STVARI KOJE... MOŽEŠ NAPRAVITI PRIJE KRAJA GODINE #CE

Heej...

Dobro došli u novi post. Ovo je prvi post u našoj novoj rubrici Christmas Edition i ovo #CE u naslovu je zapravo i kratica koju ću pisati kod svakog naslova posta kako bih znali da se i radi o takvim postovima. Da ne duljim, 2016. je pri kraju i zapravo je ostalo još točno 25 dana, a u tih 25 dana možeš napraviti još puno toga, a neke stvari sam i stavila na listu za ovaj post koje vama preporučujem da napravite do kraja godine, pa ukoliko vas zanima nastavite čitati post...


NAPRAVI PLANER ZA 2017. GODINU
Ja sam jedna od tih osoba koja uvijek govori da će napraviti planer za sljedeću godinu, ali uvijek ili nemam vremena ili mi se neda, pa zato imam još 25 dana da napravim planer, haha, ne znam dali ću ga uopće napraviti, zato ga napravite vi.


DARUJ VOLJENU OSOBU
Već sigurno znate kako je 12. mjesec božićno vrijeme i vrijeme darivanje, stoga daruj voljenu osobu nekim malim znakom pažnje. Ne mora to biti neki skupi parfem ili neka markirana majica, poklon možeš i sam/a izraditi.


NEMOJ GOVORITI "JA TO NE MOGU!"
Nikako to nemoj govoriti. Reci baš suprotno i probaj, uspijet ćeš 100%, a ako ne uspiješ neće ti biti žao. Pokušaj stvari za koje si siguran da ne možeš.


OBAVI VELIKI SHOPPING
Prije kraja godine obavezno napravi jedan veliki shopping u kojeg možeš uključiti i svoju najbolju prijateljicu ili sestru/brata. Kupite ono što vam treba, a i ono što ne. Zapravo ne morate niti kupovati, isprobavajte razne stvari po trgovinama i pronađite svoj stil.


PROVEDI BAREM JEDAN DAN BEZ MOBITELA
Okej, ovo je definitivno nešto što ne mogu niti ja, ali vjerujem da ću probati, baš kao i vi. Nadam se da ćete uspijeti i lijepo se zabaviti. Isprobat ću bez mobitela i laptopa na Badnjak, ali vjerujem da neću uspijeti jer moram slikati puno toga za blog, tako da :)


ISPECI KOLAČE
Bliži se Božić, pa kako biti na taj dan bez kolača? Otkrij nove recepte i isprobavaj različite vrste kolača, jela, pita i svega što ti se svidi. Ove godine ću i ja sama iznenaditi mamu jednim novim receptom, pa nadam se da ću uspijeti, držite fige.


ZAPOČNI SA VJEŽBANJEM
Sa vježbanjem nikada nije kasno krenuti, zato ako u novu godinu želiš ući u top formi i u zdravijem duhu počni sa vježbama. Ne moraš ići u teretanu, nego počni sa nekim osnovnim vježbama kao što su čučnjevi i trbušnjaci, uz to preuzmi si neku fora aplikaciju na mobitel sa vježbama i tako možeš pratiti svoj cijeli napredak kroz mjesece.


ZAPISUJ IDEJE
Ovo će dosta pomoći ljudima koji su zaposleni, kao i nama blogerima, a i youtuberima. Možda ti dok se voziš tramvajem padne na pamet neka super ideja za novi post ili video, pa obavezno zapiši. Ja sam također osoba koja ne zapisuje neke stvari koje zamisli, pa tako puno puta i zaboravim. Već par puta mi se dogodilo da imam neke super ideje za postove, a onda kada krenem pisati post zaboravim.


KUPI VELIKU JELKU ZA BOŽIĆ
Ako slavite Božić ili samo ukrašavate svoj dom, kupite veliku jelku. Ja stvarno obožavam velike jelke i svake godine nagovaram tatu da kupi što veći, tako da je prošle godine naša jelka skoro pa nije mogla ući u kuću :P Bravo Petra! Ali ne, stvarno vam to govorim (pišem) da uživate ukrašavajući jelku i svoj cijeli dom.


