THE LAST POST IN THIS 2016. YEAR

Pozdrav svima :)

Ova godina je stvarno jako brzo prošla i ne vjerujem da upravo za manje od 13 sati kročimo u jednu sasvim novu godinu. 2017. godinu. 

Ova godina bila je za sve potpuno novi izazov i ja mislim da sam je iskoristila za jako puno stvari. Puno sam putovala, upoznala nove ljude... i na kraju krajeva otvorila blog, a nisam niti sanjala da mi on toliko može promjeniti život.
Hvala vam za sve predivne komentare koje iz dana u dan ostavljate na ovom blogu, nadam se da će i u novoj godini biti ih sve više i više. Hvala vam za preko 34 000 pregleda, to stvarno nije malo. Hvala vam u samo 10 mjeseci za preko 220 čitatelja i hvala vam što čitate ovaj 71. post u ovoj godini, a hvala vam i za preko 4 000 komentara. Ja mogu reći da godinu završavam sa samo lijepim stvarima, naravno ima i tu nekih ružnih stvari koje su se događale, ali slobodno mogu reći da mi je ovo bila najbolja godina ikad i uvijek će u mome srcu biti mjesto za nju, 2016. godinu. 

Nadam se da ste vi svoje ciljeve ispunili i da će vam sljedeća 2017. godina biti još bolja nego ova. Hvala vam što ste ušli u moj život tjekom ove godine. I ovim posljednjim postom u ovoj godini zatvaramo rubriku Christmas Edition i hvala vam svima što ste proveli ovaj 12. mjesec čitajući moje blagdanske postove. Volim vas sve puno i vidimo se sutra u novom postu i u novoj godini :)

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106

PETRA

Broj komentara: 16:

  1. Divaan post! Sretna ti nova godina, i puno uspjeha u bloganju ❤❤

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Petra, želim ti prije svega da nastaviš ovim intenzitetom kojim si do sada radila i da ti sljedeća godina bude još uspješnija od ove. ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Srecna Nova godina! Odlican post! Zelim ti da u2017. budes jos uspesnija nego u 2016.!
    http://mlmr16.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post i jako originalan :D btw sretna ti nova godina :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan i jako orginalan post. Želim ti sretnu i uspješnu 2017g. te puno sreće u daljnjem blogovanju u 2017g.
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♥ I ja tebi želim sve najbolje!

      Izbriši
  6. Odličan post. Kada si rekla da ima 4000 tisuće komentara... ono WOW!!! Želim ti sve najbolje u novoj godini i puno sreće u bloganju.
    Sretna Nova godina tebi i tvojima!

    OdgovoriIzbriši
  7. Želim ti sretnu 2017. i još puno uspjeha i da ostvariš sve što ove godine nisi stigla. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post! Želim ti sve najbolje u 2017. i još puno uspjeha :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.