FUTURE ME

utorak, siječnja 31, 2017

Heej...
Kako ste danas? Iskreno, nisam imala drugih ideja za postove, pa sam se sjetila jednog predobrog sajta za kojeg možda neki od vas znaju, a neki ne. Radi se o future me sajtu.


Marija Žeželj je već na početku ovog mjeseca objavila video "Kako učiniti 2017. godinu boljom!" u kojem je otkrila jedan sajt za pisanje emaila sami sebi, pa sam ja vama odlučila predstaviti taj sajt i napisati neka svoja mišljenja.

...

Iskreno, ideja mi se jako sviđa. Ja sam sama sebi napisala email već prije tjedan-dva i mogu vam reći da sam napisala puno puno toga. Napisala sam ono što sam tada htjela ostvariti i što mislim da bih do onda i mogla ostvariti, pa se nadam da i hoću. Raspisala sam se skroz, a jedva čekam da email dobijem za godinu dana, pa da vidim što se do onda promjenilo. Po meni, ovaj sajt je čisti pogodak, trebala sam tako nešto da me nakon nekog određenog vremenskog perioda podsjeti na neke događaje i moje želje. Ispod na slici možete vidjeti da sam vam napisala gdje što trebate upisati kako bi vam email mogao stići za neki vremenski period. 



...

Što mislite o sajtu? Isprobajte i vi poslati sami sebi email i napišite mi u komentare ako već jeste i što ste napisali. Vidimo se u sljedećem postu!

CONTACT ME:
INSTAGRAM: @petra_0106
BUSINESS MAIL: petralove4nice@gmail.com



You Might Also Like

34 komentari

  1. Sajt doista djeluje zanimljivo, možda čak i probam. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam na pocetku pogledala Marijin video i taj sajt mi se svideo i ja sam sebi isto dosta toga ispisala

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidjela sam ovo kod Marije Žeželj i oduševila sam se, mislim da je ovo odličan način da oduševiš ''buduću sebe'' jako mi se dopada mislim da ću i ja sama napisati ovako nešto :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  4. Čula sam od jedne jutjuberke (ne to nije bila Marija Žeželj) da je spomenula ovaj sajt, ali nisam znala za šta služi. Mislila sam da je neki program na kojem praviš sebe kako želiš da izgledaš u budućnosti. ALi to je bilo odavno i potpuno sam zaboravila na taj program. Sada kada sam kod tebe saznala za šta služi odmah idem da ga isprobam. Novi post je na mom blogu: laAdda

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauu, odricna ideja.Definitivno cu isprobati sajt :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicna ideja Ovo sam videla kod jedne jutjuberke. Bilo bi mi drago da uyvratis u moj blog.

    justindream004.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako zanimljiv post , dopada mi se ideja jer nekako mozemo sebe iznenaditi i pogledati sta se desilo tokom ove godine .



    Ako imas vremena , svrati i procitaj novi post na blogu.


    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja sam sebi poslala pismo prije koji tjedan i također ne mogu dočekati da ga dobijem sljedeće godine,bit će to veliko suprise hahah :D

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican post. Ja vec duze vreme zelim da naisem nesto buducoj sebi, verovatno cu to i skoro uraditi. ♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Gledala sam Marijin video i sada pročitah i ovaj post,te jednostavno shvatih da ovo moram probati što pre ! Čar je u tome što ću ja verovatno i zaboraviti da sam ovo napisala, te ću se još više i obradovala. Oduševljavaš me, Petra, sve više i viśe sa svakim novim postom. Divno :)

    Alia's little world

    OdgovoriIzbriši
  11. Awesome idea :D
    Great blog! I'm following you, follow back?*
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  12. Sajt mi deluje zanimljivo, mislim da ću da probam! Odličan post, kao i uvek :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  13. Zanimljiv sajt koji podseca na neku vrstu vremenske kapsule :) Odlican post.

    http://suzastil.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivna tema posta, odlično si napisala. Gledala sam Marijin video i baš mi se dopao.

    emmaslittlecorner12.blogspot.com - nova sam

    OdgovoriIzbriši
  15. Sajt je zbilja genijalan, cula sam za njega ali ga nikad zapravo nisam koristila. Vremenom sam i zaboravila na njegovo postojanje, hvala sto si me podsjetila. Mozda se i ja odlucim raspisati "buducoj sebi" :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Petra draga, odlican post! Do sada nisam znala za ovaj sajt ali hvala sto si ga podelila sa nama, rado cu ga posetiti. Izgleda mi vrlo interesantno i radujem se mailu.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  17. Poslala sam si email i sajt je odlican ;))

    OdgovoriIzbriši