NAPRAVI DIY PROJEKT
Sada oko Božića Pinterestom i WeHeartIt-om kruže razne DIY ideje i dekoracije, pa zašto i ti ne bi isprobao/isprobala neke odlične DIY ideje? Vjerujem da će odlično ispasti, a i uz to ćeš ukrasiti svoju sobu. Ove godine sam ja ukrasila sobu povodom jeseni i stvarno je super ispalo-


UREDI KUĆU/STAN
Ja sam ta osoba koja uvijek prije nekog blagdana uvijek posprema i ukrašava svoju sobu, tako i cijelu kuću. Ako imaš vremena pospremi kuću ili stan, a pospremanje zapravo i nije tako dosadno kao što misliš. Upali neku dobru muziku i zabavljaj se. Ja uvijek dok pospremam pronađem neke razne stvari koje nisam pronašla jako dugo, tako da možda pronađete neke stvari koje ste izgubili, a zapravo vam stoje pred nosom.
I to je bilo to od današnjeg posta rubrike Christmas Edition. Nadam se da vam se post svidio i da će vam se naredni postovi još više svidjeti, pa ako imate neke prijedloge za postove ove rubrike obavezno mi to napišite u komentar ili me nominirajte za neki tag, barem ja znam da tagova nikad dosta. Baš sam uživala pisajući ovaj post i u traženju ovih prekrasnih fotki, pa, vidimo se u novom postu za tri dana... bye!

Što ćete vi napraviti prije kraja godine? Koji su vaši planovi?

INSTAGRAM: @petra_0106
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA


31 komentar:

  1. Aaiiii predivan post i ekstra idejeee <3 <3 <3 <3
    Takođe mislim da će postovi u novom serijalu biti svima super zanimljivi i korisni jer .... verovatno svi obožavaju da čitaju ovakve postove? ! <3 <3 <3


    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da ću probati da ne budem jedan dan na internetu jer mislim da u ovoj godini sam svaki dan bila na interne tu tako da ono :) Hvala na savjetima!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se sa tobom. Ja mislim ostaviti svoj stari planer. 💓💓



    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ideje, neke cu i uraditi. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post dear :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  6. Do prije nekoliko mjeseci nisam imala planer, ali sada mi olaksava sve i drago mi je da ga imam. Desi mi se barem jednom dnevno da kazem ja to ne mogu i nadam se da cu manje govoriti to. Kolace volim raditi, ali imam previse obaveza za skolu i onda nemam volje za to. Razmisljam o dosta stvari koje si navela i potrudit cu se da iduca godina bude najbolja do sada. :) Slike su predivne. 😊💙

    http://beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Nadam se da ćeš uspjeti :*

      Izbriši
  7. Ja cu bez telefona 100% izdrzati zbog toga sto na telefonu nemam interneta i jednostavno,sta ce mi? xD
    Inace super post!

    OdgovoriIzbriši
  8. Koliko volim kada neko napise ovako kvalitetan i lep post! Zaista divno napisano! Imam u planu da vecinu ovoga i sama ispunim, pa sam sve zabelezila u telefon kako ne bih nesto zaboravila. :) <3

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :D Nadam se da hoćeš :*

      Izbriši
  9. Ja obicno pravim spisak stvari koje cu poceti da radim sa pocetkom godine

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post draga! Slike si baš super ukolopila! Ja redovno svake godine sredim sobu i stan pred praznike i obavezno okitim sve što je moguće okititi :)

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  11. Sigurno ću ono sa telefonom uraditi, kao i za jelku i kolače.

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    OdgovoriIzbriši
  12. Jako divan i jako inspirativan post, što mi se jako dopada, drago mi je da si napisala baš ovakav post, mislim da nam je svima neophodan, većinu stvai koje si nabrojala i ja sama nastojim uraditi, počevši od pravljenja kolačića i obradovanje osobe :D još jednom divan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* Nadam se da ćeš uspijeti!

      Izbriši
  13. Kako napraviš ono gore da ti se listaju slike itd

    OdgovoriIzbriši
  14. Mnogoooo mi se dopada post! Danas sam otkrila tvoj blog i već ga obožavam *-* ❤

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. U sredu izlazi DIY post u vezi ukrasavanja.

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.