HOT CHOCHOLATE #CE

petak, prosinca 09, 2016
Hello :)

Evo nas opet u jednom novom postu rubrike Christmas Edition. U ljetu sam napravila post sa receptima za smoothie i od onda su takvi postovi jako traženi, a i obećala sam vam da ću napraviti post sa receptima za vruću čokoladu, tako da, evo ga. Nadam se da ćete se odmah poslije ovog posta baciti na pravljenje vruće čokolade, let's goo...
 Sve što trebate napraviti kako bi uživali u nutella vrućoj čokoladi morate sljediti recept i imati neke namjernice koje su vam prikazane na sliki gore. Prvo što morate napraviti je da zagrijete mlijeko, onoliko koliko hoćete i možete popiti, zatim kada ste zagrijali mlijeko ulijte ga u šalice. U svaku šalicu dodajte jednu žličicu nutelle i kakao praha, pazite da ne pretjerate. I na kraja dodajte skroz malo soli, pazite da ne stavite previše jer onda će sve imati bljutavi okus. I na kraju poslužite.

U ovom receptu morate biti nešto pažljiviji sa namjernicama jer imaju jake okuse. Opet morate zagrijati mlijeko i ovaj put ga stavite u veliku čašu iz koje poslužujete sokove ili bilo koje drugo piće. Unutra dodajte par kapi ekstrakta od vanilije i malo cimeta, bilo bi dobro da je cimet mljeven. I na kraju dodajte šećera onoliko koliko želite zasladiti.

Ovaj recept je za "vruću čokoladu" od kave, ima samo malo okusa po kavi, ali ne morate se bojati da je to kava kakvu pijete. Kada grijete mlijeko stavite čokoladne bombonice u mlijeko kako bi se otopile. Kada vam je mlijeko dovoljno toplo dodajte u njega mljevenu kavu (kakvu kupujete za piti) i na kraju prstohvat mljevenog cimeta i uživajte!
 I šećer na kraju... topla čokolada sa marshallowsima. Vjerojatno ste svuda po WeHeartIt-u i Pinterestu viđali one predivne tumblr fotke sa marshmallowsima, ali niste uspijeli pronaći odličan recept, zato sam ja ovdje sa jednim super receptom. Ulijte mlijeko, slatko vrhnje za kuhanje i nasjeckanu čokoladu u lonac i kuhajte na laganoj vatrici. Kada mislite da je gotovo prekipajte u šalice i stavite marshmallowse na vrh. Voila i najbolja vruća čokolada je tu!
Nadam se da su vam se recepti svidjeli i da ćete odmah nakon ovog posta ići u kuhinju isprobati neke ovakve recepte. Meni se iskreno najviše sviđa ona prva vruća čokolada sa nutellom, isprobala sam malo drugačiju verziju i bila je mrak, pa što čekate? Bacite se na posao i uživajte u vrućoj čokoladi. Komentirajte i učlanite se u ovaj blog, bye!

Kako vam se sviđaju recepti? Hoćete li isprobati?

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA



Broj komentara: 35:

  1. Ovo je divno. Dok sam cutala post imala sam utisak kaoda probam svaki od ovih ukusa.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post petra obozavam toplu cokoladu da pijem jer je to nesto najlepse na svetu


    P.S Jedna mala zameka nadam se neces ljutiti samo svoja da budu neke tamnije bolje jer se malo tesko cita ,


    booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post! Idem si odma napraviti toplu čokoladu! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, nadam se da će biti odlična♥

      Izbriši
  4. Uveče ću sigurno napraviti jednu. Deluje mi ukusno, a pogotovo Marshmallow.


    LifeInMyStyle | New Year Posts + Q&A

    OdgovoriIzbriši
  5. Sad mi se pije topla čokolada :'D Morati ću ih sve isprobati haha :)<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Predobro! Hvala ti puuno na ovim mini receptima, jako je prakticno! Obozavam toplu cokoladu! <33

    Novi post: http://dearmissmodern.blogspot.rs/2016/12/sedam-filmova-razlicitih-zanrova-koje.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Od ovih koje si nabrojala najviše bih voljela napraviti ovaj sa kavom. Sada ćeš se začuditi, ali ne volim baš nutelu, preslatka mi je, također je ista stvar sa marshmallowom. Odličan post i isprobat ću sigurno taj sa kavom. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da meni su isto marshmallowsi preslatli, hvala ti :*

      Izbriši
  8. Sjajan post! Najviše mi se svidio ovaj od nutelle i mislim da ću ga probati u skorije vrijeme. Svaka ti čast! :)♥
    sretnisanjar.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. I meni se, kao i drugima, sada pije vruća čokolada! Budući da ja živim na Nutelli, mislim da je jasno koju ću napraviti :)
    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno!Sigurno ću probati svaki!:)

    -ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Extra post!Prvu toplu cokoladu sam probala u tatinom kaficu i mnogo je ukusan njam njam..

    -andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :D Nadam se da ćeš opet probati :)

      Izbriši
  12. Predivan post, moram probati ovo! Svuda sam tražila ovako neki recept i nikada mi se nije dopalo to nešto što pijem, ovo moram da probam, javljam ti utiske, hvala puno na ovom postu!♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post!!! Ja najvise od svega volim da pijem kafu sa cokoladom, to je nesto najljepse 😍
    Velikiii pozzz

    aleksaj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. I need to try them all :D Delicious!
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala na receptu, isprobacu ga. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Petra, evo dva put ostavljam komentar na isti post. Nominovala sam te za jedan tag, pa bi mi bilo drago kad bi ga uradila.

    LifeInMyStyle | Winter Tag!

    OdgovoriIzbriši
  17. wow, odličan post, ja jako volim tople napitke, a nijedan od ovih nisam probala, tako da će mi baš dobro doći :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.