CHRISTMAS EDITION POSTS

Ho,ho...

Snjeg svud pada, zvona zvone, srca mlada vesele se. To je vrijeme ljubavi i mira, sretan Božić svakomee... Dobro došli u prvi post u prosincuu! Za 24 dana je Božić i jedva čekam :)

Uglavnom, ovo je samo jedna najava za božićne postove nove rubrike Christmas Edition, kratica #CE. Neće te mi vjerovati, ali ja sam jedva čekala da objavim ovu najavu i jedva čekam sve postove koje vam spremam ovog prosinca. I uz to postove ću objavljivati svaki treći dan, da, da... ali prvi post objavljujem 06.12. zato što 03.12. izlazi post sa odgovorima na vaša pitanja, dakle Q&A. Ako mi još niste postavili pitanje, možete to učiniti u ovom postu. Očekuje vas stvarno jako puno postova na božićnu temu, tako da ako imate nekih prijedloga za postove obavezno to napišite u komentare. I da, nadam se da vam se sviđa novi banner, a izgled bloga ću uskoro promjeniti. Jučer sam nešto eksperimentirala sa raznim predlošcima za blog tako da ako ste jučer navečer bili na ovom blogu sigurno vam je bilo čudno što sam svake sekunde mjenjala izgled (isprobavala sam). Uglavnom, uživajte u ovom danu i učlanite se u moj blog i komentirajte :) Vidimo se!

Jedva čekaš božićnu atmosferu i postove? Onda ostani samnom, i uživaj u novim postovima :)

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106

PETRA

24 komentara:

  1. Veselim se tvojim postovima. Banner je predivan! Jedva cekam vidjeti novi izgled bloga. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post dear :D
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja mnogo volim Božić i Novu godinu. Jedva čekam da vidim kakve nam postove spremaš i radujem se da ih pročitam. Mogla bi pisati o autfitima za NG ako želiš! Isto ako imaš neke recepte slobodno ih podeli sa nama! <3 <3


    bethanyismybae.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komentaru i prijedlogu♥

      Izbriši
  4. Super je banner i, iskreno, baš me raduje što nam pripremaš novu rubriku i ne sumnjam da će mi se dopasti. :)
    Strpljivo čekam nove postove. :*

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    OdgovoriIzbriši
  5. Petra draga jako zanimljiv post, kratak ali sadrzajan. Uzivala sam citajuci. Dizajn bloga ti je vrh,zaista originalan.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  6. Jeedva čekam čitati. Ja isto pravim zimske/božićne postove i jaaako se veselim! ❤

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeej hvala ti i ja jedva čekam tvoje postove♥

      Izbriši
  7. Super ti je post, i jedva čekam ovakve postove! I, da drago mi je što smo napravile onaj collab i nadam se da ćemo još u budućnosti! Ubiti, super post i blog hah!
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Jedva čekam prazničnu atmosferu i radujem se novim postovima♥

    Kika's blog | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  9. Jedva čekam! Obožavam Božić i Božićno vrijeme, a ova zima će mi sigurno biti jako zanimljiva čitajući tvoje #CE postove. Također, izgled bloga je predivan i onaj kraj sa pahuljom mi je totalno vrh u postu... Možda sam luda što mi sd sviđa, ali izgleda kao da je neka reklama..haha.... Svaka čast,odlično je! Samo naprijed

    OdgovoriIzbriši
  10. Jedva čekam! Obožavam Božić i Božićno vrijeme, a ova zima će mi sigurno biti jako zanimljiva čitajući tvoje #CE postove. Također, izgled bloga je predivan i onaj kraj sa pahuljom mi je totalno vrh u postu... Možda sam luda što mi sd sviđa, ali izgleda kao da je neka reklama..haha.... Svaka čast,odlično je! Samo naprijed

    OdgovoriIzbriši
  11. Jooj, jedva čekam nove postove, jer sam u potpunosti taj tip koji voli holiday postove, nadam se da ćeš ih što prije objaviti

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.