MY FAVOURITE CHRISTMAS MOVIES #CE

Heej...

Okej, ovaj tjedan mi je preokupiran testovima, ali doslovno, svaki dan jedan test, osim srijeda, užas. Nego, kako je vama u školi? Dugo nisam nešto pisala vezano za školu, ali dobro, sada je takvo i vrijeme, kraj godine. Za današnji post sam vam pripremila neke božićne filmove koji su meni omiljeni, a i svima ih preporučujem, tako da, nastavite čitati post i da... uz svaki film sam vam stavila linkove na kojem možete pogledati film, pa pogledajte ukoliko vas zanima :)

1. SAM U KUĆI
Mislim da ste to i očekivali. "Sam u kući" je nekako već postala tradicija skoro svakome da gleda prije Božića i Nove Godine i ja stvarno uživam u tim filmovima, evo baš sam u petak gledala na televiziji 3. dio. Iako neki govore da su najbolji samo prvi i drugi dio, ja bih se složila s njima, ali ipak su mi i ostali djelovi jako dobri. Baš mi se sviđa ovaj 5. dio, jer svaki se zapravo i razlikuje. Ako niste pogledali (a vjerovatno jeste) obavezno pogledajte!

KATEGORIJA: obiteljski, komedija
LINK ZA GLEDANJE: 1. DIO (KLIK)
                                          2. DIO (KLIK)
                                          3. DIO (KLIK)
                                          4. DIO (KLIK)
                                          5. DIO (KLIK)

2. ELF
Ovo je također film kojeg gledam svake godine. Jako volim ovaj film i sjećam se da sam ga prvi put gledala na Badnjak navečer i da je stvarno presladak film. I sada ga gledam skoro svake godine i stvarno ga preporučujem svima koji vole smješne filmove...

KATEGORIJA: komedija
LINK ZA GLEDANJE: KLIK

3. CHRISTMAS VACATION
Opet je tu jedan obiteljski film. Mislim da su ovaj film prije par puta prikazivali na televiziji, ali uglavnom gledala sam ga ponovno za vikend i stvarno je film odličan. Ima jako puno smješnih djelova i stvarno ćete se zabaviti uz njega. Na početku filma, obitelj ide u šumu po svoju božićnu jelku, što će biti i mali problem s obzirom da je jelka prevelika, ostatak vam ne želim otkriti.

KATEGORIJA: obiteljski, komedija
LINK ZA GLEDANJE: KLIK

4. DECK THE HALLS
Ili "Bitka za Božić", film koji je stvarno odličan i presmješan. Ako niste pogledali, obavezno pogledajte jer užasno ćete se nasmijati. Dakle, dva susjeda se međusobno natječu čija će kuća biti ljepše ukrašena za blagdane i na kraju sve ne ispadne dobro... obavezno pogledajte.

KATEGORIJA: obiteljski, komedija
LINK ZA GLEDANJE: KLIK

5. BECOMING SANTA
Ovaj film uz to što je klasičan obiteljski je i romantičan. Ne znam koliko sam ga puta odgledala, ali svaki put mi je sve bolji i bolji. U filmu jedan čovjek ako želi postati Djed Božićnjak mora se vjenčati do određenog dana u godini tj. do Božića, ako vas zanima dali je uspio postati Djed Božićnjak ili ne, pogledajte film.

KATEGORIJA: obiteljski, komedija, fantazija, romansa
LINK ZA GLEDANJE: KLIK

6. FRED CLAUS
Opet jedan film u kojem je slična priča kao i u filmu "Becoming Santa". Ne želim govoriti detalje filma, ali stvarno je odličan, planiram ga opet uskoro gledati, pa se nadam da ćete i vi.

KATEGORIJA: obiteljski, komedija, fantazija
LINK ZA GLEDANJE: KLIK

Stvarno obožavam ove filmove i gledam ih svake zime u božićno vrijeme, pa se nadam da ćete i vi pogledati neki koji do sada možda niste. Komentirajte post, i hvala vam svima na lijepim komentarima za ovu rubriku Christmas Edition, trudim se da svaki novi post bude što bolji i bolji. Vidimo se za 3 dana u novom postu!

Koji je vaš omiljeni božićni film? Jeste li gledali ove filmove na mojoj listi?

INSTAGRAM: @petra_0106
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

Broj komentara: 20:

  1. Odličan post, gledala sam sve dijelove koji su bili do sada os SAM U KUĆI i svi su mi odlični, totalno se slažem s tobom!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dade mi inspiraciju za post :D.Lep post i ove filmove sam gledala na TV-u svake prosle zime a i ove cu.Mnogo su interesantni i nikad nisu dosadni :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Fred Claus-a obozavam, kao i mnostvo drugih Christmas movies-a :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Skoro sve filmove na tvojoj listi sam pogledala, ali moram priznati da mi je najdraži Sam u kući. Ipak je to legendarni flim koji sam pogledala 12 puta (sve dijelove), a da mi nikada, ni u jednom trenutku nije dosadio. 😀

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je isto Sam u kući omiljeni :*

      Izbriši
  5. Izgleda da sam je jedini na ovom svijetu koji nije pogledao Sam u kući... Da, da nikad nisam ni bacio pogled na njega, ali ove godine to prestaje!
    Pozz

    aleksaj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarnooo??? Ajme... pa obavezno to moraš gledati O.O

      Izbriši
  6. Gledala sam Sam u kuci (mislim tko nije), Elf i Fred Claus. Za ostale se ne mogu sjetiti jesam li gledala prije, ali svakako cu pogledati. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja isto tako obožavam Sam u kući. Iako se ne mogu odlučiti, ja ipak biram 3,4 i 5 , ali prvi i drugi su također vrh! ♥

    IlvaMagicalWorld <-- Novi post :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ko ne bi ocekivao Sam u kuci na bilo kojoj listi filmova?
    Inace odlican post!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post, baš sam i ja radila sličan, moram pohvaliti tvoj izbor filmova, naravno Sam u kući svi dijelovi, ali prva dva su ipak najbolja

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.