THE FUNNIEST EVENTS WITH MY TEACHERS

srijeda, listopada 05, 2016
Sretan vam dan učitelja!

Prije početka i uvoda posta želim vam se samo zahvaliti za 20 000 pregleda. Dakle, stvarno! Nisam niti sanjala da ću za samo 7 mjeseci rada na ovom blogu postići toliki broj :*

Prvo, danas je dan učitelja u Hrvatskoj, a za ostale zemlje ne znam. I danas nam je u školi bila ta čast da svi razredi i smjene imamo 3 sata. Za današnji post sam vam planirala objaviti tipove učitelja, ali sjetila sam se ove ideje, pa zašto ne... barem ćete se nasmijati. Pa ako vas zanima koji su to najsmješniji događaji s mojim učiteljima, nastavite čitati post.
I da... nemojte me onda na kraju okriviti da vas boli trbuh od smijeha :)


Story #1 Prošle godine, imali smo najstrožeg nastavnika u školi. Barem mislimo da je tako. On nam je bio nastavnik iz geografije i svi smo se bojali ulaziti u učionicu jer nikada ne znaš što mu može pasti na pamet. Mislim da je to bilo negdje na početku drugog polugodišta prošle godine, kada sam bila 7. razred. Kada smo ušli u razred i normalno sjeli na stolice, izvadili knjige, ovo, ono... taj učitelj iz geografije je ustao i počeo šetati po razredu. Nakon toga, jedan dečko iz mog razreda je na glas rekao "Ooo... nastavniče pa udebljali ste se!", ajme... kako je to bilo smješno! Svi smo crkavali od smjeha i nismo uopće mogli doći do zraka. Hahaha! Ja se tako nešto niti jednom učitelju ne bih osudila reći, ali eto ima i toga.


Story #2 Ovaj događaj je također bio prošle godine. Mi (moj razred) svake godine imamo najbolju nastavnicu iz hrvatskog u cijeloj školi, ali u 6. razredu smo dobili najgoru. I dobro... i kako smo prošle godine imali najbolju nastavnicu, jednom je nije bilo u školi (išla je na seminar) i na zamjeni taj sat nam je bila ta najgora nastavnica. Zapravo nije ona najgora, nego jednostavno ne volimo je zato što ima drugačiji naglasak, uvijek se moraju pisati sastavci kod nje i ima potpuno drugačije principe učenja i ispitivanja. I tako je ona bila na zamjeni nama... kako je moj razred lud i sve to,  uvijek dok se okrenula leđima prema nama, dečki su vikali ko' životinje. Hahah, to je bilo presmješno, a kada se okrenula sve je bilo normalno. Ona je čak i sama rekla "Isuse, ja sam kao u zološkom vrtu.". I jedan dečko koji je sjedio u prvoj klupi je stalno gurao grafoskop da ne možemo prepisivati, hahah... doslovno, meni su išle suze od smijeha, a kladim se i ostalima.


Story #3 Ovo je isto bilo prošle godine ili pretprošle, uglavnom jednom je bilo. Naš nastavnik iz informatike je stvarno super, a najbolje od svega je što se možeš šaliti sa njim... jednom je to bilo, da se je šetao po učionici i netko je gurnuo moju torbu i kako je on prolazio, popiknuo se je preko moje torbe. Ajmee... to je bilo presmješno! Ja i moja prijateljica smo crkavale od smjeha... 


Dakle... to su moji neki najsmješniji događaji, ako hoćete još ovakvih postova napišite mi u komentare. I obavezno napišite kako vam se sviđa jer želim znati vaše mišljenje. Ja sam se toliko smijala sada dok sam ovo pisala, haha! Komentirajte i učlanite se u moj blog(ako ste novi) jer uskoro pripremam iznenađenje :)

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com

WE HEART IT: petra0106
ASK.FM: petra_s_life


PETRA

Broj komentara: 14:

  1. Čestitke na 20 000 pregleda, to zaista nije malo :D kada je u pitanju dan učitelja, ja ga ne mogu zaboraviti jer je tada rođendan mojoj sestri, a pored toga volim ovaj dan jer se ne ide u školi :D, baš sam zla xd, inače jako dobra ideja za post :3

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti♡ sretan rođendan sestri!

      Izbriši
  2. Čestitke za preglede, hjoj, još ste vi dobri sa ovime. Ja ću ti ispričati jednu negovoštinu što smo napravili učitelju iz povijesti u petom razredu, znači mi smo bili na eskurziji, i kada smo se vračali stali smo pokraj jezera Sabljaci, Doslovno voda je izgledala kao more, a i Sunce je lijepo grijalo. I stoji on na molu iznad jezera i mi se dogovorili da ćemo ga malo ppogurnuti, ali i uhvatiti (bilo nas je 10) , ali mi smo se lijepo zaletili, gurnuli ga, alii nismo ga ulovili!! I on je pao u ledeno jezero sa odječom. Hvala Bogu šta nije zlopamtili, nažalost otišao je dva mjeseca poslije :(

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam na pregledima, zaslužila si. Ja živim u BiH i također nismo imali cijelu nastavu ☺

    ilvasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. I ovako se smijem kao luda...Mogu misliti kako je tebi kad si ti to i vidjela sigurno si cr-ka-va-la od smijeha ja se ne bih mogla zaustaviti hahah. I da... Evo nešto što se u mojoj školi dogodilo prije par dana: Mi smo na kraju sata (na kraju svih satova) izašli van iz učionice preoubuti se... I kako je vani bila pokošena trava s trimerom ( kad sam išla u školu) i ja sam ugazila u tu travu...Kada sam ja otresla svoje starke jednu od drugu, kad je sva ta trava izletila... AJMEE... Ja sam po vjeročiteljici te trave toliko istreslaaa...I, kako je bio vikend, tek sam danas dobila opomenu za to hahah. I crkavala sam... (ovo što ću sada ispričati i nije baš jako smiješno ali eoo..) U ovaj ponedjeljak (ovog tjedna) smo imali glazbeni i morali smo neke note zapisati u bilješnicu. I kaže moj prijatelj učiteljici iz glazbenog koja je užasno stroga: "A....Ja ću nacrtat tu vašu glavu, note ne želim!" Ako se još nečega sjetim, javim ti haha. I čestitam ti na 20 000+ pregleda na blogu, to nije mal' broj. Samo tako nastavi!!
    (kad će giveaway??)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha♡ hvala ti... giveaway će sa 200 članova♡

      Izbriši
    2. Jedva čekamm pokušati ću dovesti nekako članove u blog :* ahah

      Izbriši
  5. Hoj joj ovog mi poslednjeg nekako najžalije :D. Kako li je jadan nastavio sa nastavom. Mogu samo da zamislim koliko se postidio. Sve pohvale na ideji za post. Stvarno mi se svidjela i baš sam uživala. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma i on se nasmijao, ne brini. Hahah :*

      Izbriši
  6. Hahahah, stvarno zabavno! Kod nas danas nije Dan učitelja, ali, zbog Dečije nedelje, mi (učenici) smo menjali nastavnike (tj. mi smo predavali).
    -Čestitam na 20 000 pregleda!!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.