KISS MARRY KILL // COLLAB with DISNEY

srijeda, studenoga 30, 2016
Pozdrav svima!

I za danas je tu opet jedan collab, ovaj put sa blogom Disney. Bilo mi je jako drago surađivati i drago mi je što me je uopće kontaktirala da napravimo collab, te smo za temu naših postova odlučile napraviti Kiss Marry Kill Challenge. Ona je meni dala 5 primjera i ja njoj tako da obavezno poslije pročitajte i njen post, a sada krećemo na ubijanje (hahah)...


JUSTIN BIEBER / KANYE WEST / BRUNO MARS
Okej, prvo ću vam napisati u kratko što mislim o svakome itd... pa, Justina volim, ali nisam baš sad neki ogromni fan nego znam dvije-tri pjesme i dečko je fakat talentiran. Onda Kanye, njega ne slušam, a mislim da sam samo par puta čula za njega, također Bruno Mars, za njega sam čula, ali nisam baš nešto obraćala pozornost.
KISS: Bruno Mars
MARRY: Justin Bieber
KILL: Kanye West


ASHLEY BENSON / ZARA LARSSON / MILEY CYRUS
Za Ashley nisam nikada čula, za Zaru znam da je pjevačica (valjda?) i da ima onu pjesmu sa Davidom Guettom. I na kraju Miley, ona je mislim jedina koju najduže pratim i najduže znam za nju.
KISS: Miley Cyrus
MARRY: Zara Larsson
KILL: Ashley Benson


IISUPERWOMANII / ALISHA MARIE / RCLBEAUTY101
Iisuperwomanii pratim jako dugo i stvarno je najbolja, a Alishu pratim već jedno sigurno dva mjeseca i mislim da je okej, a Rclbeauty101 kada sam pogledala njene videe nije me baš nešto oduševila, tako da već možda i vidite kojim bih ih redosljedom ubila, udala se i poljubila.
KISS: Alisha Marie
MARRY: iisuperwomanii
KILL: Rclbeauty101


BRAD PITT / ZAYN MALIK / JENNIFER LAWRENCE
Brad je vrh, znači top... Zayna ne pratim baš nešto, ali pošto kao što sam rekla za Justina, nisam neki fan 1D, ali mi je stvarno žao što je otišao iz grupe. I na kraju Jennifer, nju ne pratim, čula sam za nju, ali nije mi baš nešto pretjerano draga.
KISS: Zayn Malik
MARRY: Brad Pitt
KILL: Jennifer Lawrence


MEGHAN TAINOR / ADELE / JENNIFER LOPEZ
Woow! Prvo je Meghan. Ona mi je slatka, ali nisam također nešto previše oduševljena s njom. Zatim Adele, isto kao i za Justina i Zayna, nisam fan, ali volim je poslušati kad kad i na kraju Jennifer. Ona mi je kao i Brad vrh, dakle, sve najbolje...
KISS: Adele
MARRY: Jennifer Lopez
KILL: Meghan Tainor

...

I to je to od današnjeg posta, nadam se da vam se svidio ovaj challenge. I ako hoćete još ovakvih postova obavezno mi to napišite u komentare. U zadnje vrijeme dobivam stvarno puno zahtjeva za collabe, pa ću vam svima sada reći da trenutno sam u takvom stanju da sam pretrpana postovima za 12. mjesec, svi su božićni postovi, tako da mi se možete javiti za collab, ali bi ga onda objavili tek u prvom ili drugom mjesecu jer stvarno ne stignem, ali kažem, slobodno mi pošaljite poruku na mail i sve ćemo se dogovoriti. I ne zaboravite posjetiti Disney blog i pročitati njen post i njene ljude koje sam joj ja navela :) Vidimo se u sljedećem postu!

POSTAVLJAJTE MI PITANJA ZA Q&A OVDJE!

Koga bi vi poljubili, ubili ili se udali?

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA


Broj komentara: 17:

  1. Odlican post,obozavam ovaj challenge.
    Ja sam ovo radila na blogu jos davno i svima se svideo! ♥ U vecini slucajeva kod tebe bih se slozila. ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepo.Obozavm ove postove.Super si.
    p.s.u svemu se slazem sa tobom. <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Mnogo volim da čitam Kiss,Marry Kill postove i da vidim da li delim svoje mišljenje sa drugim blogerima. Ti i ja imamo skoro isti odabir poznatih ličnosti!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post!U svemu se slažem sa tobom!

    ifunnywithme.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post. Jako mi se svidja kako si to uradila.

    LifeInMyStyle | Fall/Winter Tag

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post :* Jako mi se svida ideja i tema posta :)
    Haha ova druga kombinacija bi bila nemoguca za mene posto ja obozavam Zaru Larsson i Ashley Benson xD <333

    beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post i totalno kontra odgovori od mojih :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  8. Upravo sam i kod Disney pogledala ovaj post i ja sam neko ko zasta voli ovaj challenge, tako da sam baš uživala

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.