A HOLLY JOLLY CHRISTMAS TAG #CE

Heej...

Danas je 24. prosinac, što znači da je sutra Božić! Unaprijed vam želim sve najbolje za Božić i provedite ga u obiteljskoj atmosferi. Vi znate da ja obožavam Božić i stvarno to ne krijem, tako da sam odlučila napraviti jedan super tag vezan za Božić. Kod mene su svi ukrasi pripremljeni i jedva čekam da krenemo ukrašavati jelku, a vi nastavite čitati post :)

SRETAN BOŽIĆ!
MERRY CHRISTMAS!

1. KADA TE POČNE OBUZIMATI UZBUĐENJE OKO BOŽIĆA?
Uuuu... to je stvarno jako dobro pitanje i imam još  bolji odgovor. Ovaj tag sam počela pripremati već od sredine 11. mjeseca, tako da, mislim da se već i može zaključiti :)

2. NAJDRAŽI BOŽIĆNI FILM?
Pisala sam post o omiljenim božićnim filmovima, pa ako niste pročitali možete to učiniti ovdje. Ali kao najdraži bi ipak izdvojila film "Sam u kući" za kojeg mislim da ste svi pogledali bar jednom.

3. JESI LI IKADA DOŽIVJELA BIJELI BOŽIĆ?
Da, ali većinom je rijetko kada... mislim da sutra neće padati snjeg, no vidjet ćemo još, možda nas iznenadi ujutro.

4. OMILJENA BOŽIĆNA PJESMA?
All I want for Christmas is you :D E da, napravila sam i playlistu sa omiljenim pjesmama, pa ako niste pročitali možete ovdje.

5. ZNAŠ LI NABROJATI IMENA SOBOVA DJEDA BOŽIĆNJAKA?
Hahah, ovo mi je bilo presmješno pitanje tako da sam ga morala ubaciti. Ne, ne znam imena svih sobova, ali znam da se glavni zove Rudolf.

6. OMILJENA HRANA ILI KOLAČ KOJI SE UVIJEK NAĐU NA TVOJEM BOŽIĆNOM STOLU?
Ove godine, mama je počela raditi neke nove kolačiće. Oni su kao kuglice od kokosa, a u sredini imaju Nutellu, tako da su super.

7. VOLIŠ LI VIŠE POKLANJATI ILI PRIMATI POKLONE?
Nekako volim oboje, ali ja još nisam zapravo kupovala i poklanjala poklone, nego sam ih samo primala, ali znam da je to stvarno prekrasan osjećaj.

8. VOLIŠ LI VIŠE BADNJAK ILI BOŽIĆNO JUTRO?
Uff... e ovo je teško pitanje. Oboje jednako volim jer na Badnjak ukrašavamo jelku i cijelu kuću, a na božićno jutro otvaramo poklone, doručkujemo i tako...

9. KADA TVOJA OBITELJ UKRAŠAVA BOŽIĆNO DRVCE I TKO GA UKRAŠAVA?
Mi ga ukrašavamo na Badnjak, tj. danas.

10. VOLIŠ LI VIŠE ŠARENE ILI BIJELE LAMPICE ZA BOR?
Obje su lijepe, ali nekako bijele bolje stoje na boru, ali naravno i šarene se daju lijepo kombinirati.

11. KAD BI SE MOGLA NAĆI ISPOD IMELE S OSOBOM KOJOM GOD POŽELIŠ, TKO BI TO BIO?
Hahah :) Okej, nećete dobiti odgovor na ovo pitanje :P

12. DALI BIH RADIJE ŽIVJELA U KUĆICI OD MEDENJAKA ILI U RADIONICI DJEDA BOŽIĆNJAKA?
Mmm... mislim da bih oboje, jer ne mogu se odlučiti što je bolje :D

13. NAVEDI JEDNO MJESTO O KOJEM SANJAŠ DA GA POSJETIŠ ZA VRIJEME BLAGDANA?
To bi bio New York, Rockefeller Centar, tamo gdje je ono veliko klizalište i ogroman bor ukrašen samo lampicama. Preljepo *-*

14. ODBROJAVAŠ LI DO BOŽIĆA?
Da, naravno. Baš sam si prije mjesec dana na mobitel skinula jednu aplikaciju Countdown koja putem wigeta odbrojava dane do nekog određenog dana.

15. DALI JE TVOJ BOR PRAVI ILI UMJETNI?
Uvijek je pravi, nikada nismo niti razmišljali da kupimo umjetni, jer je meni zapravo i draže imati prirodni jer je puno veći i ima baš taj neki predivni miris koji ja stvarno obožavam.

16. ŠTO JE NA VRHU TVOJE JELKE?
Mi svake godine imamo drugačiji izgled jelke, pa uvijek uz boje kombiniramo i taj vrh, a ove godine će to biti crvena mašna.

17. ŠTO NAJVIŠE VOLIŠ U VEZI BOŽIĆA?
Sve... od obiteljskog druženja, filmova, poklona... sve volim.

18. ŠTO PRAZNIKE ČINI POSEBNIM ZA TEBE?
Najviše mi se prazniki čine posebnim ako pada snijeg, onda su to pravi zimski praznici.
Nadam se da su vam se moji odgovori na pitanja svidjela i da ćete i vi napraviti ovaj tag, bilo bi mi jako drago pročitati vaše odgovore tako da slobodno napravite ovakav tag. Samo vam moram još dodati, da nisam ubacila baš sva pitanja jer bilo ih je stvarno previše. Komentirajte i učlanite se u moj blog, jer uskoro jee... Nova Godina i nova iznenađenja!


INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106



PETRA

22 komentara:

  1. Jaoo, veoma zanimljiva pitanja, još zanimljiviji odgovori! Baš se vidi da obožavaš Božić i uživaš u njemu. Srećan Božić! :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, pitanja su zanimljiva. I mene od sredine studenog hvata neka Božićna euforija :D

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post, uzivala sam čitajući ovaj post. Imaš jako zanimljiv sadržaj i redovito čitam tvoje postove i posječujem tvoj blog.

    Posjeti i ti moj blog i možeš se prijaviti naravno ako želiš: http://stroongana.blogspot.hr/

    Ps. Sretan Božić i uspješnu Novu 2017g. želim ti od srca

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, kao i sam tag, baš mi se sviđa, fotkice su jako slatke. Btw i tebi sretan Božić (unaprijed xd)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne slavim Božić, ali Nova godina je jedan pd najboljih praznika. Umesto Božića mi slavimo praznik Bajram, koji se proslavlja dva puta godišnje i traje nekih dva-tri dana. Zaista predivan praznik.

    Blog - LifeInMyStyle | Novi post - Night routine - December edition

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš lijepo provesti Bajram :)

      Izbriši
  6. Nasla si predivne fotke!Odlican post!

    OdgovoriIzbriši
  7. Petra draga, predivan post. Zaista mi se dopada pogoto jer si ga upotpunila ovim slicicana. Srecan bozic svima koji slave ❤❤
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim da obožavaš Božić!Želim ti srećne predstojeće praznike!Kao i uvek divan post!

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan Božić! :)
    Jako mi se svida tag i slike koje si stavila. Mi smo bor okitili i to je definitivno najdraža stvar na badnjak. Još sredinom ili krajem studenog sam počela govoriti da je uskoro Božić i napokon je. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  10. Srecni Novogodisnji i Bozicni praznici unapred! Tag je veoooma zanimljiv i jako si lepo odgovorila na sva pitanja, uzivala sam! <33

    http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan post! Ja nisam osoba koja se toliko veseli Božiću, ali mi je drago kada mu se netko tako veseli poput tebe!

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.