MY HOLIDAY PLAYLIST #CE

nedjelja, prosinca 18, 2016

Pozdrav svima...

Današnji post rezervirala sam za jednu playlistu, a vi koji me već jako dugo pratite znate da sam zadnju playlistu napisala mislim da u 8. mjesecu, da, u 8. mjesecu i zapravo to mi je i post sa najviše pregleda, pa vidim da vam se sviđaju takvi postovi. Za danas sam odlučila napraviti blagdansku playlistu ili My Holiday Playlist i nadam se da će vam se pjesme svidjeti i pred kraj posta vas očekuje nešto novo, pa obavezno nastavite čitati, odnosno slušati ovu super muziku...

Kelly Clarkson - White Christmas

Ariana Grande - Santa Tell Me

Cascada - Let It Snow

Little Mix - Christmas (Baby Please Come Home)

Justin Bieber - Christmas Love

Mariah Carey - Santa Claus Is Coming to Town

Sabrina Carpenter - Christmas the Whole Year Round

Taylor Swift - Last Christmas

Justin Bieber - Mistletoe

Sabrina Carpenter - Silver Nights

Taylor Swift - Back To December

Selena Gomez - Winter Wonderland

Mariah Carey & Justin Bieber - All I Want For Christmas Is You

I to je to od moje playliste za ove praznike i blagdane. Na početku posta sam rekla da vas na kraju posta očekuje nešto novo na blogu, a to je da ćete vi koji čitate blog moći izabrati koja vam je pjesma iz ove playliste najbolja, a na Božić ću vidjeti koja je pjesma dobila najviše glasova, te će ta pjesma obilježiti našu ovogodišnju rubriku Christmas Edition. Sve što morate napraviti je komentirati koja vam se pjesma najviše sviđa i možda baš ta pjesma bude odabrana za pjesmu rubrike Christmas Edition.
Nadam se da ćete glasati za omiljenu pjesmu i da će baš ta biti najbolja za našu rubriku Christmas Edition. Mislim da je sada vrijeme za kraj posta :) Vidimo se u novom postu!

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106

PETRA

You Might Also Like

22 komentari

  1. Odlicna playlista, i ja sama slusam vecinu od ovih pesama, praznicne pesme su stvarno prelepe! ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican izbor.
    Ja i sama slusam sve ove pesme.Tako da imamo slican ukus.
    Uzivaj u praznicima :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna playlista. Ovaj post mi je jako koristio jer i ja kreiram svoju. ♥

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja slušam sve ove pesme!Volim praznične pesme!

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. I sama volim većinu ovih pjesama, na neke si me podsjetila :D divan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja volim sve ove pesme tako da bih galsala za sve :)

    andjelaslifestyle.blogspot.com.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super postic petrice !!! Obozavam novogodisnju muziku i to mi je tradicija da je slusam svake godine , Veoma imamo slican izbor pesama ali ima i jos divnih pesama koje bi mogla da poslusas. Srecno provedi praznike


    Novi post booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja evo, od kad je krenuo decembar, neprestano slusam Bozicne pesme, moja pocetna stranica jutjuba se sastoji samo iz takvih pesama. Po meni, mogla si jos lepih pesama da ubacis jer ih ima zaista mnogo, ali od ovih meni je definitivno najdraza - All i Want for Christmas Is You. <3


    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post! Naj pjesma mi je Taylor Swift - Last Christmas i stalno ju slušam odlična je :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Super :) Obožavam sve ove pevače, tako da ću obavezno poslušati sve pesme *--*

    OdgovoriIzbriši