HAVE A MOVIE NIGHT

srijeda, studenoga 09, 2016

Pozdrav svima!

Vjerojatno nisam jedina koja voli imati movie night i sada neke ideje moram podjeliti s vama jer why not? Uglavnom, pokazat ću vam neke ideje koje možete iskoristiti za vašu večer filmova. Neke ideje su moje, a neke već nam dobro poznatog Pinteresta. U zadnje vrijeme više koristim Pinterest nego WeHeartIt, tako da sam pronašla neke super ideje :) I da... pročitajte post do kraja jer se na kraju posta nalaze neke informacije vezane za giveaway.

GOOD FILM
Prvo i osnovno je da odaberete dobar film. Ako nemate ideja za neke nove filmove koji su trenutno popularni, pogledajte one koje već dugo želite pogledati. Umjesto filmova možete i pogledati neki dio serije, zašto ne? Serije su uvijek dobar izbor, ako ne želite gledati filmove.

COZY
Cozy, cozy... koliko vam je poznata ova riječ? Vjerovatno bih je uvrstili sa fotografijama kao što je ova iznad, ali da... dok gledate film neka vam bude toplo i ugodno. Nemojte sjediti na nekoj tvrdoj stolici i naslonjeni na stol gledati film, ne. Radije legnite u krevet, zamotajte se u neku toplu dekicu i gledajte neki odličan film.

DRINKS
Ukoliko volite jesti i piti tokom filma preporučujem vam čaj ili toplu čokoladu sa marshmallowsima... i da, uskoro vas očekuje jedan post vezan za neka jesenja čokoladna pića, tako da ćete imati i dosta razne recepte.

FRIENDS
Ako ne volite provoditi večer filmova sami, pozovite najbolju prijateljicu / najboljeg prijatelja i zabavite se gledajući filmove zajedno.

...

I da ljudi... jučer kada sam ušla na blog imala sam i puno stvari za vidjeti... 200 čitatelja! Woow! Hvala vam puno, puno, puno... Za tjedan dana ili malo više organizirati ću jedan giveaway, pa ukoliko pišete neke komentare na ovaj post, napišite usput i dali bi htjeli da napravim internacionalan ili samo nacionalan giveaway (dolazim iz Hrvatske). Nadam se da vam se svidio post i da ste dobili neke ideje kako bih mogli i vi napraviti svoju movie night :) Uživajte mi i vidimo se u sljedećem postu.

Volite li vi gledati filmove? Provodite li vrijeme gledajući filmove?


INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

You Might Also Like

40 komentari

  1. Odličan post. Najviše volim da čitam ovakve postove. Saveti su odlični. Što se tiče Giweaweya volela bih da bude internacionalan jer sam iz Srbije.

    Novi post - Life in my style

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Link koji sam gore postavila ne radi tako da moj blog možeš posetiti na ovu adresu

      lifeinmystyle311.blogspot.com

      Izbriši
    2. Potrudit ću se da bude internacionalan.

      Izbriši
  2. Odličan post kao i saveti! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post! Slazem se za to da treba da se udobni smjestimo u krevet dok gledamo nesto... Gossip Girl..hehe...
    Svaka ti cast jos jednom na 200 citalaca i volio bih da giveaway bude internacionalan, iz Crne Gore sam :)

    Novi post: aleksaj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim gledati filmove, ali zbog škole to nije uvijek izvodivo. Najbolji trenutak se ušuškati uz toplu čokoladu i neku lijepu filmsko-ljubavnu priču. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve pohvale, draga moja. Stvarno super post i nestrpljivo čekam post o jesenjim čoko-pićima :) luda sam za njima. Što se tiče filmova obožavam ih, ali ne stižem :(. No, ide zima i nadam se da će bit ciše vremena i za njih :) :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♥ uskoro će takav post :)

      Izbriši
  6. Svaka čast Petra...Post je odličan, ja ne gledam filmove, nego serije i emisije poput TLZP-a...itd... Čestitam ti na 200 članova! Presretna sam zbog tebe i jedva čekam giveaway... :D Svejedno mi je hoće li biti nacionalan ili... ono druga (nezz kk se pise..msm..znam izgovorit a ne bi bilo posteno da kopiram od drugih, hahaha) jer sam ja iz Hrvatske. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja obozavam gledati filmove ali vise neke serije :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super post! Ja volim filmove!
    Najbolja si!♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Great post dear, love it!
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, svaki slobodan vikend uzivam u filmovima!

    http://fashionworldlovelife.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako koristan i zanimljiv post.
    Moram ovo probati.
    Predivan post <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Dopada mi se tvoj blog, kao i tvoj način pisanja i postajem tvoj pratilac od danas. :)
    Samo nastavi ovako! :)
    Ukoliko se i tebi svidi moj blog - uzvrati. :*

    LITTLE BOX OF HAPPINESS

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako su slike predivne.Ja većinom gledam serije,Grey's Anatomy trenutno,zarazaa!
    http://natalijabeauty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Super post, čestitam na 200 čitatelja/pratitelja....I da, za gw mi je bolje da bude nacionalan, ali ako ima dosta ljudi koji nisu iz Hrv, može i internacionalan... Meni je svejedno

    OdgovoriIzbriši
  15. super postic petrice i cestitam ti na 200 citalaca zasluzila si !!!

    voleo bih da giveaway bude internacionalan jer dolazim iz srbije

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlično izabrane fotografije, ja sam neko ko vikend izdvoji samo za serije i filmove, kao što ti kažeš movie night, meni je bitno da imam neštogrickati uz film/seriju i dobro se ušuškati, upaliti svijećice i woala, odličan movie night, naravno neophodno je izabrati dobar film, kao što si i rekla. Sve u svemu predivan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlican post. Slike u postu su predivne.
    P.S. Čestitke za 200 pratilaca! Voljela bih da giveaway bude internacionalan :)

    Uclanila sam se na tvoj blog. Bilo bi mi jako drago kada bi uzvratila :)
    alwaysbepositiveee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Baš sam jučer imala movie night s prijateljicom (završile smo gledajući Youtube umjesto filma 😂) i bilo je zaista super! Ja uvijek gledam filmove u piđami, nikako ne mogu "normalno" odjevena, a što se tiče giveawaya, ne moraš ga ni raditi, jer mi je dovoljno uživati u tvom blogu!


    Moj blog - www.marinasplace.eu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da si se lijepo provela! Hvala ti puno *-*

      Izbriši