan dobar blog mora imati?
Po meni jedan dobar blog ne treba imati puno članova i čitatelja da bude dobar, jer realno tko to gleda osim vlasnika bloga. Mislim da jedan dobar blog mora imati odličan sadržaj. mora se pridržavati one teme koje mu je blog, mora imati kvalitetne postove, uredan izgled bloga, a i na kraju krajeva bloger/blogerica na tom blogu mora biti pristojna i lijepo postupati sa čitateljima, a nešto što me najviše smeta kod drugih blogova je to što ne stavljaju slike u postove, dakle ne. Potrudite se staviti barem dvije slike, jer to kod mene prolazi.

2. Kako vidiš da je blog dobar?
Kada ima sve ono što sam napisala u 1. odgovoru i kada ima kvalitetne postove i lijep izgled bloga.

3. Kada ćeš se učlaniti u blog?
Kada vidim da je bloger/blogerica aktivna na blogu i često izbacuje postove i kada ima sve ono što sam napisala u 1. odgovoru. Također, učlanit ću se u blog i kada mi ostavi link svog bloga u komentaru nekog mog posta, jer mislim da većinu blogova i pronalazim tako.


4. Hoćeš li se učlaniti u blog ako ima jako malo članova?
Da, naravno. Učlanit ću se svakome u blog jer mislim da svatko zaslužuje podršku, čak i blogovi koji su tek na početku. Jer mislim da je svakome na početku blogovanja trebalo puno podrške :)

5. Tko ti je uzor u bloganju i zašto?
Trenutno nemam baš nekih uzora. Svi su blogovi posebni na svoj način, pa se tako i ja trudim da i moj bude poseban na neki drugačiji i originalniji način.

6. Kako ti neki blog može postati omiljeni?
Okej, jeste vi primjetili da su sva pitanja jako slična? Ja da :) Uglavnom kada ima sve ono što sam navela u 1. odgovoru i kada ima preljepe slike, to je nešto što obožavam, naravno jako volim instalirane predloške i preljepe bannere na nekom blogu tako da to mi je nešto što uvijek gledam.


...

I na kraju ovog taga bi trebala nominirati neki blog koji bi trebao napraviti ovakav tag ali se ne mogu odlučiti pa ću vas sve koji niste napravili ovaj tag nominirati :) Hvala još jednom Dalili na nominaciji, a mi se vidimo u sljedećem postu!

xoxo
PETRA


YOU CAN CONTACT ME:
INSTAGRAM: @petra_0106
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com




You Might Also Like

33 komentari

  1. Slažem se s tobom u vezi slika.Post odmh izgleda dosta bolje.Odlična si,radujem se tvojim narednim postovima.

    http://minnahslife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Dijelimo ista misljenja 😁 Super tag, mozda ga i ja nekad uradim.

    everydayema.blogspot.ba ❤️

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala tebi Petra što si me ispoštovala i uradila ovaj tag :* vidim da se i tvoje mišljenje ne razlikuje mnogo od mog, tako da bih se složila sa svim što si rekla, ne mora blog imati dosta čitaoca da bi bio dobar, bitno je da ima dobar sadržaj i fotografije (po meni), naravno i izgled je važan :D i da, većina pitanja su skoro ista, i ja sam primijetila xd

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je! Hahah, hvala tebi što si me nominirala :*

      Izbriši
  4. Baš mi se sviđa tag, kao i tvoji odgovori. Možda ga uradim nekada :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej pozdrav, slažem se s tobom oko svih točki. Definitivno treba držati do svog bloga, tvoj je jako lijep :) Svakako posjeti i naš, bogat je raznolikim sadržajem :D
    puse!

    http://beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :D Posjetit ću vaš blog!

      Izbriši
  6. Slažem se s tobom u vezi svega što si napisala 😁 Super je post i vrlo zanimljiv za čitanje ❤

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lep post, draga. Predivno napisano. Sigurno ću uraditi tag kad budem imala vremena jer je prezanimljiv. Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  8. Dopada mi se i do sada nikada nisam vidjela ovaj tag pa mi je jos zanimljiviji.Stavro si super i obozavam tvoj blog i inace dizajn bloga ti je ekstra.
    Ako zelis pogledaj moj blog:http://olivanda.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Prezanimljivo, nisam prije naišla na ovakav post. Vrlo originalno, što je za svaku pohvalu. Slažem se oko svega defintiivno. Tag je predobar, pitanja su prezanimljiva, kao i tvoji odgovori. Odlično draga♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Fenomenalan post!Uživala čitajući ga!Predivno si odgovorila na prezanimljiva pitanja!Oko svega se slažem!Nadam se da ćeš nastaviti sa ovakvim postovima,jer me oduševljavaš time!♥

    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja nisam pisala ovakav tag ali mi nesto u zadnje vreme tvoji postovi daju toliku inspiraciju da i moj blog bude sto bolji i uspesniji.Zaprati moj blog,jer ce sada biti cesto aktivan :).

    https://andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Petra draga, predivan post. Za razlike od tebe, ja imam svoje uzore blogere, i bez lazne skromnosti, moram reci da si medju njima i ti,(zaista tako mislim) bas zbog originalnosti koje posedujes i emocije koje prenosis na nas kroz postove.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

      Izbriši
  13. Odlican post, jako mi se svida ovaj tag, mogla bih ga uraditi. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Odgovori
    1. Novi post će sutra, a giveaway kada mi dođu neke stvari koje sam naručila ^^

      Izbriši
  15. Wow tvoj blog je savrsenstvo,sve ono sto si navela u prvom pitanju ima tvoj blog.Savrseno! <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši