MY LITTLE STYLEWE WISHLIST

10/15/2016
Hey guys ;)

Welcome to my blog, again. Cao svima. Iako me je škola polako počela trpati obavezama, nastavljam i dalje pisati postove i jako mi je drago zbog toga, a nadam se i vama. Uskoro vam slijedi puno iznenađenja na blogu, tako da obavezno nastavite pratiti moj blog :) A ukoliko ste novi, biti će mi drago ako pritisnete onu plavu ikonicu "PRATI" sa desne strane bloga. I da... nisam spomenula u prošlom postu (barem mislim da nisam) da sam promjenila izgled bloga ili ste to tek sami shvatili. Uglavnom, da ne duljim s uvodom kojeg sam itekako oduljila nadam se da vam se sviđa.


A za danas, imam jedan sasvim drugačiji post nego što inače pišem, a u pitanju je jedna suradnja sa odličnim sajtom STYLEWE. Bilo bi mi drago kada bi posjetili sajt klikom ovdje i možda odaberete nešto odlično za sebe. Prvo vam želim napisati nešto ukratko o ovom sajtu, pa onda ćete moći pročitati i vidjeti koje se to meni stvari sviđaju i koje ubrajam u svoju wishlistu.


O STYLEWE SAJTU...

StyleWe je online shop koji u svojoj ponudi odjeće i torba ima jako puno dizajniranih odjevnih komada. StyleWe je osnovan prije godinu dana (2015.) i od tada broje već više oko 1 milijun logiranih korisnika. Oni također surađuju sa malim i velikim dizajnerima koji neovisno prodaju svoje kreacije na ovom sajtu. Zaposlenici koji su mene kontaktirali su jako ljubazni i uvijek daju brzi odgovor na sve što vas zanima zato big lajk xD.


A sada WISHLISTA...


CRNI SAKO
Prva stvar koju moram staviti na svoju wishlistu je ovaj crni sako sa ovim prekrasnim kao nekim "šalom" na rubovima koji padaju dolje. Jako mi se sviđa i koliko vidite na slikama super se kombinira uz traperice. Uz to, dizajnirao ga je neki dizajner za kojeg nikad nisam čula, a to je Dabuwawa i njegove ili njezine (jel to muško ili žensko??) možete pogledati ovdje. I da, sada je koliko znam besplatna poštarina za ovaj sako, tako da ako vam se sviđa i imate novaca slobodno naručite.
KLIKNI OVDJE!!!



SWEATER
Imam jednu jako sličnu majicu kao ovu samo moja još ima napisano London i ima 5 zvijezdica ispod, ako i vi imate onda znate da je iz H&M trgovine koja stvarno ima predobre sweatere (nezz kako da kažem na hrvatskom). Uglavnom, jako su topli i mislim da bi i taj mogao biti.
KLIKNI OVDJE!!!



TRAPER JAKNA
Ova jakna je fantastična! Ali stvarno. Odmah sam je morala staviti u ovo wishlistu jer ima te predivne cirkončiće (barem koliko vidim na slici) i prekrasne je svijetlo plave boje. Iako su sada počeli biti hladni dani, mislim da bi bila odlična za početak proljeća.
KLIKNI OVDJE!!!



LET'S MOVE TO PRAHA MAJICA
I za kraj jedna preljepa bijela casual majica. Natpis je kao što možete pročitati "Let's move to Praha" ili na našem jeziku "Idemo u Prag" što mi se baš sviđa... Nekako je sva jednostavna i može se kombinirati uz puno stvari.
KLIKNI OVDJE!!!

I da... imaju veliki broj predivnih dizajniranih haljina pa ako vas zanima možete pogledati ovdje. A evo i nekoliko slika meni predivnih haljina...


Možete ih pratiti i na ovim društvenim mrežama:

FACEBOOK: StyleWe
PINTEREST: StyleWe
TWITTER: StyleWe
GOOGLE PLUS: StyleWe
YOUTUBE: StyleWe

I možete preuzeti njihove aplikacije za mobitele preko Trgovina Play ili App Store.

...

I to je bilo to za ovaj post! Nadam se da vam se ovaj sajt sviđa... znam da su im cjene malo skupe, ali stvari su stvarno kvalitetne i dizajnerske. Ako ne želite ništa naručivati slobodno možete posjetiti sajt ovdje. Možda pronađete baš nešto za sebe ili svoju prijateljicu. I da... nema nikakvih stvari za dečke tako da :/

Dali vam se sviđa sajt i stvari sa moje wishliste ??

