Q&A - NAJVEĆI BLAM? VOLIM KNJIGE?

subota, prosinca 03, 2016

Heej...

Nadam se da ste vidjeli najavu za Christmas Edition postove koje ću objavljivati ovog mjeseca, a ako niste možete pogledati najavu ovdje. Uglavnom, u najavi za Q&A postavili ste mi jako puno pitanja na koja ću sada i odgovoriti. Samo da kažem prije početka, pitanja vezana za blog sam izdvojila i na ta pitanja sam odlučila odgovarati u jednom specijalnom postu koji će izaći poslije Nove Godine, pa možete još postavljati pitanja, a do tada uživajte u ovome postu...


1. Koji grad bi voljela posjetiti?
Trenutno bih voljela posjetiti Beč.

2. Najveći blam?
Pa zapravo ja nemam neke sad velike blamove kojih se trenutno mogu sjetiti, ali bilo je to prije tjedan dana kada sam išla doma iz škole i tako hodam ja i dalje od moje kuće bili su neki majstori kod nekih susjeda i tako ja prolazim i jedan mene gleda i ja onako kao "Šta on mene sad gleda??" i taj tren nisam se poskliznula nego sam krivo stala i skoro opala, ajmee... istina, ne poznajem čovjeka, ali mi je bilo stvarno neugodno.

3. Na koju slavnu osobu ti govore da ličiš?
Jednom mi je tata rekao da ličim na neku glumicu, sada se ne mogu sjetiti na koju je on mislio, ali inače ljudi mi uopće ne govore da ličim na neku slavnu osobu.

4. Što misliš o blogu MY BOOK CORNER?
Hahah, hvala Mihajlo na pitanju, mislim sve najbolje o tvom blogu, imaš uvijek super prijedloge za knjige i puno raznih ideja :)

5. Šta najviše voliš kod sebe?
Primjetila sam da ste mi jako puno postavljali pitanja o meni tako da... pa ne znam, kod sebe volim to što pišem blog, trenutne ocjene i tako.

6. Koju srednju ili gimnaziju bi voljela upisati?
Puno sam razmišljala o gimnaziji, ali mislim da ja bih mogla upasti pošto tu kod mene primaju i učenike koji su prošli sa 3 (ja prolazim sa 4/5), ali mislim da ja ne bi bila zadovoljna tamo, tako da ću vjerovatno upisati ekonomsku.

7. Kad bi bila životinja koja bi bila?
Vjerojatno pas, ali neki mali slatki.

8. Tvoj životni moto?
Everything that does not kill you, makes you stronger (sve što te ne ubije, ojača te).

9. Gdje vidiš sebe za 10 godina?
Ovo je jako teško pitanje... vjerojatno kako sam završila fakultet, to je jedino gdje se vidim za 10 godina, a o detaljima još ne znam, jer svašta se još može promjeniti.

10. Što ti je najvažnije u životu?
Biti sretan :)

11. Koje osobine kod ljudi cijeniš, a koje ne?
Ovo mi je dobra ideja za post. Ha... cjenim iskrenost, a ne cjenim dvoličnost i laž.


12. Što te čini sretnom?
Blog, obitelj, odlične ocjene, Božić...

13. Da li više voliš selo ili grad?
Pa ne znam... iako je ovo moje mjesto selo-grad, biram grad.

14. Da li bi radije živjela u šumi u predivnoj kolibici ili na plaži u kamp kućici?
Jaoo... pa kakvo je to pitanje, naravno da na plaži... rekla sam milijun puta da obožavam ljeto i kupanje, haha.

15. Koje jezike bi voljela naučiti?
Talijanski.

16. Koje su tvoje mane, a koje vrline?
Moje mane su tvrdoglavost i lijenost, da,da... a vrline, ha... pa, kreativnost?

17. Opiši sebe u 3 riječi?
Jaoo! Kreativna, tvrdoglava i lijena.

18. Top 5 omiljenih filmova?
Totalno random; The Duff, Sam u kući (svi djelovi), Zamka za roditelje, Beverly Hills Chihuahua (svi djelovi) i Troja.

19. Kakav je tvoj pogled na svijet (trenutno)?
Svijet je jako opako mjesto, sa jako opasnim ljudima.

20. Da li voliš muziku?
Da.

21. Da možeš birati, čime bi se u životu bavila?
Pa ne znam, ima stvarno jako puno toga što bih ja htjela, a niti sama se ne mogu odlučiti. Jedan dan sam si napravila listu stvari čime bih se voljela baviti u životu i mogu vam reći da stvarno ima jako puno toga.

