STVARI KOJE JEDVA ČEKAM U 12. MJESECU // COLLAB S MARINOM

subota, studenoga 26, 2016

Heej...

Kako ste mi danas? Ja sam super zato što evo još jednog u nizu collab postova, a ovaj put s Marinom sa bloga Marina's Place. Marina je jedna stvarno odlična cura i ovim putem joj se zahvaljujem što me je kontaktirala da napravimo collab. Tema naših postova su stvari koje jedva čekamo u 12. mjesecu. Pa ako vas zanima koje su to stvari koje ja jedva čekam u 12. mjesecu nastavite čitati :)


~PRAZNIKE
Onoo, mislim da ne postoji učenik/učenica koji jedva čekaju praznike, pa malo odmor od škole. Ja iskreno jedva čekam da se malo odmorim od škole.

~BOŽIĆ
Prije i nisam baš nešto pisala o Božiću i o tome koliko ga volim, ali da, ja obožavam Božić i svo to božićno vrijeme. Nekako baš volim sve što ima veze s Božićom, pa onda vam i sigurno nije čudno da sam već stavila lampice u svoju sobu :)

~ADVENTSKO VRIJEME
Ako netko ne slavi Božić ne znam dali zna za Advent, to je kao odbrojavanje nedjelja prije Božića i svake nedjelje se pali jedna svijeća sve do zadnje, a ima ih 4. I baš je onda nekako predivno ukrasiti svoj vjenčić i paliti svake nedjelje svijeće. A i uz to, u Zagrebu se povodom Adventa i Božića i svega, ukrašava cijeli grad i stvarno je preljepo tada.


~KLIZANJE
Jedva čekam klizanjee... Jedva čekam da kližem i da se zabavljam na ledu.

~POKLONE
Pa tko ne voli poklone? Mislim, nije da samo zbog toga volim Božić, ali baš je lijepo kada ispod jelke ugledaš neki poklon koji ti baš izmami osmjeh na lice.

~BOŽIĆNE POSTOVE
Ovog prosinca jedva čekam i božićne postove koje vam spremam, a i jedva čekam da pročitam postove koje će pisati moje dragi blogeri i blogerice. Ove zime vam pripremam specijalne božićne postove tako da obavezno nastavite čitati jer uskoro i krećemo sa postovima :*


~DEKORACIJE
Pod dekoracije mislim na božićne dekoracije kao što je ukrašavanje jelke, kuće, sobe, itd... dakle, nešto savršeno i nešto što najviše volim. Sami možete stvoriti svoj ugođaj praznika u svome domu.

~ŠETNJE
Iako sam rekla da ne podnosim hladnoću, volim se šetati kada je hladno, pogotovo ako je već pred Božićno vrijeme i cijeli grad je ukrašen.

~NOVU GODINU
Nekako mi je žao što smo ubrzo u novoj godini, a nekako sam i sretna jer znam da nova godina donosi puno novih avantura i zabava, pa zato uživajmo još više od mjesec dana u ovoj 2016. godini.


I došli smo do kraja ovog posta. Kraj je mjeseca i jedva čekam 12. mjesec, ne mogu vjerovati da su mjeseci, ma i godine tako brzo prošle. Posjetite Marinin blog i pročitajte njen post i nadam se da će vam se oboje postovi svidjeti jer smo se baš puno potrudile. Komentirajte i ako ste novi učlanite se u blog jer uskoro vas očekuje jako puno postova :)
*postavite mi pitanja za Q&A klikom ovdje ili u komentaru

Što vi jedva čekate u 12. mjesecu?

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106

PETRA




You Might Also Like

31 komentari

  1. Drago mi je kada vidim ovakav post, jer se bliže holiday vrijeme i moje omiljeno doba u godini, sve navedene stvari i ja jedva čekam, počevši od nove godine, ukrašavanja i drugo, još jednom, super post ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Sada sam čitala post od Marine i oba su savršena. Ne slavim Božić, ali Nova godina je praznik koji se ne prpoušta.

    LifeInMyStyle - Novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. super post petra

    novi post booksdiar.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Definitivno se slažem s tobom :)
    Ako možeš pogledaj → valerija-s-life-blog.blogspot.hr/
    Hvala!♡

    OdgovoriIzbriši
  5. Presretna sam sto je ce uskoro 12. mjesec. Vec sam svima dosadila govoreci o Bozicu. Da se mene pita moja bor bi bio vec okicen. :)

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa ista si kao i ja, odnosno ja sam ista ti, hahah :*

      Izbriši
  6. Moram pohvaliti ideju za collab koja je divna ali i način na koji si ga ti napisala. Imamo uglavnom iste stavke koje ne možemo dočekati, te ti odajem jedno priznanje na iskrenosti i pisanjem posta iz lično svoje perspektive :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Zbog istih stvari volimo prosinac. to mi je omiljeni mjesec u godini, mjesec kada sam rođena, kada počinje moje omiljeno godišnje doba... Sve najbolje je u prosincu!! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post,Petra!I ja jedva čekam sve te stvari!

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Uf i ja jedva čekam ovu prazničnu atmosfru. Ne znam šta je tako jako u njoj ali obožavam te boje praznika. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post! Zbog ovakvih razloga jedva čekam decembar i ostatak zime!♥

    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post, i ja jedva čekam sve te stvari... Ako nije problem, učlani se u moj "blog" hah
    paulasdiaryblogger.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. http://wiffomax.blogspot.com/2016/12/introducing-amazon-go-and-worlds-most.html

    OdgovoriIzbriši