MOJ CILJ KAO BLOGER

četvrtak, studenoga 24, 2016
Pozdrav svima :)

Danas evo opet mog posta, možda izlazi malo kasnije nego što bih trebao, ali eto, tek sam ga sada završila. Uglavnom, kako vam se sviđa novi izgled Bloggera? Baš me nekako podsjeća na WordPress, ali stvarno je super. Okej, ovo je 3, ujedno i zadnja tema za Balkan Blog Fest, tako da nastavite čitati ako vas zanima :)


Tokom ovih 8 i pol mjeseci na blogu, puno puta ste me pitali zašto ja uopće pišem blog, koje su moje želje, koji su moji ciljevi, bla bla bla... danas ću vam odgovoriti zapravo na jedno pitanje koje ste skoro svi postavljali, a to je koji su to moji ciljevi na blogu, jer to je i trenutno zadnja tema za ove postove za Balkan Blog Fest.


Definitivno kada sam započela blogati nisam niti sanjala o ovome danas. Vas čak više od 200 prati moj blog, moj trud i rad. Ja sam do sada objavila samo dva posta što se tiče suradnji i vidim da to i baš ne uspijeva na ovom blogu i stvarno se trudim da vam pišem što više lifestyle-fashion tema, za koje znam da vas puno čita, a i ja uživam pisati. Vjerojatno je barem jedan od vas koji čita moj blog mislio "Pa da, ona piše blog zato što joj je cilj zarada i popularnost.". Ne! 



Definitivno mi nije cilj biti što popularnija na društvenim mrežama i zarađivati. To su stvari koje dolaze uz to što radimo. Jako mi je stalo do ovog bloga i najveći cilj mi je raditi ono što volim - pisati blog. Što se tiče zarade, ja trenutno uopće ne zarađujem, a niti se još ne trudim, a i mislim da mi blogeri ovdje na području Balkana i nemamo neke velike prilike da zarađujemo neke ozbiljne novce kao YouTuberi, ali stvarno radimo ono što volimo.
Uživajte u onome što volite i nemojte da vam cilj bude biti popularan ili zarađivati, to je nešto što dolazi usput. Budite ono što jeste i sigurno će vam se to i vratiti :)

*sve slike su preuzete sa Bloger Fest Facebook stranice
...

I to je to od današnjeg posta, nadam se da vam se sviđa. Sve u vezi glasanja za BBF ću vam javiti kada i sama saznam. I ako se niste prijavili za BBF imate još jako malo vremena. Ako imate nekih prijedloga za sljedeće postove napišite u komentare i mi se vidimo u nekom sljedećem postu :*

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

Broj komentara: 13:

  1. Jako mi se svidja tvoj cilj. I meni je cilj biti što više popularna kao i da se zabavim.

    lifeinmystyle311.blogspot.com - Novi post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krivo si me shvatila. Nije mi cilj biti popularna nego to dolazi onako uz blog :) Hvala!

      Izbriši
  2. Post je odličan... I ja mislim da cilj ne treba biti zarada i popularnost... Ti si i ovako i onako popularna kakva god da bila ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se s tobom! Ja doduše imam oglase na blogu (zarada je nikakva), ali da sada netko počne blogati samo zbog zarade, brzo bi odustao. To se jednostavno mora voljeti i naravno, raditi iz srca.

    Kako je klizanje utjecalo na mene i moj život (samo na): Marina's place

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post draga :*
    U potpunosti se slazem sa tobom! Nikako ne bi trebali zapoceti blog zbog zarade ili suradnji. Sve to dolazi postepeno i moze biti dobro, ali ne bi nam bas to trebao biti glavni cilj kao blogeru. Ja sam imala nekoliko suradnji koje su mi ponudene i bila sam bas zacudena sto su primjetili moj blog tako da sam pristala. Sve je to lijepo iskustvo, ali mislim da se ne treba pretjerivati :)

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Potpuno se slažem s tobom :*

      Izbriši
  5. Odlican post.Nazalost,sve manje je blogera kao sto si ti,ovi novi sada zele samo da zaradjuju.

    kod mene na blogu giveaway u saradnji sa Zaful sajtom:

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Petra, oduševljena sam ovim postom. Drago mi je što si od onih koji pišu blog iz ljubavi, a ne zbog novca, jer kao što kažeš, ovde više zarađuju jutjuberi, nego blogeri. Bravo draga, odličan post, i stvarno ti od srca želim da budeš primljena kao učesnik na bbfu:*♥

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.