INSTAGRAM: @petra_0106
BLOG GMAIL: petralove4nice@gmail.com
BUSINESS GMAIL: blogg.petraa@gmail.com
WE HEART IT: petra0106
ASK.FM: petra_s_life


PETRA

Broj komentara: 47:

  1. Odlican post :*
    Ja nikada nisam cula za ovu stranicu, ali mi se cini da imaju dobar izbor odjece. Takoder si super stvari odabrala :) Malo cu i ja pogledati sto sve imaju.

    Giveaway- beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da... imaju jako puno predivnih stvari :) Hvala ti!

      Izbriši
  2. Nisam ranije čula za ovu stranicu, interesantne stvari, cijene nisu strašne, tako da uskoro planiram nešto da naručim. ♥

    aminique.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Nadam se da će ti se svidjeti!

      Izbriši
  3. Nikad nisam čula za ovaj sajt mislim da stvarno imaju dobru odjeću!
    Volim te puno ♥
    lp ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Wishlista ti je tako moderna, posebna i predivna <3
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥ -win $100 gift card :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post, jako mi se svida ova majica sa natpisom, ja za tu stranicu nikad nisam cula al budem pogledala zato jer me bas zanima:)
    Ako imas vremena pogledaj moj novi post ja sam i novija na blogu pa mi treba malo podrske hahaah
    brunchester1211.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! Stvari su divne, pogledaću malo i po sajtu.. Od ovih koje si izdvojila, ubedljivo najviše mi se sviđa jaknica. Pozdrav!!
    -Novi post je i na mom blogu: http://jednostavnoana.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post!! Sviđa mi se stranica, ali su cijene malo oskupe, ali sve je vrijedno toliko novaca. Kad će novi post?

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivo! Super je stranica i sve si predivno odabrala. Samo tako nastavi s blogom....
    P.S. Ako netko želi follow for follow dođite na moj blog.
    lovedisneyhr.blogspot.hr
    <3

    OdgovoriIzbriši
  9. interesting post :)
    follow me? follow you :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdgovoriIzbriši
  10. There is no more interesting stuff: D
    Also recently I looked through it: D

    Follow me I follow you ?:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Stvari su predivne *---* Prosto sam oduševljena tvojim ukusom. Najviše mi se dopada ovaj crni sako i majica "Let's move to Praha", jer je jednostavna, a Prag obožavam, jer je grad predivan! Divan post:*

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga post je savršen, kako i izbor stvari. Mnogo mi se dopadaju kombinacije. Stranica je zaista povoljna i već duže vrijeme pratim njihove akcije i pogodnosti i mnogo mi se dopadaju :D. :*

    Novi post ---> Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  13. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. So many beautiful things, I can't say what I like the most. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  15. Super post<3
    Pratim te, ako želiš pogledaj moj blog :)
    http://amylifestyleadress.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  16. Odličan post Petra! Taj sajt je sigurno odličan i drago mi je što si skolpila saradnju sa njima!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  17. Sve stvari sa tvoje wishlist-e se i meni dopadaju, a posebno onaj crni sako :) Super ti idu ovakvi postovi <333

    www.neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Nikada ranije nisam čula za ovu stranicu, ali stvarčice su preslatke. Posebno mi se dopada ovaj crni šorc. Sjaaajan post!! :)


    https://bbooklovers.blogspot.rs/ Poseti moj novi blog i učlani se ako ti se dopada, javi utiske u komentare :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Sve je prelepo,tek sad sam ušla u tvoj blog jer pre nilako nije htelo ☺❤!Divan post draga ❤❤!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Divan post, ali ja nikada nisam čula za ovo.

    Zapratila sam te, uzvrati <3
    http://beautycornerbyemina.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  21. Divna wishlista!

    www.bymajamladenovic.com

    OdgovoriIzbriši
  22. odlican post draga . Mnogoo mi se dopada , sadrzaj . Kisses <3 <3 :)
    christinakristina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. Vrh post, i tvoj blog mi se jako svidja. Dodala sam te ako mozes i zelis uzvrati.
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  24. Hej, blog ti je odličan, od mene imaš follow.
    Ako želiš, pogledaj moj blog! Nova sam & puno bi mi značilo. <3

    mybeautycorner.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.