HAUL / DRESSLILY

1/19/2017
Heej...

Prije par dana mi je stigao paket sa stvarčicama sa Dresslily sajta, stvari koje su mi oni poslali. Pa mislim da bi bilo zabavno da napravim jedan haul i pokažem vam te stvari i napišem nešto o njima.


Paket mi je stigao prije dva dana, a naručila sam stvari prije dva tjedna, tako da mislim da je ovaj sajt stvarno super što se tiče dostave, a i ne zaboravite da je poštarina besplatna. Poštarina je besplatna za sve zemlje diljem svijeta, što je stvarno odlično. Što se tiče paketa, sve je bilo super zapakirano i što je najvažnije ništa nije došlo potrgano i slomljeno. U nastavku posta pogledajte stvari koje sam naručila!

...

Prvo što sam naručila su ovi satovi. Predivni su i stvarno su kvalitetni. Mislim da mogu upotpuniti svaku casual kombinaciju.

CRNI WOMAGE SAT / BIJELI GENEVE SAT

...

Sljedeće na redu su ove narukvice koje su preljepe. One su u gold boji i kao što vidite u paketiću možete dobiti njih 6. Jako su kvalitetne i lagano se zakopčavaju na ruku tako da im je to još jedan plus.

KLIKNITE OVDJE

...

Ovi prsteni su doslovno najljepši na svijetu, haha :) Šalim se. Jako su lijepi, ali, uvijek postoji jedno ali. Većina njih je jako malo tako da meni paše samo jedan, ali inače nemam nikakve druge primjedbe, osim toga da prije nego što ih počnete nositi, morate ih prelakirati sa lakom za nokte kako vam ne bi puštali onu zelenu boju.

KLIKNITE OVDJE.

...

Ova majica je definitivno jedna od najljepših majica koje sam ikada naručila. Jako je kvalitetna i kao što možete vidjeti, bijela je sa cvijetnim uzorkom i 3/4 rukavima. Ja sam je naručila za mamu u veličini M, ali joj je mala, tako da paše meni. Kada naručujete ovakvu majicu obavezno naručite broj veću ili pogledajte mjere.

KLIKNITE OVDJE.

...

Nadam se da vam se stvari koje sam naručila sviđaju koliko i meni. Naravno, svakome je ukus drugačiji. Oprostite na nekim fotografijama koje su malo mutnije ili tamnije, ali eto, tako me danas svijetlost potrefila. Vidimo se u sljedećem postu i ne zaboravite posjetiti Dresslily stranicu i neke linkove proizvoda koje sam naručila :*

xoxo
PETRA

YOU CAN CONTACT ME:
INSTAGRAM: petra_0106
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com


Broj komentara: 38:

  1. Ja sam zaljubljena u ove narukvice, preedivne su! ❤


    Chanceux

    OdgovoriIzbriši
  2. Haul je stvarno lep, a Dresslily uvek ima jako kvalitetne i lepe stvari. Od ovog haula najlepši su mi satovi, predivni su, ali i majca ili džemper, šta je već koji si naručila za mamu je jako lep. I narukvice su prelepe. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan haul draga! Sve stvarčice su savršene, mada moj favorit je bijela majica sa cvjetnim rukavima. :)

    https://lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne stvari si poručila, ovaj bijeli sat mi se mnogo dopada, jer sam i sama u potrazi za sličnim :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Da, odličan je i preporučujem ti ga♥

      Izbriši
  5. Presladak duks.Obozavam drecave boje. <3 :)

    http://patheticblonde.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Naručila si super stvarčice, pogotovo mi se sviđa crni sat i narukvice, super su!☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. MNOGO mi se sviđa ona bijela majica, sve ostale stvari su također divne, ali ta majica je moj favorit hahah :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlične stvarčice, najviše mi se dopadaju satovi!

    Kathy's delight

    OdgovoriIzbriši
  9. Wonderful haul! I really like this watches!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  10. Sve stvari mi se sviđaju , ali nešto što mi se najviše sviđa jeste majica sa cvjetićima! *-*

    https://ajla-s-diary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Jao prstenovi mi se jako svidjaju! Narucila sam slicne sa zafula i jedva cekam da stignu :) Hvala sto si posjetila moj blog <3 Pratim i ja tebe

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve sto si porucila je savrseno, a duks je stvarno slag na torti haha :D I satovi su bas lepi, stvarno sam ocarana njima *___* Post si jako lepo napisala, sve pohvale za tebe <3 <3 <3

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlican post :* Narucila si super stvari, ali nekako mi se najvise svidaju one narukvice *_*

    Novi post: beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Preslaatke su stvarčice, posebno izdvajam prstenove i majicu. <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  15. Petra draga, zaista si predivne stvari narucila. Malo je reci da sam odusevljena. odlična recenzija. Slike su vrlo originalne, zaista super post.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  16. Petra, draga moja ! Tačno sam tražila preporuku za neki sajt kom bih se mogla obratiti za saradnju i ovaj mi deluje savršeno :) Iskreno, ne znam šta mi se više dopada od naručenih stvari ! Predivni satovi, beli pogotovo. California dukserica me je oduvala sa nogu i to je nešto što bih ja svakako nosila i sama. A ovi prstenčići, ahh Bože moj koje savršenstvo ! Prava i svakako savršena saradnja :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Sve stvari su predivne. Duks i bijeli sat mi se najvise svidaju. 😊💙

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Predivne stvari, satovi su odlicni :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  19. Stvarno ne volim haul postove i slične stvari ali ovo je prelepo *___* Divne su stvari :))

    Novi post: thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.