AUTUMN FASHION 2016

petak, studenoga 04, 2016
Heej...

Vijest za fashioniste, hahah. Danas vas opet vodim u svijet mode, a ovaj put ću vam pokazati neke trendove koji će obilježiti jesen ove godine. Našla sam stvarno predivne stvari, pa se nadam da će se i vama svidjeti :D

SWEATER
Ili džemperi... meni su baš nekako slatki, ali to nije nešto što bih ja nosila, tako da svejedno jedan big lajk za džempere.

CARDIGIAN
Kardigiani ili drugačije džemperi na raskopčavanje su komadi odjeće koji postoje u različitim oblicima, veličinama, bojama i po svačijem ukusu i baš su nekako slatki modni detalji za ovu jesen.

NISKE ČIZMICE
Po meni, ovo su najbolje čizmice na svijetu. Stvarno volim niske čizmice koje su kao na ovoj fotografiji iznad. Naravno postoji i puno drugih čizma kao što su uggsice, timberlandice, itd. Baš su mi prikladne za jesen, dok su po meni za zimu više timberlandice i čizme do koljena, ali naravno, svatko može nositi što želi.

MARAMA / ŠAL
Šalovi i marame po meni uopće ne izlaze iz mode. Može ih se kombinirati uz sve i uvijek predivno izgledaju  kao modni detalj :D

KARIRANE KOŠULJE
Mislim da košulje nikada ne izlaze iz mode. Iako su i traper košulje u trendu ne smijemo niti izostaviti karirane košulje, a svatko posjeduje barem jednu.

KOŽNA JAKNA
Ja sam ta osoba koja definitivno od svih jakna na svijetu će odabrati kožnu. I prošle godine su bile u trendu tako da su i ove. Možete ih kombinirati uz sve i to je nešto što stvarno volim kod njih.

...

Nadam se da vam se svidio post te da ste saznali nešto novo (kako pametno e) :D Baš sam se potrudila da post bude što bolji i da nađem što bolje fotografije za koje se nadam da vam se sviđaju. Komentirajte i ako ste novi na blogu obavezno se učlanite jer uskoro vas očekuje jedan givaway (koji jedva čekam)!!!

Što vi najviše volite nositi tokom jeseni? Hoćete li uskoro neki outfit post od mene?

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106


PETRA

Broj komentara: 40:

  1. Draga Petra, svaka čast na trudu, fotografije koje si pronašla su divne! Mislim da si navela sve stvari koje su trenutno u modi, ja naviše od njih nosim džempere, a isto kao i ti volim niske čizmice, to mi je tako nekako prelepoo ^___^ Super post, samo tako nastavii!!
    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja obožavam te gležnjače i slatke džemperiće, mislim da nema ništa bolje ♥


    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  3. Nekako najviše voli đempere, i karirane košulje. Uz mnogo toga se može lijepo uklopiti. Više volim visoke čizmice jer kod nas na selu enkad ne očiste snijeg pa u malim sve uđe unutra, zato sam više za visoke. Stvarno divno napisan post. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♥ ah... vi barem uživate onda u snjegu :)

      Izbriši
  4. Slazem se sa svime,a ponajvise sa kariranim kosuljama i koznom jaknom,koji i zajedno mogu ciniti odlican outfit. Vrlo lep post :) xoxo http://ellalavomg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve je ovo prelepo a i ja sam izbacila slican post.

    LINK posta-
    http://andjelaslifestyle.blogspot.com/2016/11/jesnenji-outfit-i.html


    Evo Petra link.Ovako mi mozes naci blog

    andjela's lifestyle

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♥ Obavezno ću pogledati!

      Izbriši
  6. Super post..Ja sve od ovoga volim nositi, najviše te gležnjače i džempere... I još samo 5 članova i........ :DDDDDDDDDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post! Baš kul outfiti! Najbolja siiiiiiiiii!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Ova odjeća predstavlja samo moja očekivanja kada razmišljam šta bih mogla oblačiti tokom jesni. Zapravo uvijek samo navučem što deblju odjeću na sebe jer je prehladno za živjeti haha :D

    ❤︎ forever-blogm.blogspot.com ❤︎

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Volim jesen samo zbog jesenjih outfita koji su mi preslatiki! Sve ove stvari su definitivni must-have. ♥

    http://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako dobar post, ovo nije fazon koji ja furam, niti su ovo stvari koje ja nosim, ali su definitivno stvari koje su trenutno atraktivne, i moderne, te mi je drago da si napisala nesto na tu temu.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Ako i zbog čega volim jesen, to je upravo zbog oblačenja, mislim da su bordo, crvene i sve tamne boje totalni in, da ne pričam o slojevitom oblačenju, kardiganima, džemperima i ostalom, sve u svemu divan post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Mi dijelimo isto mišljenje! Niske čizme su neizostavan dio svake jeseni te ih i sama nekako najviše volim. Što se tiče kariranih košulja, ok su mi, ali nekako mi je bezveze što ih svi nose... Uglavnom super post!


    Pogledajte moju prijavu za Balkan Blog Fest: http://www.marinasplace.eu/2016/11/marinas-place-na-bloger-festu-2017.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, potpuno se slažem *-*

      Izbriši
  13. Stunning post dear :D

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  14. Bože, džemperi i karirane košulje su nešto najlepše na svetu. Džemperi su obavezni u toku jeseni i pokušavam da ih skupim što više! Nekako ispunjuju jesenji autfit. Odličan post:))
    Nominovala sam te za award:

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Vidi se uloženi trud,svaka čast na tome. Ja nemam neku tu naviku da pratim neke trendove, zapravo nosim ono što ja volim i ono što meni stoji, ali uvek se obradujem ovakvim i ovim sličnim postovima jer pršte inspiracijom. Obožavm kratke čizmice ( iako ih nemam ), kardigane, karirane košulje i džemperčiće. Divno, Petra. :*

    alijindnevnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan outfit! Svaka cast

    Moj blog: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  17. Obožavam tvoj blog! Imaš odlične postove!♥
    https://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/ Ako želiš poseti moj blog, značilo bi mi! ♥

    OdgovoriIzbriši
  18. 200 članova!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je li giveaway slijedeći post hahah?? xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa♥ na žalost nije nego je za tjedan dana ili manje♥

      Izbriši
  19. Dzemperi su mi omiljeni, svake godine ih uvjerljivo najvise kupim! Kozne jakne su najljepse u klasicnoj, crnoj boji, ali posto imam vec dvije crne ove sezone sam se odlucila za crvenu i plavu. Pomalo neobicno, ali moze se sjajno iskombinirati :)
    Inace, sve pohvale za slike!
    Novo kod mene: Shoppingholic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Potpuno se slazem u vezi crvene i plave jakne!

      Izbriši
  20. OMG,imam iste onakve čizmice :O

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.