THE WINTER TAG #CE

Heej... kako ste danas?

Imam neki osjećaj da je zima počela makar nije još 21.12., pa sam zato odlučila napraviti ni više ni manje nego THE WINTER TAG za koji me je nominirala Šehada sa bloga Life in my style. Hvala ti puno Šehada što si me nominirala, jer sam baš i planirala napraviti ovaj tag, pa, krenimo na post...

1. OMILJENI ZIMSKI LAK ZA NOKTE?
Ovog mjeseca sam počela baš puno lakirati nokte iako sam prije to radila samo preko vikenda i preko praznika, ali ne znam što je to u mene ušlo da sada skoro svakih 3 do 4 dana mjenjam izgled. Omiljeni... hm... pa pošto je sada božićno vrijeme, omiljeni mi je lak sa šljokicama.

2. OMILJENI ZIMSKI PROIZVOD ZA USNE?
To bi bio Labello Vitamin Shake kojeg imam već dugo, ali počela sam ga sada više koristiti od kada je počelo biti jako hladno i usnice mi pucaju i jako su suhe, a koristim i Baby Lips.

3. STVAR KOJU NAJVIŠE NOSIŠ PREKO ZIME?
Preko zime najviše nosim debele majice, nisu to đemperi nego možda malo tanje, uglavnom debele majice, više kao sweaters.

4. NAJČEŠĆI NOŠENI ZIMSKI MODNI DODATAK?
Šalovi, šalovi i šalovi... iako možda netko ne voli nositi šalove, ja obožavam i tako su cute, ali zato ne volim nositi kapu...

5. NAJDRAŽI ZIMSKI MIRIS SVIJEĆE?
Imam samo svijeće od mirisa jagode, tako da su to te.

6. NAJDRAŽE ZIMSKO PIĆE?
Već sam i u jesenjem tagu rekla da jako volim piti toplu čokoladu, pa mi je to omiljeno piće i u zimi.

7. NAJDRAŽI BOŽIĆNI FILM?
Ne znam... nekako imam jako puno najdražih ali eto izdvojila bi film "Sam u kući" jer ne prođe zima, a da ja ne gledam barem jedan dio. Prije 3 dana, tj. u posljednjem postu sam pisala o omiljenim božićnim filmovima, pa ako vas zanima koji su to sve filmovi, a niste pročitali, možete pročitati ovdje.

8. NAJDRAŽA BOŽIĆNA PJESMA?
Možda vas i uskoro očekuje post o omiljenim božićnim i novogodišnjim pjesmama, ali za sada je to Christmas Love od Justina Biebera.

9. NAJDRAŽA BLAGDANSKA HRANA I GRICKALICE?
Uf... tu ima stvarno jako puno omiljene hrane, ali eto izdvojila bih gingerbread medenjake i grickalice... hm... možda kokice, jer ne gledam neki film bez kokica, i prosinac je zapravo jedan dio godine u kojem ja pojedem stvarno jako puno kokica.

10. NAJDRAŽI BOŽIĆNI UKRASI?
Jako volim božićne ukrase, a kao najdraže bih definitivno izdvojila lampice, jer ja svoju sobu nikad ne poštedim s lampicama, tako da. Ali jako volim i ostale ukrase, kao što su kuglice i takve stvari jer bez toga također nema Božića.

11. ŠTO JE NA VRHU TVOJE WISHLISTE?
Ja do sada nisam niti jedne godine radila wishlistu, a mislim da neću niti ove. Sve što želim je da svi budu sretni, pogotovo za ovo blagdansko vrijeme.

12. PLANOVI ZA BLAGDANE?
Provest ću blagdane sa obitelji, gledajući filmove, ukrašavajući kuću, jedenje kolača (kako ovo čudno zvuči) i tako dalje...
Jedva čekam Božić i svu tu blagdansku atmosferu, ali eto, moramo još izgurati još ovaj i sljedeći tjedan u školi. Nadam se da vam se post svidio i ostavite komentar i učlanite se u blog ako to već niste napravili. I za kraj imam jedno pitanje... hoćete li u sljedećem postu temu "Christmas Decorations" ili "My Holiday Playlist", napišite obavezno u komentare jer se ne mogu odlučiti. Vidimo se!

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

Broj komentara: 30:

  1. Hvala što si se odazvala i uradila ovaj tag. Jako lepo si odgovorila na pitanja.

    LifeInMyStyle | Holiday cinema | #Hoho| Q&A

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post! Uživala sam čitajući i fotografije su divne. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. SLicke su jakoo zanimljive :)
    Inace zelela bih da procitam post na temu "My Holiday Playlist".
    Jakoo dobar post!
    Uzivaj u praznicimaaa <3
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno si odgovorila na pitanja!
    Novi post kod mene:http://janasofija.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post!
    Jako mi se sviđa tag i slike su odlicne :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post. Slike su toliko dobre da sam ih nekoliko puta pregledala,
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Petra draga, odlican post, I jako zanimljiv tag. Uzivala sam citajuci,I jedva cekam I sama DA napisem post an istu temu ❤❤

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Jedva čekam pročitati!

      Izbriši
  8. Super post, zanimljivo je bilo čitati tvoje odgovore. :)
    Ja bih ti predložila da pišeš Christmas decorations, bar bih to ja volela da čitam. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    OdgovoriIzbriši
  9. Napravi Christmas Decorations, po mom mišljenju. Inače, odličan post :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Viđala sam ovaj tag i jako mi se dopada i baš mi je drago da si ga i ti uradila, baš je u ovom prazničnom fazou :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post! Sjajno si odgovorila!
    pratim te ako zelis uzvrati: http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. "My holiday playlist"bih ja zelela :).Lep post i opt mi dade inspiraciju za neki post.

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Sviđa mi se "my holiday playlist, tako da bi voljela da nam to pripremiš za sljedeći post. Inače, drago mi je da si odgovorila na ta pitanja jer sam ustanovila da imamo dosta sličnosti. Također obožavam džempere i šalove, a Sam u kući gledam obavezno svake godine. Omiljena Božićna pjesma mi je Mistletoe od Justina :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Sviđa mi se "my holiday playlist, tako da bi voljela da nam to pripremiš za sljedeći post. Inače, drago mi je da si odgovorila na ta pitanja jer sam ustanovila da imamo dosta sličnosti. Također obožavam džempere i šalove, a Sam u kući gledam obavezno svake godine. Omiljena Božićna pjesma mi je Mistletoe od Justina :)
    Novo kod mene: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.