22. Voliš li čitati?
Ako je zanimljiva knjiga onda da, a ako je dosadna onda ne.


23. Omiljeni predmet u školi?
Hrvatski i povijest.

24. Imaš li idola i ako da tko je to?
Nemam, nekako ja zapravo nikad nisam imala neku osobu ili poznatu ličnost kao idola.

25. Omiljena aplikacija (samo jedna ako je to moguće)?
Moguće je, hmm... instagram? Facebook? Jedna od to dvoje, ali mislim da je više instagram.

26. Koju vrstu muzike slušaš?
Mislim da sam već prije u drugim postovima odgovorila na ovo pitanje, ali da, ako niste pročitali, ja slušam sve, doslovno sve što mi se svidi.

27. Omiljena pjesma?
Trenutno je to Alejandro od Lady Gage. Naišla sam na tu pjesmu prije par dana i sada je neprestano slušam, a slušala sam ju i prije.

28. Omiljeni pjevač i omiljena pjevačica?
Ne znam stvarno, ja slušam toliko različitih pjevača i pjevačica da se ne mogu odlučiti.

29. Omiljena serija?
Gossip Girl :)

30. Kad bi morala da se preseliš na pusti otok koje 3 stvari bi ponijela?
Mobitel da mogu nazvati da se dođe po mene, prijateljicu da mi pravi društvo i vodu.

31. Omiljena boja?
Trenutno su to plava i siva.

32. Voliš li školu?
I da i ne.

33. Imaš li kućnog ljubimca?
Imam, ali je vani. To je mačka Lucy, ako hoćete da napravim Pet Tag napišite mi u komentare da biste voljeli upoznati Lucy.


34. Koje ti je omiljeno godišnje doba?
Meni su omiljena sva godišnja doba. Uvijek dok smo na početku nekog godišnjeg doba uvijek mi je ono najdraže, ali inače jako volim ljeto.

35. Što tebi predstavlja riječ "prijateljstvo"?
Mi bez te riječi ne bi mogli živjeti, to je kao zrak. Ako nemaš zraka ne možeš disati, a ako nemaš prijatelja nemaš ništa.

36. Omiljeni Youtuber?
Davor Gerbus.

37. Opiši dečka iz snova?
Jooj... znala sam da će mi netko postaviti ovo pitanje, uff... i da nisam rekla da ću odgovoriti na sva pitanja, ne bih ovo pitanje niti stavila u post, ali ajde. Pa ne znam... nikada nisam baš ono određivala neke stvari kakav mora biti moj dečko iz snova, haha... ali da, vidjet ćemo.

38. Ljeto ili zima?
Trenutno zima :)

39. Život poslije smrti, da ili ne?
Ne želim odgovoriti na ovo pitanje, zato što još nitko ne zna dali postoji život poslije smrti ili ne i ja se ne želim miješati u to.

40. Omiljena knjiga?
Hmm... možda Gumi-gumi, nekako me je baš dirnula ta knjiga i nova je.

41. Slavna simpatija?
Nezz, fakat, sviđa mi se Cameron, ali nije mi simpatija, haha.

42. Jesi li čitala "Cura na netu" (Onlajn devojka)?
Nisam još, ali planiram uskoro.

43. Koji je tvoj najveći san?
Najveći san... hmm... moram još malo razmisliti o tome.

44.  Gledaš li neke serije?
Trenutno gledam Gossip Girl i trenutno sam na 2. epizodi 3. sezone.


45. Da možeš posjetiti samo jedno mjesto na svijetu koje bi to bilo?
Definitivno neko mjesto na moru, jer što je ljeto bez mora?

46. Tvoje mišljenje o markiranim stvarima?
E i ovo je super ideja za post. Pa mislim, nisu loše stvari, stvarno kvalitetno, ali ako se može naći isto takvo bez marke, zašto ne?

47. Koja je jedna velika želja koju si imala, a nije se ostvarila?
Da imam psa, ali na kraju nemam što mi je sad super jer se ja zapravo malo i bojim psa samo to nikada neću priznati, ali eto imam mačku.

