TINYSAND JEWERLY

11/20/2016
Heej...

Pozdrav svima. Dobro došli na moj blog. Ovih dana i nisam objavljivala postove jer sam stvarno imala previše obaveza. Uglavnom, da ne čitate "moje probleme" haha, u današnjem postu predstavit ću vam jednu odličnu kompaniju sa nakitom TINYSAND.

...



...

Kompanija je stvarno predivna. Imaju jako puno savršenog nakita; ogrlice, narukvice, privjeske... i odlično je to što sada je sniženje za gotovo sve proizvode čak 55%, dakle više od pola zato vam preporučujem da iskoristite ove akcije.

Moo5 - kupon

Uz to želim vam napomenuti da ukoliko idete naručivati nešto, obavezno iskoristite kupon od 5% popusta. Tinysand je izdvojio taj poseban kupon za vas Moo5, znam da nije puno, ali definitivno uštedite.

Evo, želim izdvojiti jedan privjesak koji je nov u njihovoj kolekciji, a radi se o "The Angel's Feather" privjesku koji izgleda u obliku srca i totalno je sladak. U sredini ima kao ovaj cirkončić i na sebi kao paunovo perije koje je stvarno predivno dizajnirano. Inače košta oko 36.29$, a uz 55% popusta košta čak 16.33$ što je i više nego duplo manje, a uz kupon Moo5 uštedit ćete i još više :) Privjesak možete pogledati ovdje.



Još predivnih privjesaka kao ovih gore na slici možete pogledati ovdje i ovdje.
Uz uobičajene privjeske, Tinysand nudi i vlastite personalizirane privjeske. Dakle, sve što morate napraviti kako bih imali vlastiti personalizirani privjesak jest otići na ovu stranicu i napraviti svoj vlastiti privjesak. Pošto se i sada bliže blagdanski dani, svoju obitelj ili prijatelje možete iznenaditi takvim komadom nakita što će ih sigurno ostaviti dirnutima.


Uz to, Tinysand nudi i jako lijepe vrste kutijica za nakit koje možete dobiti uz svoju narudžbu. Stvarno su im kutijice preslatke i baš su predivno dizajnirane i profesionalne.


Prije kraja posta, još vas jednom želim podsjetiti da ukoliko nešto naručujete sa tog sajta obavezno iskoristite kupon Moo5 koji je posebno za vas :) Nadam se da vam se sviđao ovaj post i da vam je kompanija jednako lijepa kao i meni. Ukoliko ste nešto već naručili sa ovog sajta, ostavite mi vaše dojmove u komentarima. I ako niste do sada, učlanite se u moj blog i komentirajte.

Njihove društvene mreže: FACEBOOK/PINTEREST/TWITTER/GOOGLE+/INSTAGRAM

I da... ukoliko niste vidjeli prošli post, riječ je bila o najavi za Q&A, pa ukoliko imate nekih pitanja obavezno mi ih postavite u komentarima ovog posta.

Kako vam se sviđa Tinysand kompanija? Hoćete li nešto kupiti?

INSTAGRAM: @petra_0106
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

Broj komentara: 18:

  1. Tinysand nekada stvarno ume da me iznenadi popustima i novim artikalima. Ima stvarno dobar nakid, i jednom sam kupila njihov nakit, a privezak je bio toliko sladak da ga nisam skidala, sve dok ga nisam otkinula i nije se mogao napraviti (kad sam toliko smotana). Sve u svemu post je sjajan, postavila sam ti pitanja za Q&A i učlanjena sam u tvoj blo, pa se nadam da ćeš uzvratiti.

    Life In My Style

    OdgovoriIzbriši
  2. Kompanija je zakon...Nadam se da ću nešto naručiti, jer, vidjela sam da ima puno Božićnih privjesaka i jako mi se sviđaju. Inače, super post!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je predivno! Nisam čula za ovaj sajt prije ovog posta, a i nekako se više uzdajem u svoje ruke pri kupovini nakita, volim da ga iskusim rukama, posebno kada kupujem naušnice. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  4. Vec sam cula za taj webshop, jako mi se svida izbor nakita na njihovoj stranici.

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, imaju stvarno predivan nakit :)

      Izbriši
  5. Nisam čula za njih, ali su stvarčice jako slatke ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Slike su me oduševile. Predivne su. Nikada nisam čula za njih, ali dopadaju mi se sve stvarčice koje si nam prikazala.. :)

    Poseti i moj blog smoothieglam.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam nakit mada nisam čula za njih. Moraću malo da se udubim i vidim šta nude-
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Imaju jako lep nakit.Jako dobar post.

    ifunnywithme.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post i jako originalan. Nikad prije nisam čitala ništa slično i to mi se jako sviđa. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.