WINTER IS HERE? FIRST DAY OF WINTER WITH WE♥IT #CE

srijeda, prosinca 21, 2016
Pozdrav svima!

Danas je 21. prosinac, što znači da je prvi dan zime. Ne mogu vam opisati koliko mi je ova jesen brzo prošla, kao da sam jučer pisala ona post FIRST DAY OF AUTUMN WITH WEIT i ubacila sve predivne jesenje fotkice, a sada je konačno i službeno zima, pa kao i za svako godišnje doba danas je vrijeme za WeIt, pa uživajte u slikicama.

Ako hoćete vidjeti još puno zimskih i božićnih slika, predlažem vam da posjetite moj WE♥IT i pogledate moju kolekciju WINTER. A kao i uvijek dolje ću vam ostaviti svoj username i link mog profila na WE♥IT-u. Nadam se da vam se slike sviđaju, i da... znam da ih ima jako puno, ali baš ih sve volim i svaka je lijepa na svoj način... Komentirajte i učlanite se u blog, vidimo se!

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

Broj komentara: 29:

  1. Odlican post!!! Slike su predivne!
    https://mlmr16.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow! Predivne fotkice! :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/2016/12/more-yellow.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo mi se dopada post i inace obozavaam ovakve tipove postaa.Super si


    Ako zelis pogledaj moj blog:
    http://olivanda.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne slike, divno za inspiraciju! ♥

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  5. Petra nastavlja svoju tradiciju objavljivanja prelepih slika sa we heart it-a, hehe.. Zaista divne slike, Petrice. Ja ne mogu da se odlučim za najlepšu, ima ih zaista puno! :))

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post

    OdgovoriIzbriši
  6. Ahhh bozanstvene fotografije! Obozavam ovakve postove jer me mnooogo inspirisu!

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne fotografije! ♥ Nemoj misliti da sam prestala čitati tvoj blog ne nisam nego samo ovih dana imam mnogo obaveza oko škole! Volim te!♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I da moram te pitati preko čega si napravila ovu naslovnu sliku?

      Izbriši
    2. Banner sam napravila preko PicMonkey-a.

      Izbriši
    3. Nema na čemu! Hvala za pomoć! ♥ *-*

      Izbriši
  8. Predivne fotografije i lep post! :))

    Moj blog: http://www.jelisavetadj.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Slike su divne mada zimu volim samo na slikama:)
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican post :*
    Pokazala si bas divne i vrlo inspirativne fotkice!

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Za mene zima počinje onog trenutka kada dođe novembar xd, međutim to baš i nije tako, sve u svemu fotke su divne

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Vrijeme je prebrzo proslo, kao da je jucer bio pocetak studenog. Slike su predivne! Ovakve slike me podsjete da je zima predivn godisnje doba. Nazalost nisam preveliki ljubitelj jer sam jako zimogrozna.

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.