48. Zadnja knjiga koju si pročitala?
Gumi-gumi.

49. Omiljeni dan u tjednu?
Petak.

50. Koji fakultet planiraš upisati?
Razmišljala sam jako puno o arhitektonskom fakultetu, ali imam još na izbor par fakulteta koji mi se sviđaju, tako da nemam još detaljan odgovor.

51. Snapchat ili InstaSnap?
Pa oboje je super, ali pošto ja baš i ne koristim Snapchat, onda mi je bolje InstaSnap.

52. Što misliš o tvojim roditeljima?
Najbolji su na svijetu i volim ih puno :*

53. Omiljeni glumac/glumica?
Hmm... glumica Leighton Meester, a glumac Zac Efron.

54. Omiljeno novogodišnje piće?
Hahah, sad ako je novogodišnje piće onda je alkoholno i ispast će da pijem, ali ne, nekad znam po par čaša ali dobro, bambus, ahahah... volim i šampanjac, zavisi koji.

55. Omiljeni novogodišnji proizvod?
Proizvod?? Stvarno ne znam.


I ljudi moji, to je to od ovogodišnjeg Q&A postova, nadam se da će ih biti i u sljedećoj godini još više. Hvala vam svima na više od 55 pitanja, stvarno ste me iznenadili. Komentirajte i učlanite se u blog ako ste novi i vidimo se u sljedećem novom postu koji će biti Christmas Edition rubrike :)

Sviđaju li vam se moji odgovori? Kako bi vi odgovorili na pitanja?


INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

You Might Also Like

36 komentari

  1. Jako lep post, pitanja su jako zanimljiva, kao i tvoji odgovori! :)

    http://introverted-dreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivi odgovori draga, jako mi se dopada kako si uradila ceo ovaj post. <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. super post petrice , odlicni odgovori i hvala ti na divnim recima u vezi mog bloga

    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako mi se sviđaju tvoji odgovori, uživala sam čitajući ovaj post. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! I pitanja i odgovori su jako zanimljivi♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme, kada sam videla 55 pitanju, rekoh 'Ko li ce procitati to' ali ja sam koliko uzivala u ovom postu da sam se po nekoliko puta vracala nazad i citala neka pitanju. Zaista sam uzivala u postu, jako nisam ljubitelj ovakvih tagova. Jako zanimljiv pitanja i odgovori.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Čini mi se da smo zapravo vrlo slične, haha! Odličan je post ♥
    Novi post: amna-tbhidc

    OdgovoriIzbriši
  8. Diiiivno draga. Svida mi se kako si odgovarala na ova pitanja. Potpuno zrelo i u nekim trenutcima detinjasto. Baš mako treba. Jednom recju: savršeno ^^. Šaljem ti puno poljubaca ♡♡♡

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! :)
    Zanimljiva pitanja, a i tvoji odgovori. :)

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post! Pitanja koje si dobila i tvoji odgovori su veoma zanimljivi!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Pitanja Q&A su bila veoma zabavna, a odgovori veoma zanimljivi. Blog ti je prelep, a posebno izgled. Veoma dobro pišeš i zapanjena sam. Učlanjena sam u tvoj blog, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila.

    LifeInMyStyle | Goodbye November, Hello December

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* Učlanjena sam i ja u tvoj.

      Izbriši
  12. Jako kreativna pitanja i odgovori, uživala sam u odgovorima,u cijelom postu, i da, što se tiče srednje škole, definitivno se slažem s tobom,vrlo smo slične, ne samo u vezi sa školom, nego i većinom pitanja.... Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako ljep post, jako mi se sviđa, uživala sam citajuci!❤
    Posjeti moj blog bilo bi mi drago:
    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  14. Super ti je post! Ja sam gledala Gossip Girl, i pogledala sam sve i serija je stvarno super! Super si, isto odgovorila na pitanja!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  15. Super su ti odgovori. Imam isto misljenje za rec "prijateljstvo".

    OdgovoriIzbriši
  16. Perfektan post! Hvala ti što si izabrala neka moja pitanja♥ Volim čitati i tvoje stare postove :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Sjajan post! Svidaju mi se odgovori, i sama obozavam Gossip girl i serija je malo reci genijalna. Slazem se oko ovog za markirane stvari. Brend ne jamci nuzno kvalitetu :)
    Imas Bozicni giveaway kod mene, pa ucestvuj ako zelis: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši