MY CHRISTMAS MORNING ROUTINE #CE

Heej!

Ljudi, pošto sam prošli post objavila prije dva dana, točnije 25.12., to je bio Božić. Za današnji post sam vam odlučila napraviti rutinu na božićno jutro, dakle, kako to izgleda moja jutarnja rutina na Božić, pa uživajte u postu...

Ja ne pamtim Božić kada sam se probudila oko 10 ili 11 sati, ili Božić kada me netko nije probudio. Uvijek se probudim oko 8 ili pola 8, a najranije u 7. Taj dan su me probudile moja mama i seka oko pola 8, da...
Onda kao i svako jutro, sam provela najviše 15 minuta na mobitelu. Znate i sami, obavjesti, društvene mreže, a i taj dan je bio Božić pa me dočekalo već oko dvadesetak poruka sa čestitkama za Božić...
Nakon tipkanja na mobitelu sam se ustala i otrčala u pidžami u dnevni boravak gdje sam svima čestitala Božić, fotografirala jelku i na kraju otvorila poklone.
Nakon otvaranja i komentiranja poklona, sam doručkovala. Svi znate da su božićni doručki nešto što se ne jede svaki dan :)
Kao i svako jutro, nakon svega toga otišla sam u kupaonicu oprati zube i nešto što svi moramo raditi i pridržava ti se radi svojega zdravlja, jutarnja higijena.
Inače prije nisam radila neke rutine, tako da ne znam do kuda bih ju trebala raditi, ali da... nakon higijene i svega toga, otišla sam u sobu i presvukla se i upalila laptop i malo surfala netom. Tada je bilo već negdje 10 sati.
Nadam se da vam se moja jutarnja rutina svidjela i ako hoćete neku normalnu rutinu obavezno mi napišite u komentare jer ja ne znam što vi sljedeće hoćete čitati. Vidimo se u sljedećem postu!

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

Broj komentara: 26:

  1. Jako zanimljiv post. Obožavam čitati ovakve rutine,i ova mi je bila jako zanimljiva! ♥

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo zanimljiv post. Uživala sam čitajući

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, ja baš volim čitati ovakve postove.
    Mislim da ja ne bih izdržala tih 15 minuta, a da ne odem otvarati poklone :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post petrice nadam se da si lepo provela bozic


    booksdiar.blogapot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Veoma zanimljiv post, jako mi je drago što si svoju jutarnju Božićnu rutinu podijelila s nama :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepa rutina. Božićna rutina je uvijek drugačija ;)

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post i super rutina!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Pogledajte novi blog!
    http://readgreatbooksa.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Rutina ti je jako dobra, iako ne slavim Božić. Jer nisi znala do kada se pišu rutine (jutarnje) ja moju pišem od kada ostanem do 12 sati. Što se tiče još ovakvih postova dajem veliki lajk za to. Sve u svemu post je bio prelepo napisan. Imaš jako lep stil pisanja, znaš lepo da se izraziš. Pratim te, pa bi mi bilo drago kad bi uzvratila.

    Blog: LifeInMyStyle | Novi post: Goals for 2017

    OdgovoriIzbriši
  10. Sada sam pronašla tvoj blog, i zaista sam oduševljena. Pre svega tvoj izgled bloga je savršen i zaista odmah primamljuje. A što se tiče tvog pisanja, zaista je prelepo.

    Malo sam skrenula sa teme, ali nema veze. Što se tiče posta, zaista je super. Ja sam islamske veroispovesti, ali ja ne osuđujem ljude po njihovoj veri, a to je baš nekulturno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako mi se dooada kaki si proveka Bozicno jutro, hvala sto si to podelila sa nama :)
    novi post:Teen Queen

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.