STVARI KOJE (NE) VOLIM KOD HALLOWEENA

nedjelja, listopada 30, 2016

Heey...

Inače, sutra je Halloween, ako niste znali, a vjerojatnost je da jeste... hahah, okej. Dobro došli natrag na moj blog, ovaj put odlučila sam napisati jedan Halloween post i to jedan zato što nisam imala nekih ideja za još postova, tako da ćete morati ove godine čitati samo ovaj. I da... ovakav post je napisala i Marina s bloga Marina's place, tako da obavezno pročitajte i njen post ovdje. I učlanite joj se jer ima prekrasan blog. Hvala ti Marina na ideji i oprosti ako si mislila da te kopiram :*
Uglavnom, samo da znate, ja ne slavim Halloween, ali nekako baš mi je cool sve te dekoracije, i to sve. Tako da u nastavku posta možete pročitati koje sve to stvari volim i ne volim kod Halloweena...
Let's go!


STVARI KOJE NE VOLIM...


KLAUNOVE
Svi ste vjerojatno čuli za one klaunove koji napadaju ljude i straše ih... a pogotovo za vrijeme Halloweena. Užas! Zamislite samo da vas dok idete doma navečer iz škole napadne neki veliki klaun sa nožem... Okej, previše dramatiziram, ali da i kod mene u gradu ih ima, tako da mi nebi bilo čudno da tek onda počnu jače strašiti ostale građane.

SMRAD BUNDEVA
I iako ne rezbarim bundeve, ne sviđa mi se taj miris općenito od bilo kakvih vrsta bundeva ili tikvica.

STRAŠENJE
Mrzim, ali mrzim, kada me netko prestraši, pogotovo kad znaš da je Halloween, a i uz to klaunovi haraju gradom i nikada ne znaš tko te to plaši (ako je maskiran).

ŠIŠMIŠE
Oni su mi tako odvratni iz bliza, pogotovo u nekim dokumentarcima ili filmovima o životinjama, kakva imaju lica, fujjj.... još pogotovo ako nisko lete i ako ti dolete u kuću, ma katastrofa.

HORORCE
Također, hororci. Pogotovo ako je mrak. Iako ja nemam traume i noćne more od hororaca, bolje mi je da ne gledam jer nekako, ne osjećam se ugodno, tako da big dislajk.

MRAK
Meni definitivno nije ugodno ako mi je u sobi mrak, a kroz prozor se vide bundeve koje svijetle iz susjedovog dvorišta ili sam k tome još sama u kući o-o


STVARI KOJE VOLIM...

BUNDEVE
Baš su mi fora izrezbarene bundeve ili čak nacrtane jer nekako, baš cool, ali nije da ja sad idem stavljat svijeću u njih i da svijetle, nego samo ovako. I bolje mi je kada je mala neka tikvica da je kao dekoracija.

DIY DEKORACIJE
Baš mi se sviđaju DIY dekoracije za Halloween, ali pošto ne slavim taj dan nemam potrebu niti raditi neke dekoracije. I da... u mojoj školi u učionici iz engleskog je predobro dekorirano. Dakle, nastavnica je na pano stavila naslov Halloween, i stavila je neki plakat koji su radili cure i dečki iz mog razreda, izrezala je kao šišmiše i postavila ih, te je kao prašinu stavila vatu i stvarno predobro izgleda... probati ću slikati sljedeći tjedan, pa ako uspije pokazat ću vam.

FILMOVE
Volim gledati neke kao što su Hotel Transylvanya ili Hokus Pokus i tako neke predobre filmove koji su baš povezani uz Halloween, ali hororce nikako, još pogotovo ako sam sama.

POSTOVE O HALLOWEENU
Da, baš volim kada pročitam neke zanimljive postove o Halloweenu samo da nije nešto o hororcima i strašnim pričama, jer odmah ću vas prestati pratiti ... hahah, šalim se. Neću vas prestati pratiti, nego ću samo ignorirati post.

FOTOGRAFIJE
Volim gledati na WeHeartIt-u predobre fotografije i na Pinterest-u također ima predobrih slika i ideja za DIY projekte koji su stvarno odlični.

DAN POSLIJE
Svi znate što je dan nakon Halloweena? Svi sveti, dan kada obilazite grobove svojih najmilijih preminulih, a taj dan nema škole, pa ove godine je produženi vikend! Jeej!

...

I došli smo do kraja posta, nadam se da vam se sviđa. I uživajte u produljenom vikendu, ako ga imate :)

Slavite li vi Halloween ?

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106
ASK.FM: petra_s_life


PETRA

You Might Also Like

25 komentari

  1. Super ti je post, tema ti je jako zanimljiva

    http://stroongana.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zanimljivo!
    Pohvalee :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post, ja obozavam halloween!! :)) p.s. zapratila sam te, blog ti je divan!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post, dobro si sjetila da ga uradiš, ja volim sve kod halloweena, međutim, da budem iskrena kod mene baš nije zastupljen i ne slavim ga :/ ali volim gledati filmvoe na tu temu :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post, ideja je sjajna. Još samo 11 članova do 200, baš mi je drago!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post draga. Ja ne slavim Hallowen ali vilim DIY dekoracije.Malocas sam citala nesto stresno vezano za klaune.Ne verujem da cu izlaziti posle 8h. xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja mislim da više klaunova nema, bar ne tu kod mene xD Hvala ti!

      Izbriši
  7. Ček,čekkk...Petra... Jel ovo WordPress ili blogspot?????????? Mislim...Imala sam blogove na obje stranice i ti imaš nekako, koliko ja vidim "miješano". Kako?? xDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nee... ovo je na blogspotu, a na wordpessu nemam, odnosno, imam, ali ne pišem ništa niti ne koristim xD

      Izbriši
  8. Čitala sam dosta halovin postova ali ni jedan sličan ovome, i nijedan tako dobar. Zaista si napisala unikatan i originalan rad na ovu temu, do sada nisam citala nista slicno, te me je tvoj post zaista doveo na razmisljanje sta ja volim a sta ne kod halovina.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne slavim Halloween ali je bas kul, sem klovnova :)
    Inace, da li je prva slika, ona sa bundevama sa We Heart It-a, zato sto sam ja htio istu da stavim...
    Novi post -> aleksaj.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klaunovi su užas... da, sa WeHeartIt-a je, stavi ju ako hoćeš♥

      Izbriši
  10. Sve je u redu Petra ;) Sviđa mi se post!


    Moj post možete pogledati ovdje: www.marinasplace.eu

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja ne slavim Halloween i ne rezbarim bundeve, ne znam, meni se to ne sviđa, ali zato volim onaj dan poslije. :) Super si napisala post! :)❤

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti ja ih ne rezbarim, ali eto, fora su mi. Hvala ti!

      Izbriši
  12. Great post dear :D

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  13. ODLIČNO,DEFINITIVNO SE SLAŽEM... Onaj pano za koji si govorila si se baš dobro sjtila... I da odlično je to napravila, ja sam oduševljena,ne znam dali si primijetila i onu ruku na ormaru u učionici... Stvarno je super, a tvoj post je još bolji od toga, super si sve objasnila, baš smo iste, kad čitam većinu tvojih postova pronađem se u njima.... ODLIČNO!!!

    OdgovoriIzbriši