ŠTA ME JE INSPIRIRALO DA PIŠEM NA BLOGU?


Heej...

Evo još jedan post što se tiče Bloger Festa. Ovo je 2/3 tema, što znači da ću uskoro napisati još jedan post u vezi Bloger Festa. Danas je vrijeme da vam malo napišem što je mene to inspiriralo da pišem na blogu, pa ukoliko vas zanima obavezno pročitajte :D


Dakle, opet ne znam od kuda da počnem. Uglavnom, prije nisam niti znala da blogosfera uopće postoji, hahah, znam smješno je, ali da... Ja sam zapravo oduvijek voljela pisati, sastavke, priče i bilo što da mi je palo na pamet. E da... nisam vam se niti jednom pohvalila da sam napravila i slikovnicu, haha. Nekako sam oduvijek voljela izmišljati likove, događaje i sve što je bitno sa jednom pričom. 


Ako znate za igricu Stardoll onda sigurno i znate za Linu. Ona je imala, odnosno još uvijek ima Lina Stardoll Blog na kojem je uvijek postavljala različite postove o Stardollu... I tako sam ju i ja počela pratiti i zapravo onda sam i ja htjela biti kao ona i imati svoju "stranicu", no naravno kao i svaki početnik nisam znala niti kako se blog izrađuje niti dizajnira tako da :/



U 3. mjesecu ove godine, ne znam što mi je bilo, ali otišla sam na google i napisala u tražilicu "bloger" i otvorila mi se stranica Blogger na kojoj sam zapravo već 8 mjeseci i sada mi je nezamislivo da ne pišem blog. Definitivno od kada sam počela blogati, pisala sam postove o Stardollu, ali nekako su me više privlačile lifestyle i fashion rubrike koje sam većinom čitala kod Anje (Anja's diary) i Milice (Style On First Place)... baš su me privlačili ti blogovi, pa zašto da i ja ne započnem ispočetka tako??  



Ali inspiracija mi uvijek nekako pronađe mjesto u glavi, uvijek mi nešto padne na pamet baš kada prestanem razmišljati, to je tako. Naravno ne smijem izostaviti i druge blogove i odlične blogere koji me svaki dan sve više oduševljavaju novim idejama za postove. Naravno tu su i različite inspirativne društvene mreže kao što su Pinterest i We Heart It na kojima se osjećam kao u carstvu inspiracije :)


* sve slike su preuzete sa Bloger Fest sajta
...

Nadam se da sam vam i ovaj puta otkrila puno stvari koje možda niste znali o mojoj inspiraciji i mojim početcima na blogu. Ako imate neka pitanja slobodno mi ih ostavite u komentarima na koja uvijek odgovaram :) Vidimo se u sljedećem postu!

Jeste li se vi prijavili za Balkan Blog Fest? Kako vam se sviđa moja priča o inspiraciji? U čemu vi pronalazite inspiraciju?

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

21 komentar:

  1. super si :)

    www.de-yong.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post draga! Ja se još uvijek nisam prijavila, ali mislim da ću to učiniti uskoro. Jako mi se dopada ideja. :) ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post :D
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Stvarno imaš inspiracije za razliku od mene... Nadam se da ćeš dospjeti tamo... A.. gdje će se održati BBF ? Ja nemam "prvi" blog nego sam vidjela da neki na blogu pišu vic dana... Pa ako ništa, barem to.. :( ;) Ako želiš posjeti, no ne moraš, ispovraćati ćeš se hahah >>vicdanahr.blogspot.com

    Jedva čekam giveaway... I hoćeli biti nacionalan ili ii....inn...intee... interr... kako već hahaha??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti... no ne brini neću zaboraviti na giveaway😤

      Izbriši
  5. Stvarno uvek imas inspiraciju, do kada se moze prijaviti za bbf, nadam se da ces biti tamo (a volela bih da budem i ja, ako ne kao ucesnik onda sigurno kao gledalac)Pozdrav, stvarno si divna!

    Ako zelis mozes pogledati moj blog http://mrsdebela.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti... mislim da se može prijaviti do kraja 11. mjeseca, ali nisam sigurna. To provjeri na ovom linku - www.blogerfest.com

      Izbriši
  6. Super! Uvjek sam htjela blogati ali ni sama ne znam kako da započnem! Ali ti si mi dala inspiraciju i možda počnem i ja! Divim ti se kako ideš i u školu i obaveze porodica prijatelji ne znam kako sve stigneš ali stvarno DIVIM TI SE! VOLIM TE DO NEBA SAMO NASTAVI TAKO NAJBOLJA SI BLOGERKA! ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HVALA TI PUNO♥♥♥ OBAVEZNO ZAPOČNI S BLOGOM♥

      Izbriši
    2. NEMA NA ČEMU , ALI NE ZNAM KAKO DA NAZOVEM BLOG

      Izbriši
    3. LINK MOG BLOGA : https://ajla-s-style.blogspot.ba/

      Izbriši
  7. Odličan post. Moj blog imam od otprilike dve nedelje i meni se jako svidja kako napreduje.

    lifeinmystyle311.blogspot.com - Novi post

    -Šehada

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Nadam se da će biti još bolji :)

      Izbriši
  8. http://magicworldofpanda.blogspot.com/ follow her she will follow u

    OdgovoriIzbriši
  9. Petra i ja sam napisala sta me je inspirisalo da pisem.Otkako sam otvorila blog o stardoll-u(andjelasd.blogspot.com),privuklo je i mn da zapocnem lifestyle.Imala sam 3 opcije.Da krenem ispocetka i izbiem o SD-u,napravim poseban blog samo za lifestyle i ujedno korisiti prvi ili da promenim ime i link prvom blogu i da na njemu pocnem lifestyle i odabrala sam opciju 2.
    andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.