MY HOLIDAY DRESSLILY WISHLIST #CE

Heej...

Danas će biti to malo drugačiji post, koji je upravo uletio neplaniran, ali dobro. A riječ je o wishlisti sa sajta DressLily, a pošto je pred blagdansko vrijeme odlučila sam napraviti blagdansku wishlistu, kako obična nebi bila dosadna.


Sajt možete posjetiti klikom ovdje, ili na linku www.dresslily.com.
Trenutno su velika blagdanska sniženja i ima jako puno novih proizvoda tako da obavezno im pogledajte ponudu. Sniženja su do čak i 65% tako da mislim da je pravo vrijeme za kupnju na ovom sajtu.

Kada smo već kod kupnje, u nastavku posta možete vidjeti neke stvari koje bi ja kupila, a koje su mi trenutno na wishlisti...


Prvo što se nalazi na mojoj wishlisti je ovaj đemper na kojem piše "Steighed It" i nacrtan je jelen kako vuće saonice, haha, stvarno mi je đemper presladak. LINK (KLIK). Sljedeće što je na mojoj wishlisti su ovi borići koji kao vise na ovoj špagi i neke male kuglice. Stvarno mi je predivno i ja bih mogla to i sama napraviti, ali trenutno stvarno nemam vremena za tako nešto, tako da se to nalazi na mojoj wishlisti. LINK (KLIK). Zatim je tu i jedna vesta. Stvarno je predivna i mislim da je super. Jako mi se sviđa i mislim da bih mogla popuniti svaku kombinaciju i vesta nikada dosta. LINK (KLIK). 


Nešto što mi se jako sviđa, su ove kao maske za slikanje. Ne znam uopće kako da to nazovem, ali da, mislim da su baš odlična stvar za novogodišnje slikanje. LINK (KLIK). Sljedeći na redu je opet jedan đemper koji na stranama ima proreze i super se može kombinirati uz košulje. LINK (KLIK). I za kraj, tu su naušnice u obliku pahuljica, meni su preslatke i baš za ovo zimsko vrijeme. LINK (KLIK).

DRESSLILY SOCIAL:
FACEBOOK/TWITTER/TUMBLR/INSTAGRAM/PINTEREST/BLOGGER

I to je to od današnje wishliste, ja se nadam da se vama stvari sviđaju baš kao i meni jer su u pravom blagdanskom stilu. Ako vam nije problem, posjetite linkove stvari koje sam ostavila u postu i vidimo se u sljedećem postu! Bye :D

Kako vam se sviđa sajt DressLily? Što vam se najviše sviđa iz moje wishliste?



BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA


Broj komentara: 15:

  1. Dresslily ima jako lepe stvarčice. Meni se mnogo dopadaju, i uvek razmišljam da kupim nešto, ali još uvek nisam sigurna.

    LifeInMyStyle | Holiday Cinema | Q&A

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post :) Moram da pohvalim i novi logo bloga, sjajan je *--*

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista si izabrala lijepe stvarčice :) Najviše mi se sviđaju džemperi.

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Ne brini sve postove planiram unaprijed tako da giveaway će biti 7.1.2017., a poklone već počinjem prikupljati.

      Izbriši
    2. Odličnooo jedva čekamm :D

      Izbriši
  5. Preeeeeeeeekrasna wishlista. Stvari su jako slatke. ♥

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  6. Obozavam Dreslilly jer ima fantasticne stvarcice. Ova vislista je jako zaninljiva. odlican izbor.


    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.