SCHOOL TIPS: KAKO OSTATI FOKUSIRAN NA ŠKOLU I UČENJE?

11/12/2016
Heej...

Ljudi moji, ne znam što je sa ovom godinom i godišnjim dobima, ali danas pada snjeg (kod mene/HR). Iako nisam baš neki fan snjega, mislim da bi bilo ljepše da pada oko Božića i Nove Godine, ali ne saddd! Ako ovako nastavi padati kako upravo sada pada, mislim da ćemo sutra biti zatrpani xD Kada sam zapravo i ugledala da pada snjeg, pala mi je na pamet ova ideja za post. Kao što i svi znate, za malo više od mjesec dana je škola gotova (bar za prvo polugodište) točnije za 5 i pol tjedna... tako da sam vam odlučila napisati neke savjete kako da ostanete fokusirani na školu i učenje ovih mjesec dana :)


UČITE REDOVITO
Sigurno se većini vas neda štrebati svo gradivo noć prije testa. Zato uvijek kada dođete doma iz škole, napišite zadaću (sami, ne molite prijatelje da vam slikaju) i jednostavno jednom ili dva puta pročitajte ono što ste taj dan radili i vjerujte mi ostat će vam barem jedna riječ u mozgu xD


JAVLJAJTE SE POD SATOM
Ako nastavnik postavi neko pitanje koje vi znate, obavezno se javite. Neće se ništa dogoditi i ako se ne budete javljali, ali ako se javljate imate šanse za osvojiti neku ocjenu iz zalaganja ili aktivnosti. Tako možete prikupljati što više pozitivnih ocjena i prosjek iz tog predmeta će vam polako rasti.



PLANIRAJTE
Ako još niste napravili planer, imate još vremena kako bih postali organizirana osoba do kraja polugodišta. Zapisujte u planer ispite, dodatnu nastavu te usmena ispitivanja jer mislim da svi sad pred kraj prvog polugodišta imaju puno ispita i ispitivanja, pa organizirajte se.

NE BROJITE DANE
Nemojte biti ta osoba koja broji dane do kraja polugodišta. Što budete više brojali dane, dani će vam biti što sporiji. Nemoj biti taj l1k (Yasser) xD Uživajte u trenutnom danu, jer nekada ćete htjeti se vratiti u ovo vrijeme.


UREDITE VAŠE BILJEŽNICE
Postoji više šanse da ćete zapamtiti nešto ako uređujete bilježnice, podrcrtavate i izvlačite na papir ono najvažnije iz gradiva. A i stvarno je lijepo vidjeti kada je nečija bilježnica ukrašena i uredna.
...

Nadam se da će vam neki savjeti pomoći i da ćete do kraja polugodišta imati što bolje ocjene... svakako mi javite kako vam ide jer ne znam kako će meni s obzirom da onaj predzadnji tjedan imam skoro svaki dan jedan test, pa nadam se da ćemo i ja i vi uspijeti to sve srediti :) Vidimo se u sljedećem postu, i ako imate neke ideje za postove kakve bih mogla pisati u narednom periodu, napišite to u komentar.

Volite li vi školu? Koje su vaši savjeti za učenje? Imate li prijedlog za neki post?

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

Broj komentara: 29:

  1. Super post! Meni je ovo pomoglo! Hvala na savjetima!
    BTW NAJBOLJA SI BLOGERKA!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post. Koristim sve savete i ne želim brojati dane do kraja polugođa.

    http://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/fall-banggood-wislist.html - Novi post

    -Šehada xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični savjeti. Mislim da meni pri učenju definitivno najviše pomaže dobro planiranje :)
    x forever-blogm.blogspot.com x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala... da, planiranje je zapravo najvažnije :)

      Izbriši
  4. Super ideja i post:).Verovatno će mnogima(i meni) ovo poslužiti:).

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja inače obožavam snijeg, ali nisam te sreće da živim u mjestu gdje je tamo uobičajen. :(
    Inače super post i savjeti! ♥


    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će barem na kratko jednom padati :/ Hvala ti :)

      Izbriši
  6. Petra draga, još jedan jako dobar post na tvom blogu, zaista sam uzivala citajuci. hvala na ovim savetima. Vecinu njih svi znamo, ali se ocigledno i ne pridrzavamo bas. Ali tebi ipak hvala sto si ih podelila sa nama, zaista ce nam posluziti. Inace zelim da se vratim na pocetak tvoj posta i proucim ti da uzivas u carima koje nosi sneg, zaista mozes biti vrlo kreativna kada je zima u pitanju, ja jedva cekam sneg u srbiji, tada ce veliki broj postova pasti na mom blogu ehheh. Jos jednom, jako dobar post.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :* Nadam se da će uskoro i kod tebe padati :)

      Izbriši
  7. I kod mene (BiH) je padao snjeg prije par dana, ali se već otopio, a i za očekivati je da pada, jer je već novembar. Što se tiče trikova mislim da su odlični, jer i sama mnoge praktikujem

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Da... i kod mene se otopio već xD

      Izbriši
  8. Ovo je stvarno korisno i moram popraviti 2-3 ocene tako da ja uvek u zadnjih mesec dana pred kraj ucim :D.Super saveti

    Postovi na:
    http:andjelasd.blogspot.com
    http://andjelaslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Gdje točno živiš u Hr? U Zagrebu je padao snijeg skupa s kišom, pa se otopio, a sad je sunčano... Prakticiram planer već godinu dana, i to mi je zaista jako pomoglo! Ja ne brojim dane do praznika, već tjedne (ali mi brzo prolaze)! 😂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živim blizu Zagreba... da brzo sve prolazi😂

      Izbriši
  10. Odlični saveti koje ću sigurno primeniti! Super ti je post i blog ti je veoma uredan!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Divan post i odlični saveti! Pozdrav! :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlican post, kao i saveti. Dosli su mi u pravo vreme, jer mi se u poslednje vreme pri ucenju cesto izgubi koncentracija, a i ne da mi se uciti. Nisam tip koji voli skolu, ali smatram da ne bi bilo dobro bez nje.
    P.s. hoces da se menjamo, ja bas volim sneg. :D <3

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpuno se slažem... haha sad ga nema više😂

      Izbriši
  13. super savjeti

    www.de-yong.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.